zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het zal vast niet meer zo lang duren Liesje...
    Succes!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop het niet, mijn vent zei gisteravond al dat ik vandaag wel mocht bevallen want meneer had de douchedeur nu geschilderd dus hij had alles af wat hij voor de tijd af wilde hebben :)

3. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Meiden bedankt,

Maar begin echt het ergste te vrezen.
    bijna alle kwaaltjes zijn verdwenen, mijn boobs die 2 dagen geleden nog volop pijn deden als je er al naar keek zijn flink geslonken en absoluut niet pijnlijk meer.
    Ook de misselijkheid en duizeligheid zijn weg.

zolang er nog geen bloedverlies is er hoop, maar dit komt me iets te bekend voor.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Liesje Spannend! Je laat ons wel lekker in spanning zo ;)

Wish, vandaag maar even bijslapen dan ;)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    geen bloed geeft moed meid!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou niet mijn keus hoor :)

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

@mamasan... - Ik blijf hier voor je duimen meid!

@Sam - gaat niet lukken... Ik moet straks oppassen op dochtertje van mijn vriendin en daarna naar mn moeder die nieuwe meubels heeft gekregen....

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Mamasan, idd geen bloed geeft moed.. Hier draaien de duimen ook hard hoor!

Neej Liesje ? ;) ! Nou ja.. Klinkt wel hoopvol.. Komt vast snel goed :D !

Hmm Helaas Wish..

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mamasan, oh meid, wat herkenbaar allemaal. Graag zwanger willen worden, zwanger raken, de angst om het vruchtje te verliezen en dan weer dat nare voorgevoel dat het wel weer eens fout zou kunnen gaan.

Ik hoop van harte dat het allemaal nog goed zit en dat je over een maand of 8 een gezond kindje in je armen mag krijgen.

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey Inez,

alles goed?

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja Sam.. ik denk dat ik vanavond mijn bedje maar vroeg ga opzoeken...

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Denk idd dat dat de enige optie zo ongeveer is.. Hmm ik ga even de bank opzoeken.. voel me niet helemaal toppie :(
    Maar kneem lappie wel mee hoor ;)

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lekker rustig aan doen Sam

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jaa dat komt goed..vandaag kan dat lekker :D

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    weet je, ik vind het super dat je deze stap gezet hebt. Ik weet natuurlijk verder geen achtergrond, maar momenteel hebben wij een heel sneue situatie in de familie. Mijn nicht was jaren alleen mét wens. Met haar idd gesproken over een donor. Uiteindelijk deed ze het niet vanuit praktisch oogpunt, vooral de combi werken, opvang enzo. Nu is ze 37, heeft wel een relatie en blijkt al in de overgang en nu lukt het niet meer.
    Tja als ze dit geweten had...

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Mammasan, welkom hier, en ook hier draaien duimen. Heb hier al wel gezien dat door alle angsten we denk ik allemaal in het begin super onzeker waren, zo had ik bij de mk last van m'n boobs, was misselijk etc en ging dus mis, deze zwangerschap heb ik in totaal 3x overgegeven, waarvan 2x nu zo'n maand geleden....ook hebben we gezien dat Rebbel, ondanks bloedingen in het begin, nu een gezond jochie heeft. Dus niet teveel nadenken en proberen een klein beetje te genieten en er het beste van hopen!

Ik ben 38 weken! Jippie!
    Heb alleen vannacht een rotnacht gehad. Heb van 2 tot 6u om de 5 a 10 minuten (lekker onregelmatig) harde buiken gehad, waarna de kleine de rest van de tijd onrustig aan het bewegen was in m'n hele buik. Ben toch blij dat ik vandaag dan toch nog tot 10u in m'n bed heb kunnen liggen, maar ben wel gebroken.....

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mamasan: meid, wat de andere al zeggen, geen bloed geeft moed! Ik heb dat ook wel gehad, de ene dag wel kwalen en de andere dag niet!

Is het bij jullie ook zulk klote weer! Grrrr, zit echt in dubio of ik mijn afspraken zal afzeggen!

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mamasan balen zeg zoveel mk dat je heb gehad na ik ga duimen dat alles goed gaat.
    maar hebben ze bij de zwangerschap van 15 weken en 6 dagen nnooit eenn oorzaak gevonden?
    of bij al je andere miskramen?

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lola. Het weer valt hier nog mee :D ! Heb vanochtend iig droog kunnen fietsen met doggies ;) !

Luna; jeetje das wel sneu zeg voor je nicht :(

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Liesje, ja hoor, alles gaat zo z'n gangetje.

Mannetje is weer aan het werk en 's avonds nog aan de klus, maar ik heb wel goede hoop dat ik dit weekeinde mag gaan beginnen met het inruimen van de baby- en kinderkamer.

Alyssa krijgt echt een knalkamer qua kleuren. 1 wand, de plinten en de kozijnen worden zuurstokroze, de overige wanden en de deuren worden lichtroze.
    Tegen de donkere wand komt haar bedje met een klamboe eromheen. Alleen nog even nadenken over accessoires.
    Er komt in ieder geval een speelkleed in haar kamer. Deze is lichtblauw met allerlei leuke kleurtjes om het roze een beetje te veel te laten overheersen. Ik zet wel een paar foto's in m'n album wanneer het klaar is.

En de kleine meid vindt het helemaal geweldig wat er op haar nieuwe kamer gebeurt. Ik denk dat de overgang naar deze kamer net zo makkelijk zal gaan als de overgang van ledikant naar peuterbed.
    Iedere dag moet ze even de voortgang inspecteren en roept heel trots dat papa dat allemaal gedaat heeft en dat ze het heel mooi vindt. Lief he?

Verder begint het zo nu en dan wat te rommelen in m'n buik, heb ineens veel last van maagzuur rond de tijd dat ik naar bed ga en word daar dan strontmisselijk van. Slapen? De ene nacht wel, de andere niet. Lekker liggen is er al helemaal niet meer bij.
    Ik hou me maar zo rustig mogelijk om overdag nog een en ander met onze dochter te kunnen doen. Anders is het zo sneu voor haar.

En vanavond ga ik nog even lekker naar de kapper. Even m'n haar weer lekker kort laten knippen zodat ik voorlopig niet teveel aan m'n haar hoef te doen.

Deel Deze Pagina