zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat fijn Luna dat je geen migraine hebt gehad en hoop ook dat je er geen last meer van krijgt. Je vakantie klinkt wel heel erg lekker ontspannen zeg.

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Fijne zaterdag dames!

Jippie!!! Ben 16 weken zwanger!!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijne zaterdag Lola ... en de rest natuurlijk ;)

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden! :D

dank jullie wel voor de felicitaties! :D
    even heel snel een berichtje van mij, we gaan zo weer naar Milan!
    maar ik wilde jullie even laten weten dat het heel goed met hem gaat! :D
    hij is sinds gister uit de couveause en ligt nu in een gewoon bedje op een 1 persoons kamertje waar we lekker privacy hebben! we mogen hem lekker verzorgen en hij heeft al een aantal keer zijn hele voeding bij mij aan de borst gedronken! wat erg knap is omdat hij zo vroeg geboren is! dus wij zijn super trots op ons mannetje! :D
    ze houden zijn zuurstof gehalte nog even in de gaten, maar verder is hij vrij van de slangetjes... en die mag er waarschijnlijk vandaag ook af, dus dan helemaal geen monitor meer! dat vind ik wel een beetje eng omdat ze hem tot nu toe daar steeds mee in de gaten hielden, maar als ik wil mag ik dan vanavond bij hem blijven slapen!

ik ga er weer gauw vandoor!

liefs rebbel

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Meid dat klinkt super! Fijn dat het zo goed gaat met Milan.. Hoe gaat het met jou?
    Nou rustig aan en geniet van de kleine man :D !

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Goedemorgen iedereen.

Wat fijn Rebbel dat jij even iets liet horen. Wat goed van Milan zeg dat hij al een paar keer zijn hele voeding heeft gedronken :D .

Zo wij gaan vanmiddag samen lekker winkelen. Mijn vriend vindt het niet zo leuk om zijn verjaardag te vieren (mede doordat hij beide ouders niet meer heeft) dus gaan we lekker samen op pad. En vanavond komt waarschijnlijk zijn zus even en morgen mijn ouders.

Doei doei

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zo zeg Rebbel dat klinkt goed zeg! Jullie hebben met recht een kanjer gekregen. Ik ben blij dat ik zo tussen de regels door kan lezen dat jullie echt kunnen genieten, ondanks zijn prematuurheid.

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    rebbel dat is nou eens super goed nieuws zeg

ik ben ook super blij me dag ken niet stuk afgelopen woensdag geprobeerd hartje te vinden na heel in de verte gehoord maakte me geen zorgen denk 3 dagen later ff proberen nou echt ik heb de timer erbij gepakt 1 minuut kwam gewoon echt op 149 slagen per minuut uit super om te horen natuurlijk :) :) ben helemaal verliefd

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel wat fijn om even van je te horen en nog fijner om te horen dat het allemaal zo goed gaat met de grote kleine man. Helemaal super.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, ook weer terug van weggeweest. Fijn dat jullie zo hebben genoten en we zijn inderdaad erg benieuwd naar foto's.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat een rust hier vandaag! Zal onze Liesje al bevallen zijn? :D

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wie weet, het is inderdaad erg rustig hier.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jaa.. Ben wel benieuwd.. Mag wel weer eens even iemand bevallen ;) ! En nog een paar weken en dan mogen wij ook :p

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik hoop toch wel een paar paar paar weken :D .

Maar ik merk toch wel dat het steeds zwaarder wordt hoor. We gingen vanmiddag winkelen, na 1 uurtje heb ik het echt gehad hoor, dan kan ik niet meer. Ik dacht dat heb je pas tegen het einde van de zwangerschap maar nu al bij 26 weken :( .

Ben benieuwd hoe het gaat maandag bij zwangerschapsgym.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm nou 1 uurtje red ik wel nog met winkelen. Maar ik merk idd ook wel dat het steeds zwaarder wordt .. Sneller moe en zere voeten. En wat last van m'n buik.. Maar goed vanochtend 2 uur gelopen en ff eten tussen de middag en toen nog 1,5 uur met de honden eruit. Maar dan moet ik daarna ook wel een dutje doen ;) !

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nou dat kan ik echt niet, maarja heb ook wat meer gewicht dan jij mee te dragen :)

Ik ga even een filmpje uitzoeken die we dadelijk gaan kijken. En dan vroeg naar bed want morgen krijgen we visite.

Sam fijne avond nog.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI maar ik wandel elke dag ook wat af, dat is misschien ook wel weer het verschil natuurlijk ;) !
    OOh ja Ischa, je mannetje is jarig! Gefeliciteerd!
    Fijne avond nog!

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedenavond meiden!

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Fijn Rebbel dat alles goed gaat met Milan!

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden!

ik kan op moment niet bijlezen, en ik zal hier ook weinig zijn op.
    als Milan weer thuis is kom ik vaker kletsen, maar nu ben ik de hele dag op het zkh en savonds moe mijn bed in! want het is erg vermoeiend! hij moet om de 3 uur eten en ik moet 's nachts ook afkolven.
    ik heb vannacht thuis geslapen want hij gaat waarschijnlijk vandaag van de monitor af! verder gaat het wel goed, ik vind het alleen erg moeilijk om ons kleine mannetje daar achter te moeten laten, dus dat zijn steeds dikke tranen op weg naar huis.

ik probeer jullie zo af en toe op de hoogte te houden, maar weet niet of dat vaak gaat lukken!

liefs rebbel

Deel Deze Pagina