Ja ik ben ook niet zo'n slikker wat dat betreft idd.. Liefst niets. Maar als je er echt door belemmerd wordt dan zou ik als ik jou was toch zo'n ding nemen!
@Liesje76 - http://verloskundigen.nl.nu/ En dan bij Tips! Staan allerlei tips op tegen allerlei kwaaltjes etc.
Dat hoop ik ook voor je... maar misschien kan je er wel iets aan doen en dat de bevalling toch ook wel doorzet
Doe dat maar meid! Rustig aan! Ik zal even de stofzuiger een hand geven en daarna even wandelen. Het is mooi weer hier
ik denk dat ik vandaag ook nog even een eindje ga wandelen... Ik heb net wat bouillon gedronken tegen de duizeligheid... Was lekker...hmmmm
Tis hier nu zo rustig. Ischa, veel succes vanavond! Rebbel, wat een goed nieuws. Jullie kunnen dan eindelijk genieten van Milan thuis!
hihi, ik wel, Meestal zijn er 5 pagina's bijgeschreven in een paar uur. Ik ben vandaag voor het eerst misselijk geworden. (ben er voorlopig nog wel blij mee) Ben net uit de keuken weggegaan toen vriend thuis kwam. Hij heeft het van me overgenomen. Daarna ging het wel weer. Op mijn werk (ben leerkracht voor de kleuters) is het megadruk, er moet nog van alles gebeuren voor de vakantie. Ik kan op deze school blijven tot eind december, hier heb ik mee ingestemd. Daarna wordt mijn contract misschien verlengt. Ik werk op invalbasis en kan natuurlijk niet invallen als ik zwanger ben. Dus dan stopt het contract in januari of februari. Dat betekent dat ik dan geen zwangerschapsverlof zou krijgen, maar een uitkering zou moeten aanvragen +70% van mijn salaris gedurende de verloftijd. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Minder geld en ook nog meer rompslomp. Bovendien heb ik dan kans dat ik daarna op een heel andere plek werk vind. Dan heb ik het misschien niet voor het uitzoeken. Op dit moment zijn er veel scholen op zoek naar een nieuwe leerkracht. Ik word er zelfs gebeld of ik wil solliciteren. Nu ben ik, denk ik, megatrouw. Ik zou het heel vervelend vinden om deze school alsnog teleur te stellen. (ook te kindjes) Ik heb het mijn directeur voorgelegd en hij gaat kijken of er nog iets te regelen valt er gaat misschien iemand weg. Heb hem dus verteld over mijn zwangerschapswens. (wisten ze al want ik heb eerder een miskraam gehad, wat ik moest vertellen) Wanneer de mogelijkheid bestaat, dan krijg ik misschien toch nog een vast contract. Al met al geeft het veel druk. En als ik hier niet kan blijven, dan moet ik dus misschien volgende week op stel en sprong weer solliciteren.
Hmm jeetje Anna. Inderdaad extra stress moet je nu eigenlijk niet hebben ! Ik werk ook in het onderwijs. En had ook op invalbasis werk. Maar dit is nu dus vast geworden na de vakantie. Al ga ik meteen na de vakantie met verlof. Maar je hebt altijd recht op een zwangerschapsverlof hoor. Geloof dat er dan gekeken wordt naar he gemiddelde van de laatste 3 maanden dat je gewerkt hebt. Nou werk ik niet fulltime en is alles wat ik verdien als extra, dus dat was hier sowieso geen probleem. Maar kan me voorstellen dat dit toch wel wat eng is!
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 1 mk in april 2006, 1 mk in februari 2008 en 1 bbz in maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Totaal 7 jongens 9 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 10 juli Jootje VK, Liesje VK, Wishgirl MvM 11 juli Lindaa Intake kraamzorg 14 juli Inez gyn 15 juli Bengeltje vk 16 juli Lindaa VK 17 juli Mone VK 18 juli Lola1982 gyn, Ischa gyn 21 juli Inez gyn 22 juli Wishgirl 1e echo 23 juli Anna 1e echo, Sam vk 29 juli Inez gyn 04 aug Lindaa zw. verlof! 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ) 06 aug Pippo Echo 34 weken 15 aug Jootje pretecho 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna) Luna <-----> Jerl Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
Gelukkig hoef ik me ook niet direct geldzorgen te maken. Maar toch scheelt het ongeveer een maandsalaris als je 70% krijgt van je laatst verdiende salaris (en daarbij de extra's en pensioen) Bovendien willen we een huis kopen. Volgende week het eerste verkoopgesprek. Het is vooral dat ik na het verlof dan weer moet solliciteren en ik ben bang dat ik daar dan weinig energie en aandacht voor heb. Bovendien wordt ik dan part timer en dat is altijd lastiger zoeken als fulltimer. Wel heel fijn Sam dat je school je een vast contract biedt, ondanks het feit dat je na de vakantie meteen verlof hebt. Hoeveel ga je dan werken?