En waarom krijg ik dan weer geen mailtjes .. zit ik maar te loeren naar mn mailbox ! Lola bakkes van je cliënt..bleagh ! Wish, we weten niet wat het wordt, dus kan het je nu ook niet vertellen !
Jeetje Lindada, das ook zwaar idd! Trouwens zwakke vent heb je hoor .. Zeg maar dat het wat betreft slagingskans v/ d bv de kans groter is dat hij er ook wat over weet ! HIHI
Oh bah, jeetje jij hebt helemaal zwaar werk! Mijn clienten kiezen nog zelf voor hun bestaan, dus in dat opzicht is het minder zwaar!
Hele moeilijke naam mutatie! Ik heb het papiertje wel ergens liggen... Het is een verhoogde kans op trombose! Het is verders niets ernstigs, maar wel iets om in de gaten te houden, als deze zwangerschap goed verloopt mag ik de eventuele volgende gewoon bij de VK lopen! Maar ze willen geen enkel risico nemen, omdat de stollingen ook in de placenta kunnen gaan zitten!
Het zal je verbazen hoe goed kinderen ermee om kunnen gaan. Vaak veel beter dan hun oudens. De teeners daarintegen kunnen er veel minder goed mee omgaan.
Ja dat geloof ik wel Lindada. Tieners gaan meer nadenken, bij kinderen overkomt het ze wat dat betreft wat meer.. Laten het wat meer over zich heenkomen..
Laatst zelfs een kindje van 8 jaar oud. Ze konden niets meer voor hem doen, maar er was wel nog een studie waarbij er misschien uitstel verkregen zou kunnen worden. Toen zei hij dat hij daar wel aan mee wilde doen, want misschien had een ander kindje er dan straks nog wat aan. Zo wijs!
Och jeetje, dan breekt je hart toch als een kindje dat zegt. Prachtig wat dat betreft. Als ouder zou ik dan supertrots zijn op dat kleine manneke!
Maar ik begeleid de kindjes niet, dus dat maakt mijn werk minder zwaar. Ik ben analist, en ik prik de kindjes en ben aanwezig in de OK bij beenmerbpuncties en liquorpuncties (leukemie) e.d. Ik ken ze dus wel en met sommige krijg je toch wel een band. Laatst nam een kindje een cadeautje mee voor mijn baby, zo schattig!
Maar de batterij van de labtop is bijna leeg, dus ik kan zo wegvallen... En ik moet toch ook mijn mannetje een beetje aandacht geven.
Oohwat lief! ja dat maakt t gelukkig wel wat minder zwaar.. maar goed.. toch word je wel altijd met de neus op de feiten gedrukt.
HAHA nou succes met je mannetje aandacht geven dan maar HIHI .. Mijn mannetje is er niet Maar goed.. die komt straks wel weer ! HAHA..
Vanavond doe ik wel een leuk bondage-spelletje met hem. Dan bind ik hem vast aan het bed, shawl om zijn mond... En dan de borstvoedings cd-rom aanzetten!