Luna, wat sneu voor je nichtje zeg. Hier is het vanochtend tot nog toe droog gebleven. Zelfs nog een tijdje een zonnetje gehad.
Klinkt echt vet cool Inez, dat kamertje.. Als wij een meid krijgen en het wordt tijd voor de volgende kamer dan wil ik m ook roze .. HIHI
Ja, ik vind het voor een meisjeskamer ook helemaal geweldig. Voor mezelf zou ik deze kleuren niet kiezen uiteraard, maar de kleine meid vindt het helemaal geweldig. En daar gaat het toch maar om. Het was ook zo leuk toen we de verf lieten mengen bij de Gamma. Ze heeft dat met grote ogen zitten bekijken allemaal. Machtig interessant vond ze het. En het liefste ..... had ze de blikken al in het winkelwagentje losgetrokken om er zelf even lekker mee te gaan klussen. Haha.
HAHA JA dat geloof ik wel.. Neej voor m'n eigen slaapkamer hoeft het ook niet roze ! HAHA.. maar voor een meid HIHI
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 1 mk in april 2006, 1 mk in februari 2008 en 1 bbz in maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Totaal 6 jongens 9 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 09 juli Ischa pretecho, 10 juli Jootje VK, Liesje VK, Wishgirl MvM 11 juli Lindaa Intake kraamzorg 14 juli Inez gyn 15 juli Bengeltje vk 16 juli Lindaa VK 17 juli Mone VK 18 juli Lola1982 gyn, Ischa gyn 21 juli Inez gyn 22 juli Wishgirl 1e echo 23 juli Anna 1e echo, Sam vk 29 juli Inez gyn 04 aug Lindaa zw. verlof! 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ) 06 aug Pippo Echo 34 weken 15 aug Jootje pretecho 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna) Luna <-----> Jerl Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
Zo, ben weer terug van mijn uitstapje van vandaag, de verloskundige.... Alles gaat goed met de kleine, heb veel vruchtwater en hij heeft inderdaad vannacht de uitgang proberen te zoeken.... Fijn om te horen dat ie ook wel een beetje benieuwd is naar ons!
Haay meiden! Mamasan welkom hier! hoe gata het verder hier? ben niet zo heel lang uit bedje weg hihi een uurtje! en ga lekker lui doen vandaag!
@luna - idd jammer dat je nicht dit niet geweten heeft... er is zoveel mogelijk voor alleenstaanden...! Ik ben werkzaam geweest in de fertiliteit en ken hierdoor de mogelijkheden ook beter uiteraard... Dat heeft natuurlijk zijn voordelen... Alleenstaand zijn en moeder zijn is ook niet een eenvoudige keus die je even over 1 nacht ijs maakt hoor... Bij mij ging hier heel wat denkwerk aan vooraf. Ook heb ik gesproken met kinderen van alleenstaande moeders en de moeders zelf... Deze kinderen waren ook kinderen van een donor! Je staat voor heel wat keuzes, maar deze keuzes zorgen er wel voor dat je veel bewuster over dingen gaat nadenken en dat je dingen regelt... juist omdat de ene vraag de andere weer oproept... En het werken en alleenstaandouderschap en huishouden etc. is best goed te doen hoor... Je bent alleen wel planning nodig in mijn ogen. Zonder planning ben ik in ieder geval nergens... En met vrienden, familie en andere hulp om je heen kom je een heeel eind!
Man oh man wat een pokkeweer is het hier! Hozen en hozen, onweer erbij, sjonge het is weer een Nederlandse zomer hoor. Raisa en ik hebben maar kort gelopen want we vonden er allebei geen pest aan. Jeetje Ischa, wat vervelend dat de oogarsten verschillende dingen zeggen bij je vader. Nou ja, maar hopen dat de laatste gelijk heeft want dan hoeft hij ook niet gelaserd te worden. Ik ga morgen mee met de afspraak van Chris bij zijn oogarts want we kregen gister een belletje dat er kans is dat hij direct gelaserd wordt. Dat zou fijn zijn, en dan hopelijk ook de laatste behandeling na 3 operaties sinds eind januari. Wat naar Lola, weer een client gestorven Anna ik begrijp wel dat je doortest, ik heb er zelf maar liefst 5 of 6 doorheen gejaagd. Maar het kan ook veel onrust geven, misschien maar niet meer doen, lastig om testen te laten liggen als je ze in huis hebt. Welkom hier Mamasan! Maar wat heb jij al veel meegemaakt . Geen wonder dat je nu harstikke onzeker bent, en je kunt niets doen dan afwachten. Heel veel sterkte met het doorkomen van de tijd. Mariss, lastig hè dat vocht vasthouden. Ik kan nog maar 1 paar schoenen aan en m'n handen en voeten doen ook zeer (gespannen huid en pijnlijke gewrichten). Ik weet ook niet echt een tip, behalve met je voetjes hoog gaan zitten en veel water drinken. Het kamertje voor Alyssa klinkt super leuk Inez! Wat spannend Mone!
HIHI wat hebben wij tot nu toe geluk dan ! Vanochtend droog gehouden en ik wacht nu nog even een bui af en daarna schijnt het hier ook droog te blijven.. Zonnetje was er zelfs nog bij kwartiertje geleden
middag zow ik ben de ook weer gister avond buikpijn gehad (me darmen) pfjoe werd renne na de wc maar toch tegelijke tijd zo bang he die kramp dat het mis zou gaan hahaha wat een muts ben ik toch ook blijkbaar is er gister iets niet goed gevallen wat ik gegeten heb(hotdog) werd ook ineens misselijk najah na dat ik van de wc kwam was het wel redelijk rustig vanmorgen nog ff krampjes gehad onderin de buik net als gister mja toch zo bang dat het mis gaat ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik dat denk. en dan lees je bij sommige dus dat het bij 16 week nog mis is gegaan dan slaat de angst weer toe grr sorry voor me verhaaltje hahaha maar soms ken ik mezelf ff voor me kop slaan
Het komt hier met bakken de lucht uit... niet normaal! Ik werd me net toch even een partijtje duizelig! Ik ging bijna van mijn stokje! Maar snel even iets gegeten... En een zuurbranden dat ik heb... bwegghh... en een zere (.)(.)! Volgens mij zit het deze keer wel goed... kan me niet voorstellen dat je dit krijgt allemaal als het niet goed zit... Mijn virendin die een tweeling heeft ligt compleet in een deuk steeds... Die is er van overtuigd dat ik ook een tweeling krijg... Kan ik me borst nog nat maken!
ah liesje kan me voorstellen dat ze niet fijn neej... ik begin ze nu ook al aardig vervelend te vinden hhaha! is er bij jou nog geen enige spoor te bekennen van een evt. aankomende bevalling?