zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, wat sneu voor je nichtje zeg.

Hier is het vanochtend tot nog toe droog gebleven. Zelfs nog een tijdje een zonnetje gehad.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Klinkt echt vet cool Inez, dat kamertje.. Als wij een meid krijgen en het wordt tijd voor de volgende kamer dan wil ik m ook roze .. :D HIHI :D

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ja, ik vind het voor een meisjeskamer ook helemaal geweldig. Voor mezelf zou ik deze kleuren niet kiezen uiteraard, maar de kleine meid vindt het helemaal geweldig. En daar gaat het toch maar om.

Het was ook zo leuk toen we de verf lieten mengen bij de Gamma. Ze heeft dat met grote ogen zitten bekijken allemaal. Machtig interessant vond ze het. En het liefste ..... had ze de blikken al in het winkelwagentje losgetrokken om er zelf even lekker mee te gaan klussen. Haha.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA JA dat geloof ik wel.. Neej voor m'n eigen slaapkamer hoeft het ook niet roze ;) ! HAHA.. maar voor een meid :p HIHI :D

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo, nu ga ik maar weer eens afsluiten en me met de kleine meid bezighouden. Tot later!

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    ZWANGER NA EEN MISKRAAM
    Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof
    Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen
    Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof
    Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-#
    Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje
    Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof
    Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje
    Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen
    Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-#
    Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen
    Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing
    Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje
    Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-#
    Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje
    Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje
    Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-#
    Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september
    Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september
    Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing
    Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-#
    Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober
    Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje
    Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober
    Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober
    Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober
    Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober
    Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje
    Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing
    Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november
    Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november
    Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december
    Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december
    Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december
    Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ?
    Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari
    Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009
    Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 1 mk in april 2006, 1 mk in februari 2008 en 1 bbz in maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009

Totaal
    6 jongens
    9 meisjes
    4 verrassingen
    5 :-#

afspraken:
    09 juli Ischa pretecho,
    10 juli Jootje VK, Liesje VK, Wishgirl MvM
    11 juli Lindaa Intake kraamzorg
    14 juli Inez gyn
    15 juli Bengeltje vk
    16 juli Lindaa VK
    17 juli Mone VK
    18 juli Lola1982 gyn, Ischa gyn
    21 juli Inez gyn
    22 juli Wishgirl 1e echo
    23 juli Anna 1e echo, Sam vk
    29 juli Inez gyn
    04 aug Lindaa zw. verlof!
    05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ;))
    06 aug Pippo Echo 34 weken
    15 aug Jootje pretecho
    27 aug Pippo gyn
    08 sept Pippo gyn

BUDDY'S
    Sam8<----->Rebbel
    Pippo<----->Ischa
    Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna)
    Luna <-----> Jerl
    Sam8<-----> Lindaa

***GEBOREN***
    Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm
    Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo, ben weer terug van mijn uitstapje van vandaag, de verloskundige....
    Alles gaat goed met de kleine, heb veel vruchtwater en hij heeft inderdaad vannacht de uitgang proberen te zoeken....
    Fijn om te horen dat ie ook wel een beetje benieuwd is naar ons!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed nieuws Mone :D ..
    Nou wie weet komt ie een dezer dagen jullie echt ontmoeten :D

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Haay meiden!
    Mamasan welkom hier!
    hoe gata het verder hier? ben niet zo heel lang uit bedje weg hihi een uurtje! en ga lekker lui doen vandaag! :)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA hier alles wel goed LIn ;) .. Ja dat lui doen dat is jou nu wel toevertrouwd he ? :p

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

@luna - idd jammer dat je nicht dit niet geweten heeft... er is zoveel mogelijk voor alleenstaanden...! Ik ben werkzaam geweest in de fertiliteit en ken hierdoor de mogelijkheden ook beter uiteraard... Dat heeft natuurlijk zijn voordelen...

Alleenstaand zijn en moeder zijn is ook niet een eenvoudige keus die je even over 1 nacht ijs maakt hoor... Bij mij ging hier heel wat denkwerk aan vooraf. Ook heb ik gesproken met kinderen van alleenstaande moeders en de moeders zelf... Deze kinderen waren ook kinderen van een donor!
    Je staat voor heel wat keuzes, maar deze keuzes zorgen er wel voor dat je veel bewuster over dingen gaat nadenken en dat je dingen regelt... juist omdat de ene vraag de andere weer oproept...

