@Lindada - Eet smakelijk! De tweede die ik vannacht gedaan heb was wel zo duidelijk maar kwam minder snel... Maar ja... was ook lang niet zo geconcentreerd als die van zondagmorgen... Dus daar zal het wel aan liggen Ik moest trouwens van het ziekenhuis ook vanmorgen testen omdat vanmorgen mijn eigenlijke testdag was.. Gisteren was dus 1 dag voor mijn NOD
Had gekund, maar die cursussen moet je je vroeg van te voren opgeven.. Maar neej, het hoeft van mij niet. HIHI wordt nu wel weer drukker hier met nieuwe zwangeren ! JAHOE
Hij was duidelijk genoeg, ook 1 dag voor je NOD! Wanneer krijg je een echo, of moet daar nog een afspraak voor gemaakt worden?
Sam - je hoeft niet hoor meid Ik zal je niet dwingen te gaan.. hihihi @Lindada - 22 juli krijg ik mijn eerste echo... Het kunnen er 2 zijn bij mij... Ze hebben nl. 2 embryootjes teruggeplaatst... dus wie weet Maar kan net zo goed 1 zijn hoor hihii
Ja, voor yoga ben je te laat met opgeven Sam. Ik krijg alleen nog een cursus zwangerschapsbegeleiding. Ik heb ook een cursus borstvoeding gevolgd (3x 2uur). Dat is best aan te raden.
Ja die cursus heb ik ook gevolgd, al was die van ons 2 x 2 uur ! Vond ik al lang genoeg ! Maar idd dat vond ik ook een echte aanrader.. Helemaal omdat je hoort dat bv vaak niet lukt doordat moeders gewoon onwetend zijn, ik vond zo'n cursus erg verhelderend en leerzaam En heerlijk dat de mannen ook mee moesten. Zelfs hij vond het zeker nuttig! HAHA gelukkig Wish ! Maar daar was ik ook niet bang voor hoor
Ja hoooo ik weet het niet hoor of het er 2 zijn hihhihi... Het zou kunnen.... Wie weet weet ik 22 juli meer...
Bij ons was het zonder mannen helaas. Die van mij had ook wel mee gemogen van mij! Straks bij de zwangerschapsbegeleiding is er 1 les met de mannen erbij. Hij wil niet, maar hij moet mee!
Zo is dat.. Die van mij had eerst ook niet zoveel zin. Maar alle mannen waren er dus Maar achteraf was hij blij dat hij mee is gegaan.. Kan hij mij ook stimuleren en tips geven want hij weet ook hoe het moet Ben benieuwd Wish.. Denk 2
2 zouden idd best leuk zijn... maar ik ben al blij met 1 gezond voor mij in ieder geval prachtig kindje!
Bij de zwangerschapscursus dan. Bij de borstvoedingscursus was hij bang dat zijn fantasie over borsten aan diggelen zou gaan...
Ik heb nog een cd-rom over borstvoeding geven. Die ga ik hem toch verplichten te zien. Ik zet gewoon luciferhoutjes tussen zijn ogen en dwing hem te kijken....