zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI nou ik heb ontzettend geluk gehad. M'n collega op de school waar ik voor de kleuters sta (1/2) is ook zwanger en die vroeg of het me wat leek om haar duo-partner te worden..HIHI JAA Natuurlijk.. Alleen is zijn nu 34 weken.. We hebben het de directeur gevraagd wat hij ervan vond en vond het ook super en heeft het die middag meteen op het stafbureau geregeld. Dus ze willen het zo doen dat ik na de kerstvakantie met m'n collega weer begin en nu dus een fulltime invalkracht. Hier werk ik de donderdags en vrijdagochtend.
    De woensdags werk ik op een andere school in groep 6. Is dit niet mijn favo groep, maar wel mooi een halve dag dat betaald wordt als hele dag dus altijd mooi ;) ! Maar ik hoop dat ik dit zeg maar tot volgende zomer doe en dat ik dan helemaal naar de eerste school kan.. Want de directeur van deze school mag ik niet.. HIHI snap je het nog?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Anna Foei, heb je jezelf ineens voor mij gezet op 23 juli ... Stond ik eens vooraan ;) ! :p

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik ben er.

Rebbel wat fijn dat Milan waarschijnlijk naar huis mag :D

Nou ik heb weer iets anders waar ik me druk over kan maken. De echoscopiste denkt dat ze maar 2 aders in de navelstreng heeft gezien en wat ik net allemaal daarover op internet heb gelezen maakt me niet vrolijk. Ik kan me ook niet herinneren of ze hier naar gekeken hebben met de 20 weken echo. Volgens de echoscopiste zou het niet echt kwaad kunnen maar moet de groei heel goed in de gaten gehouden worden maar op internet las ik dat ze dan verschillende afwijkingen kunnen hebben :( . Zouden jullie morgen meteen met het ziekenhuis bellen of afwachten tot de afspraak van volgende week vrijdag?

De 3D en 4D was ook niet echt goed gelukt omdat hij constant tegen mijn blaas aan ligt met zijn hoofd (wat voor mij ook niet echt fijn is). Ik zal zo 1 foto plaatsen waarvan je het profiel wel goed kunt zien.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Ischa,
    Meid, daar horen ze wel naar hebben gekeken bij de 20 weken echo! Bij mij deden ze dat door de doorstroming te kleuren zeg maar en dan zag je 3 streepjes onder elkaar.. Maar mijn echoscopiste heeft het ook laten zien..
    Je kunt altijd even bellen morgen, maar denk niet dat ze het nodig vinden dat je eerder komt. Als het zo is kunnen ze er toch niets aan doen en daarbij ben je toch al onder behandeling van de gyn?
    Jammer dat de 3d echo niet was van wat je ervan had verwacht.. Hmmm :( Knuffel voor jou iig!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oja en met de groei zou ik nu weer 2 dagen voorlopen :confused:

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MEID! Denk niet dat je je dan nog druk moet maken hoor!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neemt de echoscopist nu contact op met je gyn? Want dat zou volgens mij dan wel moeten als hij/ zij maar 2 navelstrengvaten heeft gezien ipv 3..

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nee, ik moet dit zelf doorgeven aan de gyn dat ze daar nog een keer extra naar kijken en de groei goed in de gaten houden maar dat doen ze toch al.

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik weet wel dat dit niet goed is voor mijn bloeddruk :cry:

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej idd.. Nou meid, weet je wat je belt morgen even met je gyn.. Want als zij wel 3 bloedvaten heeft gezien, wat ik wel verwacht ben je meteen van je onzekerheid af!

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb net nog een keer de dvd gekeken en zie bij de navelstreng 1 rode en 1 groene baan zeg maar. Dat beweegt dan de hele tijd. Oh had ik die pretecho maar nooit gedaan onzekere muppet die ik ben.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm dat weet ik zo niet.. Bij mij waren het 3 streepjes onder elkaar!

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Weet je wat ik ook zo eng vindt. Een collega van mij kreeg een dochter vorig jaar december en zij was voor 80% bedekt met een wijnvlek en heeft epileptie en daar bleek dus ook dat de navelstreng maar 2 vaten had ipv van 3. Oh ik kan echt wel janken.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sammie gaat nog ff met mannetje en hondjes rondje lopen en dan richting bedje ;) !

Rustig aan Ischa en probeer je niet te druk te maken!
    XX

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och meid.. Maak jezelf nu NIET gek! Je gyn heeft dit ook gecontroleerd en als het niet goed was had je het echt wel gehoord!
    Weet het , het is makkelijker gezegd dan gedaan... Maar nu lekker die pc uit doen en niet meer rare dingen lezen of denken;) ..
    XX

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Slaap lekker Sam.

Is inderdaad makkelijker gezegt dan gedaan helaas. Mijn vriend en ik ook kunnen beide niet herinneren dat de echoscopiste in het ziekenhuis naar de navelstreng echt gekeken heeft alleen dat ze zei daar zie je de navelstreng, maar niet met die kleurtjes zoals ze wel bij de hersenen gedaan hebben.

Maarja ik ga dadelijk maar slapen en toch even voor mijn gemoedsrust morgen bellen met het ziekenhuis.

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sorry jongens, druk druk hier (o.a. met Chris die vandaag aan zijn oog gelaserd) en ik heb maar een beetje bijgelezen van wat hier geschreven is sinds dinsdagmiddag.

Ischa, als ik jou was zou ik idd het ZH bellen.
    Dat kunnen zij het goed onderzoeken en je gerust stellen. Sterkte!

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nou ik heb gebeld met het ziekenhuis en mijn gyn belt vanmiddag tussen 12 uur en 13.30 op. Misschien is er wel niets aan de hand maar beter het zekere voor het onzekere.

Nou ik ga nu naar mijn werk en even vragen of ik een kwartiertje eerder weg mag.

Tot straks.

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

ben verbaasd dat ik vandaag de 1e ben hier....

ik ga zo eerst naar de vk om 9.40 uur, daarna een paar boodschapjes doen voor de diertjes en dan maar weer naar huis....

Natas, ik hoop dat de laser goed is gegaan

Verder heb ik niet bijgelezen

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Dames,

Zo ben er weer even, gisteren gezellig bij gekletst met m'n collega's, was wel leuk, kreeg alleen wel heel vaak te horen weet je zeker dat er maar 1-tje in zit?

Natas, hoe ging het laseren? Wanneer weten jullie of het goed is gegaan?

Ischa, goed dat je gebeld hebt, de navelstreng is wel 1 van de dingen die op de checklist staan van de 20 weken echo. In hoeverre is het buro waar je de pretecho hebt laten doen medisch gecertificeerd?

Liesje, al aan het bevallen?

Deel Deze Pagina