zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, je eerste afspraak staat nu. Wat spannend he? Wanneer beginnen bij jullie de schoolvakanties? Hier pas 21 juli.

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Annna wil je aub stoppen met testen?!

Een streep is een streep meis... Het ligt eraan welke test je gebruikt.. wanneer.. hoeveel je gedronken hebt... hoe geconcentreerd je urine is... etc. etc.
    Moet ik nog even doorgaan?! hihiiihihih...

Lieverd... je bent zwanger! En nu lekker genieten! ;)

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Anna: bij mij duurde het ruim een week voordat hij er af spatte en dat was dan om maar zo te zeggen bij ruim een week na NOD.

Net voor een zusje van een vriendin een test gedaan. Ze geeft morgen een voorlichting over zwangerschap/seksualiteit en het leek haar leuk een positieve test mee te nemen, nou hij spatte er echt niet af!
    nu neemt het hcg ook af, maar ook veel gedronken etc.

Het ligt maar net aan je urine!

Maar ik begrijp het wel hoor, ik deed ook zoveel testjes!
    Nog steeds kan ik het niet geloven dat ik zwanger ben!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI wat heb ik het dan braaf gedaan.. Ik heb maar 1x getest. En die was positief. Was duidelijker dan de test die ik deed toen ik een mk kreeg.. En verder heb ik niet eens weer getest.. Heb dus nog 2 testen liggen ;) !

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo Sammie gaat ook haar bedje opzoeken.. Mannetje is nog niet thuis, maar die zal zo wel komen.. Sammie is moe ;) !
    Tot morgen allemaal en alvast weltrusten!

X

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Thanx Annna, maarre uiteindelijk gaat het heel erg snel moet ik toegeven. Voor je het weet ben jij ook bezig met de laatste loodjes!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lola ook naar bed!

Truste dames!

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    hihi,
    Ik kan Inez gedeeltelijk ook de schuld geven. Heb van haar 3 extra testjes gehad ;) Eerder teste ik ook niet door na een duidelijke positest. Maar nu liggen ze er zo voor het grijpen.
    Dit laatste testje van vandaag is prima hoor. Dit ziet zelfs een verziende zonder bril. Volgens mij wordt de test net na NOD nooit zo fel als het controlestreepje.
    Ik vind het wel leuk om te testen terwijl je weet dat het positief gaat worden. En als het feller wordt dan eerst is dat ook wel lekker.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    meiden jullie gaan te snel voor deze hoogzwangere dame, dus ik laat het hier lekker bij.

Oja 1 brutaal vraagje voor wish: heb jij geen relatie? Hoe is dat dan in NL geregeld om toch voor IVF in aanmerking te komen? Moet je je dan wezenloos strijden of zijn daar wel goede regelingen voor?

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Luna - nee hoor... in Nederland is gewoon IVF met donor toegestaan...
    Ik moest vantevoren wel een psychologische test ondergaan en een gesprek aangaan met een psychologe... Dus goedgekeurd worden zeg maar... En daarna ging het heel snel eigenlijk...

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nou ja zeg :D . Was ik net bij de zwangerschapsgym (wat ik overigens erg leerzaam vond) moest iedereen zich voorstellen en wat denk je, ik herkende iemand hier van het forum uit het topic Oktober mama's. Echt kei grappig :D

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wat lachen ischa!

Ik heb zwangerschapsyoga gedaan, en moet zeggen dat ik het tot nu toe ook erg nuttig vond. Vooral het alvast vaak oefenen van de ademhaling, en hier mocht ventlief 3x mee....ook voor een massageles!

13. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hoi,hoi,

Is er nog een plaatsje voor nog een meekletser?
    Ik weet nu sinds een week dat ik weer zwanger ben, maar ben superonzeker, dus wat herkenning zou een opluchting zijn voor mij.

