He Whishgirl, Ook zwanger! Gefeliciteerd! En hou het zo he! En ik mag hier ook weer officieel meepraten En Luna is nog niet bevallen, dus praat ook nog mee. Luna, wat fijn dat je zo blij voor me betn. Zal ik ook voor jou zijn als je bevalt van een mooi gezond kindje! Maar eerst nog heel even samen zwanger
heerlijk je hier te zien! Echt waar! Hoe voel jeje? Al weer een beetje geland of is het besef er nog niet. Nou ja, eerst die eerste drie maanden maar weer doorkomen he.
Luna, Ik ben helaas lang niet meer zo uitgelaten als de eerste keer. (dat blijft toch wel het 'allerspeciaalst') Maar ik ben nog wel erg positef, dat verbaast me zelf soms. Ik ben benieuwd hoe lang ik het positieve gevoel vast kan houden
Ja we hebben nu wel wat stoelen leeg.. En wordt hier steeds leger met al die bevallingen in zicht ! Dus dames.. KOM OP!
Jaaaaaa Anna, daar ben je dan. En ook hier: Van harte gefeliciteerd!!! Wat fijn om te horen dat je nu vertrouwen hebt. Hou dag gevoel vast meid en mocht je dat gevoel even kwijtraken dan zijn we er voor je!
Oh wat een mooie dag vandaag. Nog 1 zwangere erbij en er kan nog meer bij . Annna Gefeliciteerd meid. Ook voor jou ga ik duimen dat alles goed blijft gaan
Hai allemaal, Ik ben vrijdag bij de VK geweest. De groei was weer keurig, hartslag was mooi, koppie nog steeds naar beneden en al mooi vast in het bekken, etc. Chris was thuis aan het werk en heeft even gespijbeld, dus hij was mee. Op aanwijzingen van de VK heeft hij ook in m'n buik zitten porren en het hoofdje, rug + billetjes gevoeld, erg gaaf. De uitstekende voetjes aan 1 zijkant van mijn buik voelen we thuis ook heel duidelijk Verder zijn we de afgelopen dagen heel druk bezig geweest. Het gevolg van een lijst maken met alles wat we nog willen/moeten doen en beseffen dat die lijst aardig lang is als ik over 4 weken zou bevallen..... laat staan dat dat bij week 37 al gebeurt. Bij sommige dingen doen werd het lijstje niet korter maar juist langer. Bleek bijvoorbeeld geen gebruiksaanwijzing bij de babyfoon te hebben dus ik kan daarvoor weer terug naar Prenatal. En toen Chris de kinderwagen wilde monteren bleken we maar liefst een wiel te missen! Morgen Babydump bellen, rijdt anders zo lastig Ben ook bezig met alle lakentjes, hydrofielluiers en babykleertjes (en dat zijn er veel ) te wassen. Gelukkig hoeft bij de meeste kleertjes er niet gestreken te worden, maar als dat wel moet wat een gepriegel is dat zeg! We weten nog steeds niets over Chris z'n oog. Die arts is z'n belafspraak niet nagekomen en Chris heeft nu afspraak op het spreekuur van zijn eigen arts afgedongen. Weer wachten tot woensdag..... Oh ja, als laatste in mijn (lange ) update : ik ben a-symetrisch! Ik hou sinds een tijdje wat vocht vast maar nou is m'n rechtervoet en -enkel nog een stuk dikker dan m'n linker, geen gezicht Sinds ik donderdag hier voor het laatst ben geweest zijn er 15 pagina's bij geschreven zag ik...... sorry, maar die heb ik niet allemaal gelezen, alleen de laatste 5. Ischa, fijn dat je bloeddruk vrijdag weer goed was! Bij mijn 20 weken echo liep ons kleintje ook een paar dagen achter in groei (ik weet mijn eisprong exact door ovutesten). Bij de pretecho op 29 weken kon de omtrek van het hoofdje al niet meer gemeten worden, lag te diep in het bekken. Maar het buikje liep een week achter en beentje 5 dagen, heb het tegen mijn VK gezegd en zij maakte er niets van. Als ik jou was zou ik me ook geen zorgen maken. Mariss, geniet van je verlof! Luna, waarschijnlijk heb ik het gemist, maar hoe is het met je ogen? Lola 16 weken zwanger, van harte meid! Nu ben je al je nare data voorbij, godzijdank. Rebbel, fijn iets van je te lezen en helemaal super dat het goed gaat met Milan! Hé Wishgirl.......... wat GOED meid, helemaal geweldig. Ontzettend gefeliciteerd! \/ En Anna, ook hier nog een keer gefeliciteerd Super je hier in dit topic te zien!
