heuh : 8-[ Ben wel juf maar een blonde, snap hem niet zo. Klinkt wel goed allemaal van je werk. Ik kan trouwens ook blijven, met een vaste aanstelling. Heb open kaart gespeeld en gezegd dat ik anders toch ook verder wilde kijken, maar liever hier bleef. (school is niet fantastisch, maar inmiddels wel lekker bekend, en dat geeft wel rust) Ik zie me hier alleen niet 15 jaar werken, maar waar wel dat weet ik ook niet. Inmiddels heeft er een leerkracht opgezegd, dus komt er een vacature vrij en die gaat naar mij. Ben helemaal opgelucht dat ik alle afspraken voor sollicitaties kon afzeggen. Ik kon het er even niet bij hebben nu. Volgende week gaan we ook naar de makelaar voor ons nieuwe huis. En ik moet dus nog 1 weekje werken.... en dan.... joepie vakantie. Hopelijk ga ik met een zwangere buik in de kano in Zweden. (Als ik dan zeeziek wordt kan ik zo in het meer kotsen)
Luna... Hmmm je weet het maar nooit .. Je gaat toch niet ineens voor Liesje bevallen ? ! Ja Natascha dat begrijp ik idd! Wel zo fijn! Anna.. Ik stond alleen met mn afspraak op 23 juli, jij hebt die van jou voor mijn afspraak gezet Dus ik stond vooraain op 23 juli en nu niet meer.. Snap je hem? ! Maar wat fijn dat je een vaste aanstelling hebt nu. Heerlijke opluchting! Gefeliciteerd! Zoo de babykamer is nu al een heel eind Nog een matras in het ledikant en de badspulletjes halen volgende week en dan komt het geloof ik wel aardig goed .. Dus als het matras erin ligt, zal ik even foto's maken.. nog even geduld dus Ik ben er iig blij mee
Lekker zeg, dat veel van jullie al met de echt leuke dingen bezig zijn. Kamertje, spulletjes, mooie hangwieg ! (weet even niet meer wie dat was) En met (bijna) bevallen. Lijkt me heerlijk! Voor mij voorlopig alleen nog maar aftellen tot die spannende eerste echo. Zullen we deze keer wel een kindje met een kloppend hartje zien? (nog nooit eerder gezien nl) Heb al weer een bloeddroom gehad, maar deze keer 's ochtends en ik besloot meteen wakker te worden. Mijn hele dat is het dan toch even weer slipstaren en ietwat ongerust zijn als ik vocht voel. Maar vandaag voel ik me weer lekker zwanger. Tegen misselijk aan, moe en pijnlijke borsten. Niet leuk, maar wel heerlijk geruststellend.
Hai Dames, Anna: gefeliciteerd met je aanstelling, meteen een zorg minder he?! Meid, je ongerustheid begrijp ik heel goed! Ik heb het nu nog steeds! Aanstaande vrijdag weer controle en ik vrees nu alweer! Terwijl ik vanmorgen nog het hartje heb horen kloppen! Maar wel fijn dat je je vandaag weer heel erg zwanger voelde! @ Sam: gaaf joh dat het zo opschiet in het kamertje! Ik heb gister wel laminaat besteld voor het kamertje! (heb besloten om tot na de bevalling bij mijn moeder te blijven, zodat ze mij in het begin wat kan ondersteunen!) @ Inez: Luna bedoel je denk ik! Benieuwd, krijgen we nog foto's te zien? @ Luna: spannend! @ Liesje: nog even geduld dus! @ Natas23: fijn dat alles goed is en dat je regelmatig langs kan komen! @ Ischa: dat is vaak zo he? Zie je ergens tegen op dan is het nog gezellig ook! En ook al zo lekker lang geslapen! hhaha! @ Natas: voor jou gaat het ook al opschieten zeg! Nou mooi gewicht hoor dat geschatte gewicht! Bloeddruk was woensdag op het werk nog op gemeten: 140/70 dus was wel ok! Niet laag in ieder geval, ik ga even kijken of ik bloed kan laten prikken vrijdag - dan ben ik toch in het ziekenhuis - ivm ijzer tekort! Misschien ben ik wel 1 van de pech-hebbers die de hele zwangerschap misselijk en moe blijven! Hier met vriendin even naar haar schoonzus, die heeft een kleine, die zag ik wel regelmatig, maar afgelopen 2 weken niet, dus was wel weer t ijd! Heerlijk mannetje! En daarna lekker niets gedaan samen bij haar thuis! Nu weer thuis en ben wel weer toe aan een tukkie! hahaha! Even wakker blijven nog!
Lola, Lijkt me een goed plan om bij je moeder te blijven de eerste tijd. Als het goed voelt, zou ik het zeker doen. Zij is ook vast blij dat ze wat kan doen om je te helpen.
anna, ja idd, het voelt zeker goed! Er is meer dan genoeg ruimte! En mijn moeder woonde alleen, dus gelukkig niet druk met nog broertjes of zusjes enzo! (heb 2 grote broers! die allang gevlogen zijn natuurlijk! en halfbroertje bij pa!)
