@Liesje - En zo is dat meid... Het maakt niet uit wanneer het kindje komt... Als het maar komt...liefst gezond en wel!
het kindje mag van mij nu wel komen want door de regen van Bengeltje is het lekker koel overal en niet zo heet als vorige week!
hahaha ja ik moest van de regen af en aangezien ik nu nog meer naar liesje aan het sturen ben . op een makkelijkere manier kom je er niet vanaf he. lol gewoon door sturen dus (niet terug sturen) zie je nou wel het heeft zo zijn voordelen de regen en de koelte
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee want want want ja weet ook niet wrom niet zit toch binnen maar de wolken gaan richting jou en niet richting mij nananana
nou het is hier onderhand alweer lekker droog dus de deur kan weer los het is bijna tijd om aan het eten te beginnen
nou als het na het eten maar een half uurtje droog is zodat we de hondjes kunnen uitlaten want ik heb net alles binnen gedweild en dan kan ik morgen weer
Hey kletstantes! hoe is het hier? rebbel: wat een schatje zeg! hoop dat ie gauw met je mee mag naar huis.. en wat zou ik verder ook alweer zeggen?!nja weet het niet meer!
rebbel wat een schatje is Milan zeg! En wat een bolle wangen voor (inmiddels ) 35 weken! Je kan hem goed herkennen aan zijn 3d foto zeg. Ben benieuwd of ik dat straks ook van onze baby kan zeggen.
Ik heb vanavond MvM gebeld... ik wou eerst mijn eerste echo afwachten..., maar de testen die ik gedaan heb waren zoooo snel positief en ik heb al zoveel symptomen dat ik zoiets heb van... waarom ook eigenlijk wachten... Donderdag komen ze...
Je hebt gelijk Wish.. Het gaat gewoon goed komen ! Zo jullie hebben lekker afgekletst .. Ik heb ook nog wat buien gekregen van jullie.. Maar gelukkig niet nat van geworden !