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Wishgirl, ? jaar, 2de kindje, ? mk in ?., uitgerekend ? Annna, ? jaar, ? kindje, ? mk in ?., uitgerekend ? Totaal 6 jongens 9 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 07 juli Pippo 30 weken echo, luna Vlk 08 juli Anneke 20 weken echo, Mone VK 09 juli Ischa pretecho, 10 juli Jootje VK, Liesje VK 11 juli Lindaa Intake kraamzorg 14 juli Inez gyn 15 juli Bengeltje vk 16 juli Lindaa VK 18 juli Lola1982 gyn 21 juli Inez gyn 23 juli Sam vk 29 juli Inez gyn 04 aug Lindaa zw. verlof! 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ) 06 aug Pippo Echo 34 weken 15 aug Jootje pretecho 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna) Luna <-----> Jerl Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Wishgirl en Annna jullie staan ook op de lijst, er onderbreken nog enkele gegevens, als je erbij wilt, laat iets weten!
goedemorgen dames, nee Liesje is nog niet bevallen, het rommelt wel aardig maar er zet helaas nog niks door. Wish en Anna gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en welkom hier! Natas, je bent niet de enigste die a-symetrisch is hoor, ik heb ook alleen mijn rechtervoet dik van het vocht, de rest niet. Verder is hier eigenlijk weinig nieuws te melden, behalve dat ik vrij veel harde buiken begin te krijgen en steken onderin de buik en van onderen wat doortrekt naar mijn billen en bovenbenen. Verder zwaai naar alle dames, heb weinig onthouden van het bijlezen om eerlijk te zijn *schaam* ga zo eerst de hondjes uitlaten en daarna kom ik weer terug
Goedemorgen dames! Natas wat mooi dat alles zo voorspoedig gaat met de kleine! En dat het al met het hoofdje naar beneden ligt! Gaat de goede kant op dus! Balen dat de arts van Chris zn afspraak niet na is gekomen! Nou jullie suces met jullie lijstje afwerken ! Als ik zie wat wij nog allemaal moeten doen ! Nou ja, volgende week heeft mannetje vakantie, dan kunnen we dan eindelijk alles ophangen zoals we dat willen! Gister bij babydump een hemeltje/ klamboe gekocht. We zouden een hemeltje doen, maar die kostte al 30 euro en dan kwam de stang er nog heen.. Kostte ook bijna 40 euro. Nou ja, dan doen we zo'n klamboe.. En daar ging nog 25% korting af dus voor nog geen 30 euro En nog 2 mutsjes voor de kleine gehaald. Had 5 euro koringsbon! En ik zag staan bij onze kinderwagen dat er een dekbed bij zat.. Wij hadden dus wel een hoes maar geen dekbed. Nou hebben we die ook gevraagd en heb ik ook zo meegekregen ! Maar hoe zit dat mag een dekbed wel in de kinderwagen en niet in het ledikant? Vroeg ik me een beetje af eigenlijk ! Enn verder.. Gister de tv bij m'n oom en tante gehaald. Nou ben er erg blij mee ! Mooie breedbeeld. Scheelt weer een boel centjes om zelf een te kopen. Hier kunnen wij wel even mee vooruit ! Verder..iedereen fijne dag.. Liesje.. jij bent al bevallen zeker?
OOH HAHA.. daar was onze liesje ! Hmm jammer meid! Nou ja.. nog even volhouden.. Hier nog iemand die a-symmetrisch is btw.. Als ik in mn linkerborst knijp komt er niets, als ik in mn rechterborst knijp wel HAHA!
Goedemorgen iedereen. Natas wat duurt dat lang zeg met Chris zijn ogen. Belachelijk dat de belafspraak niet is doorgegaan. Mijn vader wordt vandaag voor de 1e keer (van de 3x) gelaserd. Helaas ik ben niet vergeten te gaan werken . Vanavond 1e zwangerschapsgym ben benieuwd even kijken of het de moeite waard is om daar 20km voor te rijden. En nog 2 nachtjes slapen en dan de pretecho . Tot straks.
HAHA Ischa, goede zaak meid! ! Heel veel plezier vanavond en nog 2 nachtjes en dan pretecho.. Wordt vast leuk! Nou ik zal met de honden eruit!