Even netjes voorstellen:
    Ik ben mamasan, 30 jaar en zwanger van nr2.
    Voor mijn zoontje heb ik drie miskramen gehad met 15w6d, 7w2d en 9w2d.
    Mijn zoontje is met 35w geboren.
    Na mijn zoontje heb ik helaas ook 5 mk's gehad de kortste zwangerschap was 4w2d de langste 7w3d.
    in aug een cervicale eug, dat was een flinke klap aangezien we zwanger getrouwd zijn vorig jaar.

nu ben ik dus precies 5w en weer megaonzeker.
    De vooruitzichten zijn somber voor ons, de gyn geeft ons hooguit 50% kans op een vitale zwangerschap.
    Vandaag heb ik even een dipdag, werd wakker met een ander gevoel en mijn borsten waren minder pijnlijk.
    Meteen in de stress natuurlijk en voel nu ieder ongikrampje en pijntje in mijn rug, die er gewoon bijhoren.

De 17e heb ik pas mijn echo, dus nog 10 dagen in de stress hier.
    Ik word momenteel gek van mijzelf, dus wie geeft me ff een schop onder me kont?

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge Dames!

Ischa: whahahaha, dat is echt grappig!

Mamasan: welkom hier! En laat alles nu goed gaan!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!

MAMASAN welkom hier! Ja ook wij kunnen je natuurlijk geen garantie geven maar als je ziet naar onze lijst bij deze dames gaat het wel goed nu! Dus hoop is er altijd meid! Positief blijven! En 10 dagen ga je overleven hoor!

Ischa wat toevallig! HIHI .. :D

Luna ja daar zou ik ook niet aan beginnen als ik jou was ;) ! Alhoewel als je even tijd hebt om rustig te kunnen lezen ;) ! Dan is dat een mooie bezigheid dacht ik zo :p

Zoo en nu zal ik even de doggies uitlaten! Tot straks.. Vandaag lekker dagje vrij :D ! HAHA ja anders ook maar vandaag niets op de planning ;) !

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Goedemorgen iedereen.

Shit weer niet vergeten om te gaan werken :) .

Ja, ik vond het ook echt grappig gisteren bij de gym

Mamasan welkom meid het is niet niks wat jij aan miskramen meegemaakt heb zeg :cry: . Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed gaat.

Nog 1 nachtje en dan de pretecho :D . Heb er echt kei veel zin in.

Oja heb weer een nieuwe buikfoto geplaatst en volgens mij gaat het nu best hard.

Tot straks.

17. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Moge allemaal!
    Kon ik gisteren niet slapen na 5 uur belt mijn ventje me net wakker... lief bedoelt, maar was nou ook weer niet de bedoeling!

Mamasan gefeliciteerd! Jeetje als ik dat zo lees heb je al een heel zware tijd achter de rug zeg, maar 50% is nog een behoorlijk grote kans en als je ziet hoeveel "pech"je al gehad hebt moet het toch weer eens goed komen! Je hebt ook al bewezen dat je het kan! Heel veel succes in deze moeilijke tijd!

Zo vandaag weer eens verder met mijn to-do-lijstje! :D lachen hoor, als ik het vandaag niet af krijg ga ik morgen gewoon verder, wat een zee aan tijd! ongekende luxe, maar het went al wel een beetje!

18. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ik begin nu trouwens serieus vocht vast te houden :(
    Handen etc worden steeds dikker, maar in de spiegel zie ik zelfs mijn gezicht steeds boller worden :confused:

help tips?!?

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Jeeeetje wat slaap ik snachts toch ontiegelijk slecht.. Niet normaal! Heb denk ik al met al krap aan 3 uurtjes geslapen.. zucht...

@Ischa - haha wat leuk zeg! Zo zie je toch maar weer dat de wereld maar klein is eigenlijk he ;)

@Mamasan - Ik kan me je angsten en twijfels zoooo goed voorstellen. Ik heb dan niet zoveel mk's als jij meegemaakt.... Maar die angst... en dan de wetenschap die je hebt... zoveel twijfel...
    Ik zal kaarsjes voor je branden meid en heeeeeel hard hopen en duimen dat je deze keer een gezond en wel kindje mag verwelkomen!

Iedereen een fijne dag!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

wat hebben jullie ongelofelijk veel bijgeschreven zeg, ik ga het niet bijlezen deze keer, sorry.

Ik zag wel dat er een paar nieuwe dames zich hebben aangesloten, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Hier blijft het maar rommelen maar nog steeds niks wat doorzetten wil. Ik krijg wel steeds meer steken in de buik wat nog elke keer doortrekt naar mijn billen en bovenbenen.
    Maar verder helaas nog niks concreets....

Deel Deze Pagina