Ik heb er liggen zenne, en vannacht heb ik voor het eerst een halve van 1gr genomen, dus 500mg. Maar ik zie liever eerst af, dan iets te moeten nemen. Maar vannacht was het me echt te beu! Daarmee!
Zal ik doen. Ga dan ook nog even in zetel liggen. Morgen vroege dag! Het zal eerder tot zondag zijn! Slaapwel straks!
Hi Dames, Weinig gemist dus! Pippo, veel plezier in plopsland! En voor de grieperige beterschap! Enne ik wacht mee op de volgende baby... Jooze
Goedemorgen! Nog geen mini-liesje? Pippo: beterschap! Zo hier gister om 8 uur naar bed, meteen gaan slapen en vanmorgen kwart voor 9 wakker! Voel me gelukkig niet meer zo uitgeput! Fijne dag allen!
Hai allemaal! Ik ben blij dat ik nu met verlof ben en niet meer hoef te werken, maar ik heb het hartstikke druk! Heb weer niet alles bijgelezen wat de afgelopen 2 dagen is geschreven maar alleen de laatste 3 pagina's, sorry. Bezig met van alles, voor de baby en gewoon in huis. Maar wel af en toe een tandje langzamer want het wordt zwaarder. M'n onderrug begint nu ook te protesteren, zere dikke voeten, snel moe, meteen buiten adem, slechter slapen, ik kan m'n vingers niet meer goed buigen, moet om de 6 druppels plassen, etc. Maar ik vind m'n buik nog heerlijk! Was gister bij de VK, de baby is al ingedaald en het hoofdje ligt vast. Zegt niets over wanneer de bevalling kan beginnen, laat mij nog maar 3 weekjes (of iets langer) zo doorgaan hoor. Oh ja, ze schatte het gewicht bij 40 weken op 3200 gram. Bruidje, wat een prachtig manneke! Rebbel, wat heerlijk dat Milan nu thuis is! Liejse, hou je het wachten nog een beetje vol? Lola, je blijft lang moe, wat naar voor je. Is je bloeddruk soms erg laag? Jooze, fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad met heerlijk weer. Pippo, beterschap!
HEE Drukke Natas.. Fijn dat alles goed was bij vk .. 3200 gram klinkt als mooi gewicht.. ! Nou geniet nog maar even lekker van de laatste weekjes dan ! En succes met alles.. Mijn mannetje zou rotte plekken in de kozijnen behandelen, maar dan moet het minimaal 6 uur droog blijven en helaas is die kans vandaag hier niet zo groot. Dus we gaan alles ophangen in de babykamer .. Moet hem wel wat bezig houden in de vakantie Hij is ook nog gestopt met roken nu dus moet maar beetje lief voor m zijn
nee nog geen mini-liesje en ja ik ben het wachten zat! morgen vieren we de verjaardag van mijn vent en dan wachten we weer verder fijn weekend!
Goedemiddag iedereen. Ik kom ook even mijn bed uitrollen En had nog wel kunnen blijven liggen . Ik kan me voorstellen Liesje dat de baby wel mag komen. Pippo beterschap en hoop dat je het toch leuk hebt in Plopsaland. Sam heel veel succes voor je man met stoppen met roken (en jij ook succes ermee ). Dat is een mooi gewicht Natas ben benieuwd of de vk het goed schat. En inderdaad dat de kleine nog maar mooi even blijft zitten. We hadden gisteren de vakantieborrel van het werk met bbq en was van plan om 1 uurtje te gaan. Maar is toch een beetje uitgelopen naar 4 uurtjes . Gezellig met een paar moeders zitten kletsen die ik normaal niet zie omdat ze in de fabriek werken die zie je eigenlijk alleen als er feestjes zijn. Nou ik ga even een paar boodschapjes doen en daarna even boven wat opruimen. Ik heb vandaag niet veel te klagen alleen een beetje last van mijn nek maarja dat ben ik eigenlijk wel gewent. En in totaal hoef ik nog maar 4 weekjes te werken (met 2 weken vakantie er nog tussen) dus over 6 weken al zwangerschapsverlof. Wat gaat de tijd toch snel. Misschien tot straks maar weer.
Ja, als de VK gelijk heeft is dat een heel mooi gewicht Sterkte met het wachten Liesje! Leuk Sam, lekker bezig zijn met de babykamer vandaag. En goed dat je mannetje is gestopt met roken! Ik weet wat dat is, wees idd maar heeeeeel lief voor hem vandaag.
HIHI JAAA Hij is nog aardig vrolijk ! Al is hij nooit echt chagrijning.. dat scheelt ... Hij rookt ook niet echt veel. Op het werk rookte hij sowieso niet.. En dat voor een timmerman ! Dus komt vast wel goed !
Succes met wachten Liesje! En fijne verjaardag morgen voor je mannetje.. Ischa klinkt als lekker geslapen meid! En schiet ook alweer lekker op idd.. Had gister bericht dat ik per 14-8 met verlof ga .. Dus dat is ook geregeld !
Hoi Allemaal! Hier een paar dagen geleden echo gehad en was toch iets minder ver dan we dachten... Maar gelukkig was alles prima in orde! Mag nu elke week naar vk om het hartje te horen en krijg om de 4 weken een echo, vind ik ontzettend fijn. Kom ik miss een beetje van de onzekerheid af... uitgerekende datum op de lijst moet dan ook 31 jan zijn in plaats van 12 januari! Liefs Natascha
Natascha wat fijn meid dat je elke week even kan komen luisteren en zo vaak een echo krijgt! En nog fijner dat alles goed gaat.. Ook al ben je iets minder ver.. geniet er iig van!
@Sam Dat probeer ik ook zeker!Maar toch hou je het in je achterhoofd, vooral ook omdat het bij eerste zo laat in de zwangerschap misging(Bij 20 weken) Dus totdat ik het voel en wat zekerder ben doen we het zo.
pff pfffff pfffffffffff maar het zet (nog) niet door. Althans dat verwacht ik niet aangezien ik denk dat ik overtijd ga lopen maar erg prettig voelt het niet.
Lola, spannend! Liesje, och meid, nog steeds aan het wachten? Gelukkig heb je morgen afleiding van je mannetjes verjaardag. Natas, ruim 6 pond is een mooi geboortegewicht. Ben ook benieuwd of de verloskundige het goed heeft bij jullie. Natascha, fijn dat alles goed gaat. Sam, leuk zeg, lekker klungelen en freubelen in de babykamer. Hier is mannetje ook weer flink aan het klussen in de kinderkamer. Jaja, het wordt nog wel wat. Leuk hoor!