En het werken en alleenstaandouderschap en huishouden etc. is best goed te doen hoor... Je bent alleen wel planning nodig in mijn ogen. Zonder planning ben ik in ieder geval nergens...

En met vrienden, familie en andere hulp om je heen kom je een heeel eind!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Mone, ik zie nog gebeuren dat je mij nog voor bent met bevallen :)

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    jazeker is mij dat wel toevertrouwd sam ;)

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Man oh man wat een pokkeweer is het hier! Hozen en hozen, onweer erbij, sjonge het is weer een Nederlandse zomer hoor. Raisa en ik hebben maar kort gelopen want we vonden er allebei geen pest aan.

Jeetje Ischa, wat vervelend dat de oogarsten verschillende dingen zeggen bij je vader. Nou ja, maar hopen dat de laatste gelijk heeft want dan hoeft hij ook niet gelaserd te worden.
    Ik ga morgen mee met de afspraak van Chris bij zijn oogarts want we kregen gister een belletje dat er kans is dat hij direct gelaserd wordt. Dat zou fijn zijn, en dan hopelijk ook de laatste behandeling na 3 operaties sinds eind januari.

Wat naar Lola, weer een client gestorven :(

Anna ik begrijp wel dat je doortest, ik heb er zelf maar liefst 5 of 6 doorheen gejaagd. Maar het kan ook veel onrust geven, misschien maar niet meer doen, lastig om testen te laten liggen als je ze in huis hebt.

Welkom hier Mamasan!
    Maar wat heb jij al veel meegemaakt :(. Geen wonder dat je nu harstikke onzeker bent, en je kunt niets doen dan afwachten. Heel veel sterkte met het doorkomen van de tijd.

Mariss, lastig hè dat vocht vasthouden. Ik kan nog maar 1 paar schoenen aan en m'n handen en voeten doen ook zeer (gespannen huid en pijnlijke gewrichten).
    Ik weet ook niet echt een tip, behalve met je voetjes hoog gaan zitten en veel water drinken.

Het kamertje voor Alyssa klinkt super leuk Inez!

Wat spannend Mone!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI wat hebben wij tot nu toe geluk dan :D ! Vanochtend droog gehouden en ik wacht nu nog even een bui af en daarna schijnt het hier ook droog te blijven.. Zonnetje was er zelfs nog bij kwartiertje geleden :D :whistle: :D

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    middag zow ik ben de ook weer
    gister avond buikpijn gehad (me darmen) pfjoe werd renne na de wc maar toch tegelijke tijd zo bang he die kramp dat het mis zou gaan hahaha wat een muts ben ik toch ook blijkbaar is er gister iets niet goed gevallen wat ik gegeten heb(hotdog) werd ook ineens misselijk najah na dat ik van de wc kwam was het wel redelijk rustig vanmorgen nog ff krampjes gehad onderin de buik net als gister mja toch zo bang dat het mis gaat ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik dat denk.
    en dan lees je bij sommige dus dat het bij 16 week nog mis is gegaan dan slaat de angst weer toe grr :cry: :oops: :oops: :oops: sorry voor me verhaaltje hahaha maar soms ken ik mezelf ff voor me kop slaan

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het komt hier met bakken de lucht uit... niet normaal!

Ik werd me net toch even een partijtje duizelig! Ik ging bijna van mijn stokje! Maar snel even iets gegeten...

En een zuurbranden dat ik heb... bwegghh...
    en een zere (.)(.)!

Volgens mij zit het deze keer wel goed... kan me niet voorstellen dat je dit krijgt allemaal als het niet goed zit...

Mijn virendin die een tweeling heeft ligt compleet in een deuk steeds... Die is er van overtuigd dat ik ook een tweeling krijg...
    Kan ik me borst nog nat maken!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier schijnt de zon ook !

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb ontzettend last van harde buiken...pffffff niet echt fijn meer zeg

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ah liesje kan me voorstellen dat ze niet fijn neej...
    ik begin ze nu ook al aardig vervelend te vinden hhaha!

is er bij jou nog geen enige spoor te bekennen van een evt. aankomende bevalling?

Deel Deze Pagina