Wat fijn Luna dat je geen migraine hebt gehad en hoop ook dat je er geen last meer van krijgt. Je vakantie klinkt wel heel erg lekker ontspannen zeg.
hoi meiden! dank jullie wel voor de felicitaties! even heel snel een berichtje van mij, we gaan zo weer naar Milan! maar ik wilde jullie even laten weten dat het heel goed met hem gaat! hij is sinds gister uit de couveause en ligt nu in een gewoon bedje op een 1 persoons kamertje waar we lekker privacy hebben! we mogen hem lekker verzorgen en hij heeft al een aantal keer zijn hele voeding bij mij aan de borst gedronken! wat erg knap is omdat hij zo vroeg geboren is! dus wij zijn super trots op ons mannetje! ze houden zijn zuurstof gehalte nog even in de gaten, maar verder is hij vrij van de slangetjes... en die mag er waarschijnlijk vandaag ook af, dus dan helemaal geen monitor meer! dat vind ik wel een beetje eng omdat ze hem tot nu toe daar steeds mee in de gaten hielden, maar als ik wil mag ik dan vanavond bij hem blijven slapen! ik ga er weer gauw vandoor! liefs rebbel
Meid dat klinkt super! Fijn dat het zo goed gaat met Milan.. Hoe gaat het met jou? Nou rustig aan en geniet van de kleine man !
Goedemorgen iedereen. Wat fijn Rebbel dat jij even iets liet horen. Wat goed van Milan zeg dat hij al een paar keer zijn hele voeding heeft gedronken . Zo wij gaan vanmiddag samen lekker winkelen. Mijn vriend vindt het niet zo leuk om zijn verjaardag te vieren (mede doordat hij beide ouders niet meer heeft) dus gaan we lekker samen op pad. En vanavond komt waarschijnlijk zijn zus even en morgen mijn ouders. Doei doei
Zo zeg Rebbel dat klinkt goed zeg! Jullie hebben met recht een kanjer gekregen. Ik ben blij dat ik zo tussen de regels door kan lezen dat jullie echt kunnen genieten, ondanks zijn prematuurheid.
rebbel dat is nou eens super goed nieuws zeg ik ben ook super blij me dag ken niet stuk afgelopen woensdag geprobeerd hartje te vinden na heel in de verte gehoord maakte me geen zorgen denk 3 dagen later ff proberen nou echt ik heb de timer erbij gepakt 1 minuut kwam gewoon echt op 149 slagen per minuut uit super om te horen natuurlijk ben helemaal verliefd
Rebbel wat fijn om even van je te horen en nog fijner om te horen dat het allemaal zo goed gaat met de grote kleine man. Helemaal super.
Luna, ook weer terug van weggeweest. Fijn dat jullie zo hebben genoten en we zijn inderdaad erg benieuwd naar foto's.
Jaa.. Ben wel benieuwd.. Mag wel weer eens even iemand bevallen ! En nog een paar weken en dan mogen wij ook
Ik hoop toch wel een paar paar paar weken . Maar ik merk toch wel dat het steeds zwaarder wordt hoor. We gingen vanmiddag winkelen, na 1 uurtje heb ik het echt gehad hoor, dan kan ik niet meer. Ik dacht dat heb je pas tegen het einde van de zwangerschap maar nu al bij 26 weken . Ben benieuwd hoe het gaat maandag bij zwangerschapsgym.
Hmm nou 1 uurtje red ik wel nog met winkelen. Maar ik merk idd ook wel dat het steeds zwaarder wordt .. Sneller moe en zere voeten. En wat last van m'n buik.. Maar goed vanochtend 2 uur gelopen en ff eten tussen de middag en toen nog 1,5 uur met de honden eruit. Maar dan moet ik daarna ook wel een dutje doen !
Nou dat kan ik echt niet, maarja heb ook wat meer gewicht dan jij mee te dragen Ik ga even een filmpje uitzoeken die we dadelijk gaan kijken. En dan vroeg naar bed want morgen krijgen we visite. Sam fijne avond nog.
HIHI maar ik wandel elke dag ook wat af, dat is misschien ook wel weer het verschil natuurlijk ! OOh ja Ischa, je mannetje is jarig! Gefeliciteerd! Fijne avond nog!
hey meiden! ik kan op moment niet bijlezen, en ik zal hier ook weinig zijn op. als Milan weer thuis is kom ik vaker kletsen, maar nu ben ik de hele dag op het zkh en savonds moe mijn bed in! want het is erg vermoeiend! hij moet om de 3 uur eten en ik moet 's nachts ook afkolven. ik heb vannacht thuis geslapen want hij gaat waarschijnlijk vandaag van de monitor af! verder gaat het wel goed, ik vind het alleen erg moeilijk om ons kleine mannetje daar achter te moeten laten, dus dat zijn steeds dikke tranen op weg naar huis. ik probeer jullie zo af en toe op de hoogte te houden, maar weet niet of dat vaak gaat lukken! liefs rebbel