Dochter is eigenlijk al een tijdje aan het zagen om naar plopsaland te willen gaan en hadden het beloofd als papa op verlof ging. Dus morgen laatste werkdag en hij is een maandje thuis! Dus zaterdag plopsaland, hopelijk ben ik al wat beter!
dat hoop ik dan ook Pippo! Mijn mannetje heeft ook 4 weken vrij Morgen nog en dan heerlijk samen vrij
Ja weet ik Ik heb een vk en die doet samen met m'n huisarts de bevallingen. Is zijn passie ook! Dus ik moet de 23e ff keer bij hem op controle. Heeft hij mij ook een keer gezien ! Hoop alleen wel dat zij mijn bevalling kan doen. Al schijnt hij bij bevallingen ook erg leuk te zijn.. maar toch liever een vrouw aan mn bed Maar tegen die tijd zal het me wel neits uitmaken
Goedemiddag allemaal! Was even aan het spieken of er al meer babynieuws is! Maar nog niet zie ik.. spannend voor Liesje en Mone.. Ik hoop dat het snel gaat beginnen voor jullie.. Hier gaat alles goed op de voedingen na.. ik ben vanaf vandaag de borstvoeding aan het afbouwen. Ik word er gek van.. die kleine heeft continu honger en we raken er allebei gefrustreerd van.. Verder probeer ik weer een beetje een ritme op te bouwen maar dat valt nog niet mee hihi.. Tot snel weer, succes allemaal!
idd, als de baby gaat huilen ben je eigenlijk al een signaal te laat. Maar goed, daar houden ze niets aan over hoor. Wij hebben een wiegje omdat ik te lui ben mijn bed uit te komen voor de voedingen. Wiegje staat tegen ons bed aan, maar ik vermoed dat vooral in de kraamweek de baby gewoon bij ons in bed slaapt. Nog makkelijker
ach joh dat is nog niets bij het standje welke je straks bij de bevalling aan zal nemen. en dan gaan er ook nog een paar vreemde vingers je doos in