Ik hoop wel dat ze jullie straks laat gaan Mijn moeder kennende zou ze het daar erg moeilijk mee hebben. Zo hoe druk het hier door de weeks is, hoe rustig het hier in het weekend is. Zitten er dus veel lekker te internetten tijdens het werk en nu aan het genieten van andere dingen
@ anna: ja dat zei ik vandaag nog tegen iemand: ALS mijn moeder mij maar laat gaan met die kleine! hahahaha! Ze heeft een burn-out en is al sinds februari thuis, maar dit geeft haar toch weer wat meer energie! Ondanks dat ze het ontzettend naar voor mij vind dat het uit is met de vader! Ik ben hier doordeweeks ook, maar dan op het werk, meestal in het weekend niet of nauwelijks, maar dit weekend een rust weekend ingelast!
hey meiden, Ik mag me ook bij jullie aansluiten.. In maart had ik een missed abortion en na 2 rondjes wachten is t weer raak! Maar, nu moet ik wel zeggen dat t behoorlijk spannend is. Ben nu 8 weken en we hebben vorige week de 1e echo gehad. Het hartje klopt! alles zag er goed uit gelukkig en als dat zo is, is er maar een kleine kans dat t nog mis kan gaan (zegt de verloskundige). maar ja die kans is er wel en de vorige keer is t ook rond de 8wk mis gegaan, dus blijf t toch best wel eng vinden. Nu heb ik niet al jullie verhalen kunnen lezen, 200 pagina's is nogal een eind maar, en dit is vervelende vraag en hoop ook niet dat t zo is, maar is t voorgekomen bij iemand van jullie of die je kent, dat t toch mis ging terwijl t allemaal goed leek? Ondanks dat de angst er nog een beetje in zit, zijn we wel naar baby dump gegaan vandaag! Hebben al super leuke dingen gezien en ook een offerte laten maken. Gaan deze week ook naar babypark, kijken wat die in het assortiment hebben. En t was echt super hoor! Echt ff lekker met zn 2en weg en alvast voor t kleintje kijken! En voor alle dames hier: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Euh misschien komt het omdat ik niet meer zo wakker ben, maar wat/wie bedoel ik met Luna? Foto's van Alyssa's nieuwe kamer komen wanneer de kamer klaar is, maar zover is het nog niet. Zet dan ook meteen wat foto's van de babykamer in m'n album. Jojo, welkom hier en van harte gefeliciteerd. Fijn dat jullie al een eerste echo met een kloppend hartje hebben gezien. Herkenbaar dat het eng blijft. Anna, ook hier gefeliciteerd met je vaste aanstelling. Dat zal een hoop rust geven. En jouw echo met een kloppend hartje gaat deze keer komen meid. En natuurlijk ga jij met een zwangere buik de kano in. Sam, fijn dat het zo is opgeschoten met de babykamer.
Goedemorgen dames! Jojo gefeliciteerd en welkom hier ! Er zijn wel mensen hier die met 15 of 20 weken zwangerschap waarbij het fout ging. Maar denk niet dat jij je daar nu druk om moet gaan maken. Natuurlijk is het spannend maar de kans dat het nu nog fout gaat is gewoon klein! Dus meid, gewoon lekker gaan genieten hoor.. Zooo verder hier klote geslapen! Ontzettend last van maagzuur de laatste dagen. Echt niet leuk meer.. Weet zo nu en dan niet waar ik het nog moet zoeken. Maar goed. Maar wat vaker een rennie dan maar.. Straks met vriendin mee te schrijven bij wedstrijd. Dus weer gezellig ! Iedereen fijne dag toegewenst iig! X SAM
@ Inez: Op dit berichtje van Luna geloof ik! @ Jojo: welkom hier en gefeliciteerd! Ze zeggen als je een echo hebt gehad met een kloppend hartje dat de kans dat het fout gaat maar erg klein is! De percentage weet ik niet, maar wel ini-mini! Ik was wel een pech hebben die er met 15 weken achter kwam dat het alsnog fout was, maar geloof me, dat gebeurt ook niet vaak hoor! Dus ga lekker babyshoppen, offertes aanvragen en dromen samen met je vriend over het kleintje in je buik! @ Sam: wat klote dat je zo slecht geslapen hebt! Jij ook fijne dag! Zo hier ook best vervelend geslapen, maar ik voel me vandaag wel goed! Vandaag nog een rust dagje ingeplant, maar ik merk dat het me wel gaat irriteren zo rustig aan doen, omdat ik anders weer te moe ben! Maar goed, het is even niet anders en ik luister maar goed naar mijn eigen lichaam! Fijne dag!
Ah, dat berichtje. Ben wel benieuwd hoe het nu met Luna gaat en of het aan het doorzetten is. En of Liesje vandaag inderdaad de verjaardag van haar mannetje aan het vieren is, of dat ze met hele andere dingen bezig is. Tja meid, het valt inderdaad niet mee om een paar versnellingen terug te moeten gaan wanneer je gewend bent om altijd voluit te gaan, maar inderdaad, wil je het allemaal vol kunnen houden, dan zul je wel moeten.
@ Inez: ik geloof dat het daarom was, want ik had niet bepaald iets wat spannend was! Ja luna en liesje, het wordt spannend bij hun! en idd een paar versnellingen terug, maar goed, ik hoop dat ik wat energie krijg en anders dan maar niet hoor! Zolang mijn kleintje maar blijft groeien!
Spannend allemaal ! Lola ja rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat komt jezelf het meest ten goede!
Nou sam, ik sta te springen (in de hoop dat het er dan sneller uitkomt) maar sta niet op springen hoor Komt hier vast fashionably late....