nee jammer genoeg niet we zitten rustig te wachten heb gisteren wel onze raambaby gekregen superleuk!
Goedemorgen dames! Ben benieuwd Ischa! En Liesje succes bij de vk zometeen.. En MONE.. Leuk dat het zo gezellig was.. Wat zei je, ik zal raar opkijken als er 2 uit komen?
Meer dat er geen houdini's in de familie voorkomen, en met de 5 echo's die ik gehad heb, er anders echt wel wat gezien zou zijn....
HAHA ooh dat scheelt Mone.. ! Zo heb even lekkere ronde met hondjes gefietst.. Nu zijn ze moe ! Zal ik nu even wat gaan doen
het zou mij verbazen als ze daar met de 20 weken echo niet naar gekeken hebben. Bij mij waren ze heel nuchter toen ze er naar keken. Drie isvaten is de bedoeling maar twee was geen drama. Ik zou dus (als het je lukt) een weekje wachten. En niet meer via google lezen wantd at maakt je gek. dat is bij elke klacht nl zo.
vannacht amper geslapen wegens een dwarse peuter. Jemig zelf, kind slaapt al heel goed (GOED) en nu is het elke nacht drama. Op een gegeven moment is hij dan wel weer stil, maar ik val dan niet meer in slaap. Nu zijn we allemaal dus erg chaggie dus ik hoop dat we de dag een beetje doorkomen.
oh ik zie nu dat ischa vandaag naar het ziekenhuis gaat. Goed van je meid. Anders blijf je ook zo onzeker en dat is ook weer niet goed.
Mogge Dames! Ischa: weer wat onzekerheid erbij! Jeetje meid, wat een gedoe allemaal, maar zoals luna zegt, niet te veel googlen, want dat is echt niet goed hoor! De rest van de dames; hooooi! Hier voel ik mij al een paar dagen volkomen uitgeput! En heb knallende hoofpijn! Vandaag lijkt het wat minder te zijn met mijn hoofd! Maar goed, rustig aan doen en om 5 uur is het weekend, dus dat overleef ik dan ook wel weer!
ben ik weer alles was goed bij de vk, hoofdje nog verder ingedaald maar ligt nog niet vast. bloeddruk hoger als normaal, 105/80. kan volgens de vk een teken zijn van een naderende bevalling, maar ja het hoeft ook niks te betekenen... laten we hopen dat het wel zo is....
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 1 mk in april 2006, 1 mk in februari 2008 en 1 bbz in maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Totaal 7 jongens 9 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 10 juli Jootje VK, Wishgirl MvM 11 juli Lindaa Intake kraamzorg 14 juli Inez gyn 15 juli Bengeltje vk 16 juli Lindaa VK 17 juli Mone VK 18 juli Lola1982 gyn, Ischa gyn, Liesje VK 21 juli Inez gyn 22 juli Wishgirl 1e echo 23 juli Anna 1e echo, Sam vk 29 juli Inez gyn 04 aug Lindaa zw. verlof! 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ) 06 aug Pippo Echo 34 weken 15 aug Jootje pretecho 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna) Luna <-----> Jerl Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
Mooi zo Liesje. Ik hoop ook voor je dat de bevalling eraan zit te komen meid! Ooh das heel irritant ja dat ie je steeds uitlogt ! Lola, wat vervelend die hoofdpijn .. Nog een paar uurtjes meid en dan heerlijk weekend! Zo hier de was opgeruimd en boven wat opgeruimd op onze 'rommel'/ bijna logeerkamer Nu even de post/ rekeningen in de mappen doen en even afspraak maken voor onze andere auto.. Moet nog steeds naar gekeken worden want de vorige keer had de garage daar geen tijd voor (de achterruitenwisser en nu kunnen ze ook mooi naar de remmerij kijken want is ook niet helemaal super zei mannetje )
Wat betreft de na-staar moet het laseren van Chris z'n oog nu afdoende zijn geweest. In hoeverre zijn zicht hersteld van de netvliesproblemen moet nog blijken, daar staat gemiddeld een jaar voor. Heel erg goed zal het in ieder geval niet worden. Fijn dat alles weer goed was bij de VK Liesje. Wie weet een teken van naderende bevalling, maar probeer je er maar niet te veel op te focussen. Ischa, succes vanmiddag! Luna, een kansje dat je vanmiddag even wat kan bijtukken? Ik ga weer dames, ben druk en moet weer door. Geen idee wanneer ik weer online kom, denk vandaag niet meer maar misschien vanavond. Doei!
Natas, mooi dat ze nu in ieder geval meteen doorgepakt hebben, ik hoop dat Chris een goede verbetering er van heeft! Ischa, niet te veel tobben hoor, de navelstreng is een van de dingen waar ze naar moeten kijken. Je had het echt wel geweten als er iets niet in orde was. Maar bellen zal je vast helpen om je ongerustheid weg te nemen. succes! Liesje, mooi dat alles goed was, hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten... En ik heb mezelf verwend door toch nog een wiegje te kopen! Ha en vandaag kwam hij binnen en staat al in elkaar....blij
HIHI daar zit ik ook nog steeds aan te denken.. Omdat ik bv wil geven lijkt het me fijn om de kleine eerst bij ons op de kamer te leggen.. Maar kan de kleine de eerste weekjes (2 ofzo) niet in de kinderwagen? dan wel met lakentjes en niet met dekbed natuurlijk ...