HIHI liesje ! Vandaag even geen nesteldrang meid ! Zat me net te bedenken dat mannetje straks 4 weken vrij heeft, dan kan hij me dan mooi helpen met poetsen.. Valt me toch wel zwaar al dat gebuk etc..
Liesje, dan zijn we gezellig samen a-symetrisch Spannend al dat gerommel meid, maar je hebt er helaas nog geen idee mee wanneer dit door kan zetten hè. Sam, jij hebt toch dezelfde kinderwagen gekocht als ik, de Mutsaerts? Wij hebben de rode, en bij ons zat er al meteen een dekbedje bij + een grijs hoesje ervoor. Je mag in een kinderwagen wel een dekbed gebruiken als je het maar een beetje in de gaten blijft houden. Maar dus niet 's nachts in het bedje want dan slaap je zelf ook en merk je niet dat de baby te warm wordt of zich eronder weet te wringen. En nou je het zegt Sam, mijn borsten zijn ook een beetje a-symetrisch! Links komt er meer uit dan rechts..... es bedenken of daar een logica in zit met m'n voeten Ischa, succes vandaag voor je vader met zijn oog laseren! Oooh Rebbel, wat een prachtig manneke is Milan! Nou, als jullie allemaal wat nuttigs gaan doen dan moet ik ook maar es aan de slag met al m'n lijstjes!
HIHI Natas Gezellige asymmetrische boel ! Maar bedankt voor de info. Ik dacht dat namelijk zelf ook al. Maar dan komt het goed ! Wij hadden dus wel de hoes maar niet het dekbed.. Maar was geen probleem kreeg m in één keer mee ! Zoo gestofzuigd.. Beneden.. Nu ff boven en dan eerst ff eten..
Nou sam en liesje... Ik ga hier nu ook wat doen hoor... Even wezen koffie leuten bij vriendin/overbuuf en dochterlief heeft de hele nacht lopen spoken en ligt nu dus lekker te slapen... Ik heb het in mijn onderrug nu... oooh niet leuk meer gewoon.... Dank je Anneke!
Zooo, al weer flink gekletst vanmorgen. Liesje, wachten duurt lang he? Hopelijk gaat het gerommel snel over naar het 'echte' werk. Mone, ook voor jou wordt het nu spannend zeg. Ik wacht nog wel een paar weekjes. Rebbel, mooi mannetje hoor! En met drinken, dat kan ineens sneller gaan dan je zou denken. Dus wie weet ... Alyssa dronk 's zaterdags nog maar amper, zondags ging het ineens goed en dinsdags mocht ze mee naar huis. Dus in een paar daagjes tijd ging ze met sprongen vooruit. Hoop dat dat met jullie mannetje ook zo gaat. Natas, succes met het afwerken van je lijstje. Grappig trouwens, hydrofielluiers (en lakentjes) zijn eigenlijk de enigste dingen van het babyspul wat ik strijk. Niet alle hydrofielluiers hoor, alleen een paar die ik als kussensloop gebruik. Kleertjes heb ik met Alyssa wel gedaan, maar inderdaad, wat een gepruts was dat zeg. Dat liet ik maar snel achterwege. Hier ook al iemand die moeite heeft met opstarten. Alleen is dat niet iets van de laatste weken, dat heb ik al gedurende de hele zwangerschap. En ook hier is sprake van asymmetrie. Met m'n borsten heb ik dat altijd al gehad, maar m'n rechterenkel is nu veel dikker dan m'n linker. Nou ja, nog een paar weekjes en dan zal dat ook wel weer goedkomen. Mannetjes vakantie is weer voorbij. Hoewel er heel veel gedaan is, is Alyssa's kamer helaas nog niet klaar. Maar goed, het scheelt nu dat het nog lang licht is, dus helaas voor mannetje mag hij 's avonds ook nog even aan de bak. Maar ..... het einde is in zicht en dat is het belangrijkste.
Inez, ik vond de hydrofielluiers mooi genoeg uit de droger komen! Gelukkig hoeven de meeste kleertjes niet gestreken te worden, maar sommige wel en ik brand dan bijna m'n vingers Moet er nog veel gebeuren aan Alyssa's slaapkamer?
zow veel gepost ff vraagje als ik op bed lig op me rug he zie ik aan 1 kant van nme onderbuik een bobbel betekend dat dan dat het kindje daar lig op dat moment? is ook iets harder. maar heb ook vaak dus dat de bobbel wel over de hele onderbuik is onplaats van aan 1 kant . snappen jullie het nog ?
goedemorgen. gisteravond zo iets leuks gezien. voelde de kleine erg duidelijk en toen ik naar mijn uik keek verscheen er ineens een hele dikke bult aan de zijkant kan het dus nu niet alleen voelen, maar ook zien. was wel een grappig gezicht.
is alleen soms geen gezicht aan 1 kant een bobbel whahahahaha snachts vooral over de hele onderbuik en sochtends ook maar zodra ik op ben gestaan en ff 10 minuten ga liggen lig die echt rechts onderin dan savonds als ik ga slapen ook rechts. appart zeg
Jootje wen er maar aan ... Hier hele golvende buik Ben net een buikdanseres.. Tss Natas Ik ben aan het bijtanken.. Was er raar van, dus eerst maar even eten ! Ik zie alles
echt eel apart, had eerst echt zoiets van wow..wat een verhuizing in mijn buik. brmaal is mijn buik aardig symetrisch. nog geen rare hobbels en bobbels gezien eerder.