Even vraagje... Ik heb de laatste paar dagen zo'n last van mijn bekken, vooral bij het lopen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Bruidje, wat een mooi manneke! Zit er een hier stikjaloers te zijn.... Rebbel, wat lekker dat je vent mee naar huis mag! Liesje, idd niet een hele grote kans, maar zoals je zelf ook had gezien kun je het niet plannen, anders was susanne vast getrouwd nu ipv dat ze d'r kindje had (of allebei; voor de rest, bij de juli mama's zou er iemand 8 juli gaan trouwen, met ruim 37 weken, en kreeg die dag haar kindje).
Rebbel: wat fijn dat Milan nu lekker thuis is...geniet ervan! Bruidje: wat een mooi ventje kan niet wachten tot ons ventje er is... Hoe gaat het verder hier? Hier alles goed, vanmorgen vk geweest en ons ventje is al mooi ingedaald..
Rebbel, wat geweldig meid, dat jullie mannetje nu thuis is. En inderdaad, geniet er lekker van, want ... cliché maar waar, het gaat zooo hard. Bruidje, wat een lekker ventje zeg. Latoya, fijn dat bij jou ook alles nog goed gaat. Voor jou schiet het ook al weer op.
Hier gaat alles wel goed. Ben wel erg onrustig en neem daardoor eigenlijk te weinig rust, ben dus even ontzettend moe, maar voor de rest gaat alles goed. Kleine groeit goed, beweegt goed, ik ben tevreden.
Mooi zo Nou, we moeten nog maar ff geduld hebben en hopelijk hebben we ons wondertje dan snel in onze armen...
Precies. Ik laat deze laatste weken ook maar gewoon over me heenkomen, dan gaat de tijd hopelijk gewoon het snelste.
nou boodschapjes gedaan, afgewassen, voorraadkast helemaal uitgemest en nu eerst even zitten en uitpuffen... straks nog even wat spulletjes op zolder opbergen en stofzuigen en dan komt mannetje alweer thuis... hoezo nesteldrang?
Goedemiddag.. lekker gekletst hier zeg .. Bruidje wat een super stoer manneke.. Geweldig! REbbel: JAHOE Ik had al stille hoop dat hij voor het weekend nog thuis zou zijn! Super meid, nu lekker gaan genieten! En verder ZWAAAI ! Hier lekker gekletst met vriendin.. ben net thuis.. HAHA.. nu kan het nog ! Zo zo eerst even de honden uitlaten en nog even stofzuigen en dan is mannetje denk ik ook bijna thuis..
HAHA morgen dan ? Je weet het maar nooit. het kan zomaar ineens beginnen ! Maar weet ook dat vriendin van mij al 2 weken lang het huis had gepoetst .. Dus ja.. Eén ding is zeker Liesje, het komt er vast en zeker uit! Nou ben weer even weg!
haay! Heb een super leuk gesprek gehad met de kraamzorg! Ze is nog eventjes bij de babykamer wezen kijken (heb ik haar zelf gevraagd!) en ze zei dat we dingen goed voor elkaar hadden Vanochtend ook nog contact gehad met wij jonge ouders en ze zeiden dat ze de bon voor mij van de blije doos al in juni hadden toegestuurd ik zei dat ik niets had ontvangen, dus nu zullen ze een herinnerings mail sturen die ik uit kan printen en dan mag ik hem alsnog ophalen! Ook weer opgelost! Verder ga ik jullie het weekend een beetje verlaten.. Ik ga met mannetje even er een lekker weekendje tussen uit! even saampjes genieten.. Dus fijn weekend allemaal, en kom maandag weer even spieken hier! Misschien dat Liesje dan onderhand ook al bevallen is *Niet te veel beppen want dan zal ik wel 50 paginas moeten bijlezen ben ik bang! *
Linda: geniet lekker van jullie weekendje! Hier echt weer helemaal gebroken! Hoop stiekem toch nog dat ik weer wat energie krijg, maar ben bang dat het niet meer komt! Vanmiddag nog eventjes gelegen en nog steeds niets waard! Nou ja, ik zeg maar zo: het is voor een goed doel!
Lindaa fijn te horen meid En ga maar lekker genieten Jullie hebben gelijk! Het kan nu nog even ! Lola Hmm minder meid! Maar idd voor het goede doel! Ik zal even stofzuigen.. En dan even geboortekaartjes bekijken !
Ha Liesje een dag gaat het eindelijk wel eens zo zijn! Rebbel lekker dat jullie kleine nu thuis is geniet er van Verder is er te veel gekletst voor mijn demente brein...lastig hoor