Hmm Wish.. 37 en in de overgang.... Dan is je kans op kids niet zo groot meer denk ik ... En Wish? volgens mij ben je echt zwanger ! Nou praat me hier ook maar niet van dromen.. Idd bevallingen zonder pijn heb ik al een stuk of wat gehad ! Ook mk's heb ik een aantal keer gehad in mn droom. Dat vind ik nog veel erger ! BAH
heb ik ook weer wat.. ik zie in mijn broek een ontzettende natte vlek bij vagina.. ik d8 oh jee wat is dat nu? ik naar de wc.. lijkt het niet op vruchtwater ofzo, maar een ontzettende laag vaginale afscheiding.. maar zoveel dat zelfs mijn broek nat wordt? klopt dat wel?
Ja hoor, dat klopt wel. Kan ook merken dat ik steeds verder kom want hier ook steeds meer afscheiding.. Soms voelt het net alsof ik in m'n broek heb geplast .. BAH ...
Ik heb daar ook last van hoor (en ook licht urineverlies ). Maar zoals gisteren bij de zwangerschapsgym gehoord hebben best veel mensen dit omdat de bekkenbodemspier slapper wordt. pfffffff mijn mannetje is vervelend . Zegt ie heel lief zal ik je even masseren? Jezus het lijkt wel of ie mij ging martelen echt niet normaal. En hij loopt de hele tijd te klieren. Gelukkig is hij nu op de bank gaan liggen dus hij zal zo wel even slapen ben ik even verlost
Luna, ja jeetje echt erg voor je nicht hoor! En idd je kan nooit in de toekomst kijken! Maar 37 is wel erg jong, dat verwacht je ook niet van te voren!
Ik heb vandaag op mijn werk afgesproken dat ik alleen de maand juli nog huisbezoeken afleg, ik ga nu naar een ander team, die uitsluitend clienten op kantoor zien, tot mijn verlof! Ik vind het wel erg jammer, maar is uit veiligheid! Ten eerste al die rook, sigaretten rook, maar soms kom je in huizen waar net coke of heroine gerookt is. Of je gaat per ongeluk in een spuit zitten! En buiten dat, agressie komt ook voor, ze pakken je toch op je zwakste plek, en als je zwanger bent is dat je kindje! Dus ben eigenlijk wel blij met het besluit, liep er al een paar weken mee in mijn hoofd, wat ik moest doen, maar goed veiligheid voor alles!
Heb je dat weleens gehad dan Lola dat je in een spuit ging zitten? Ik kan me voorstellen dat je geen risico's wilt lopen. Was jij trouwens helemaal gestopt met roken?
nou ja en nee, ik weet dat onze oma 35 was, dus mijn moeder had mij al 'gewaarschuwd' destijds. Ik dacht zelf dat het niet zo'n vaart zou lopen omdat mijn moeder wel gewoon rond de 50 was. Maar goed, nu heeft mijn nicht het dus ook dus kennelijk speelt erfelijkheid wel een rol.
ja daar zijn ze nu mee bezig. Maar de vraag is volgens mij in hoeverre ze eitjes nog rijp kunnen krijgen. Het valt momenteel emotioneel heel zwaar. Ik heb haar zelf ook niet meer gesproken, alleen via mijn tante. Ze is in elk geval sinds sept niet meer ongi geweest. Sneu he
@ Ischa: nou nee gelukkig niet! hahaha, maar ik zag het vandaag opeens voor me! Ik was voordat ik positief teste - 10 dagen ervoor - gestopt met roken! @ Luna: oh je oma ook zo vroeg, ja idd, erfelijkheid speelt denk ik ook wel een grote rol, zoals je al zei!
Ja, ik denk dat ik te weinig gedronken heb! Gister had ik het ook al, maar als ik nu terug denk heb ik amper wat op! 1/2 liter water en 1/2 jus d' orange en net een klein beetje melk! Is niet veel eigenlijk! Ik ga meteen even wat drinken, niet dat het nu nog gaat helpen! Rookte jij? Ik vind het best lastig hoor! Dat stoppen! haha!
Ik heb wel gerookt, en ook heel erg veel (rookte 40 sigaretten per dag). Maar ben volgende maand 2 jaar geleden gestopt ook van de 1 op de andere dag. Ik was voor dat ik stopte met roken 35 kilo afgevallen en toen ik gestopt was ben ik weer 20 kilo aangekomen. En als ik daaraan denk heb ik weleens zoiets van was ik maar nooit gestopt. Mijn vriend rookt helaas nog wel en ik irriteer me daar ontzettend aan . De geur enz. nu rookt hij helaas nog wel binnen maar als ons zoontje geboren is rookt hij niet meer in huis.
Ohja dat was ook zo! Ik rookte er ook 40 per dag! Belachelijk veel rookte wij dan! haha! Wel jammer dat hij nu nog in huis rookt! Ik ga naar bed, voel me echt beroerd! Blugh! Fijne avond en slaap lekker voor later!