zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    aah dat scheelt dan ook alweer wish!
    ik vind het altijd zo vervelend die mannetjes over de vloer HIHI
    vooral als ze vroeg komen en ik nog in me kloffie rondloop HAHA

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja dat is dan wel weer zo Lindaa... hiihhi.. Hij was hier vanmorgen om 7.25 uur en aangezien je ze allemaal kent eigenlijk moet je wel zorgen dat je in kleding loopt he en toonbaar bent hahahah

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel wat goed nieuws meid :D OOh hier duimen we mee hoor :D ! Komt helemaal goed!

Zoo ronde gefietst met jut en jul.. die zijn nu wel moe denk ik. Zal ik nu even ons konijnenhok verschonen.. Tot zo ;)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ga eerst even boodschapjes doen, dan ben ik daar vanaf!

Tot straks dames!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    joepie! wat een kanjer zeg!

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zo ik ben er ook weer. Vandaag gaan ze beginnen met het schilderen van ons huis. Erg fijn dat dat afkomt (hopelijk, moet het niet teveel regenen) voordat de baby geboren wordt. nadeel is dus wel dat ik nu behoorlijk aan huis gebonden ben en laat ik nou net vandaag kinderloos zijn. Dus ik ga zo even een lekker broodje bij bakker bart halen, zodat ik straks als de werklieden komen niet meer weg hoef.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Foute planning Luna ;) ! HIHI ..

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    wel slim van je hoor luna.. op je kinderloze dag schilders in en om het huis HIHIHIHI 8) :-k

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, wat ontzettend fijn om te horen dat Milan nu ineens zoveel beter gaat drinken. Hier hoopte ik echt op voor jullie. En wat een geweldig vooruitzicht is het dan dat hij dan al snel mee naar huis mag. Nog effies doorbijten met heen en weer rijden en kolven en dan ... mag jullie man mee naar huis.

Luna, sterkte met de schilders. Hopelijk is alles inderdaad klaar voor de kleine er is.

Ischa, veel plezier met je echo vandaag!

Wij zouden 2 weken geleden ook een CV monteur krijgen voor onderhoud van de ketel. Heb daar maar even de boot voor afgehouden. We waren toen nog aan het verbouwen in de ruimte waar de CV staat en nu heb ik gewoon geen zin om die vent hier te ontvangen. We krijgen altijd een vaste monteur. Best een aardige vent, maar houdt erg van seksistisch getinte grapjes. Normaliter maakt me dat niet zo heel veel uit, maar daar heb ik nu echt geen zin aan.

Ik maak wel een afspraak voor in september/oktober. Dan kan ik er zelf ook weer helemaal tegenaan.

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je nu geen zin hebt in die seksistische grapjes...

Mijn cv was iets mis mee... vandaar dat het wel moest ;) Maar tis weer klaar....

De glazenwasser is er nu ;)

Jeeeeemig ik ben me toch moe... Ik kan zoooo slapen...

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

Rebbel: wat een fantastisch nieuws!

Hier ook erg moe, gister om half 9 gaan slapen, nou ja nog eventjes wat gelezen, om 9 uur gaan slapen, tot half 8 vanmorgen!
    Voelde mij net minder brak, maar dat komt nu weer! Ik ben echt niets waard op mijn werk tegenwoordig!
    Nog steeds erge hoofdpijn! Zou ik mij zorgen moeten maken?! Pfffff!

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    moe wat is dat? met mij gaat het juist beter whahaha heb iets meer energie
    ja ik moet 2 keer per nacht me bed uit om te plassen veder slaap ik niet echt goed maar rust wel uit.
    hmmz ben ik dan 1 van de gelukkige? die alleen in het begin tot ongeveer 13/14 week ofzo moe was?
    ben nu soms moe hoor als ik veel gedaan heb dan wel maar aangezien ik de hele dag thuis zit met me instabiele rug. elke dag genoeg last van ja dan ga je niet echt veel ondernemen :oops:

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

ben ik ook weer, kreeg mijn schoonmoeder op bezoek....
    ben nog steeds zo misselijk....

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zooo meiden,
    klusjesman is de deur weer uit! heb hem mooi een trapleuning in de enge hoek naar boven laten plaatsen want die zat er niet.. en vond het wel belangrijk dat die er kwam, vooral met ukkie straks.. gelukkig was dat geen probleem ;)

pff maar geeft wel zon rommel he :rolleyes:

liesje vervelend van je misselijkheid meis!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi zo Lin, ook weer klaar ;) !

Hmm das wel vervelend Liesje..

Nou Bengeltje geniet ervan dat je niet meer zo moe bent :D .. Over paar weken komt het wel weer :p !

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    en weet je, ze zijn nog minstens een week bezig!
    (geen idee hoeveel er trouwens komen.)
    Zal ik een foto schieten straks? :) (ze zijn er nog niet dus ik moet rap nara de bakker, maar mijn buik doet telkens auwie omdat uk zo hard trapt (en de hik heeft) )

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik word niet goed van dat zuurbranden... bweggh... daar word ik nl. weer misselijk van... bweghh...

Ramenwasser is geweest en buiten is alles weer mooi schoon... boven, beneden en deuren...
    Heeerlijk...

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAAA foto's zijn we gek op Luna :) ! Maar eerst maar naar de bakker ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Een rennie werkt bij mij altijd wel goed Wish.. Moet ik zeggen dat ik die alleen maar neem als het echt erg is.. Heb er nu 2 gehad in totaal.. 2 weken geleden 1 en gisteravond 1.

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik hoorde het ja Sam dat dat goed wil werken... maar ik wil ze zo min mogelijk nemen eigenlijk en zeker nog niet in die eerste 3 maand eigenlijk...

Deel Deze Pagina