Natascha, fijn dat alles goed was op de echo en dat je zo goed in de gaten gehouden gaat worden. Luna, sterkte met het voorpuffen! Lekker van je baan Anna, gefeliciteerd! Het wachten op die 1ste echo is lang hè, duurt voor je gevoel een eeuwigheid. Leuk Sam, kamertje bijna klaar. En jahaaaa, wij willen dan foto's Lola, fijn dat je bloeddruk iig goed was. Een ijzertekort kan natuurlijk ook die vermoeidheidsklachten geven, maar daar is gelukkig wel wat aan te doen met ijzerpillen of Floradix. Jojo, welkom en gefeliciteerd! Ik voelde mij na de 1ste goede echo op 7wk3dg ook nog erg onzeker en was bang dat het alsnog mis zou kunnen gaan. Gelukkig bleef alles goed, maar meer dan wachten kun je niet doen.
nou voorlopig nog geen nieuws. De pijn blijft maar onderin zitten dus ik denk echt dat het indalingsweeen waren. Ik word er wel knettergek van. Als ik de deur uit ga dan stopt het en zodra ik weer thuis ben begint het weer. Gisteravond zou ik naar mijn vriendin. Zij woont 1 straatje verder. Dus ik er toch maar heen, hele avond was de buik rustig. Ik om 23 uur naar huis en jahoor tot zeker 04.00 uur is het aan het rommelen geweest. Vandaag idem. Ben even naar een verjaardag en er is niets aan de hand. ben thuis en het begint weer. De bewegingen van de baby zijn nu trouwens ronduit pijnlijk. Morgen weer naar de vlk.
Hoi meiden! wat is het hier spannend! ik heb ook veel gemist de afgelopen weken... dus probeer het nu weer wat bij te houden! hier gaat alles goed! Milan doet het erg goed! ik heb morgen de laatste paar uurtjes couveause nazorg. we zijn vanmiddag heerlijk naar buiten geweest met de kinderwagen! het is wel erg druk zo met alle kraamvisite dus vandaag hadden we voor ons drieen ingepland! liefs rebbel
Rebbel, fijn te horen dat het goed gaat bij jullie. En ook fijn dat jullie nog couveusenazorg hebben gehad. Natuurlijk heb je de kleine man in het ziekenhuis al zoveel mogelijk verzorgd, maar daar is het toch nog weer net even anders dan thuis. Het geeft je het laatste stukje zekerheid. Zo voelde ik dat tenminste zelf toen Alyssa na ruim een week thuiskwam en ik nog nazorg kreeg voor haar. En heel verstandig meid, het is leuk dat iedereen jullie kleine man wil leren kennen, maar plan ook gewoon een dagje voor jullie drieën in. Per slot van rekening moeten jullie elkaar ook nog goed leren kennen en aan het nieuwe ritme wennen, bezoek zal zich daar op aan moeten passen. Luna, ik kan me voorstellen dat je onderhand knettergek wordt van het voorwerk. Het zou dan toch fijn zijn als het maar 'even' zou doorzetten. Dan ben je er ineens vanaf. Mone, ook al gevoelsmatig op springen. Wachten kan zo lang duren. Nog even doorbijten en maar hopen dat je niet hopeloos over tijd zal gaan lopen.
Hoi Meiden hier ook even een berichtje van mij...... Meike doet het heel goed, Ons meisje drinkt super aan de borst. En slaapt in de nacht zo'n 5 uur door. Laatst was consultatiebureau geweest maar helaas was ze nog wel iets te licht. Dus donderdag komen ze haar weer wegen. Zelf ben ik al aardig goed herstelt en hebben we al gewandeld met de kinderwagen Ik moet zeggen dat is best een apart gevoel. gr Willeke
Willeke wat fijn dat alles goed gaat! Dat gewicht komt dan vast ook wel goed! Heerlijk .. Ooooh kriebelkriebel.. Maar hier nog even wachten natuurlijk ! Rebbel lekker hoor dat Milan het zo goed doet! Luna kan me voorstellen dat je dit vervelend vindt.. Lijkt mij ook niet echt lekker zo.. hopelijk zet het heel snel door meid! Zoo hier leuke middag gehad. Alleen heb ik zoiets vervelends.. wat dit nou weer is.. Ik heb steeds als ik zit zo nu en dan soort van branderig gevoel in mn rug..onder mn schouderblad.. En soms trekt het ook door naar mn buik. Maar heb geen idee wat dit kan zijn.. Of het nou een spier is of iets anders.. Als ik dan even heel goed rechtop ga zitten en even flink diep ademen dan zakt het weer af.. Maar vanmiddag in de auto wist ik zo nu en dan even niet meer waar ik het moest zoeken zo'n pijn.. Heel vaag.. ach ja, vaag dus weer !
Willeke, wat fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat. En ach, dat gewicht, dat komt vast wel goed. Zolang de kleine meid verder tevreden is, zou ik me er niet teveel zorgen om maken. En ja, bijzonder he? Zo de eerste keer wandelen met je kleintje. Geniet maar lekker van elkaar meid, want, en daar komt het bekende cliché weer, het gaat allemaal zoooo hard! Al weer bijna 2 2/1 jaar geleden werd onze dochter geboren en nu is ze al weer bijna grote zus. Pfffff.
hoi dames ben ik weer ff fijn dat het goed gaat willeke en rebel geniet van jullie kindjes nou hier is het momenteel beetje klote gisternacht veel bloed verloren en uiteindelijk om 6 uur maar huisartsenpost gebelt. die belde trug moest de verloskundige bellen krijg je ook te horen met 16 week kunne we nog niet zoveel mja algoed ze kwam om 10 uur hartje was nog wel aanwezig maar ze ging overleggen met de diensdoenende arts zij had verwacht dat die zou zeggen wacht maar ff af mja hij wilde me zien voor echo nou wij erheen echo was gewoon goed voldoende vruchtwater uk met mooie hartslag ook geen gebroken vliezen zij die en de placenta lag dus boven voor. hij zag geen bloed meer zitten was toen rond 9 uur sochtends al bruinverlies geworden beetje nog maar hij dachde dus aan een gesprongen adertje mja die krijg je toch nie zomaar mja algoed ze zeiden beide garantie dat het goed blijf gaan heb je nooit nee das lekker om te horen mja word dus afwachten weer moet wel rust houden anders wilde hij me daar houden mja dat zag ik niet zitten kon ik thuis ook wel. kortom word afwachten of het goed blijft gaan.
Jeetje Bengeltje, wat schrikken weer zeg! Gatsie, zo kom je nooit aan het genieten toe! Dikke knuffel!
hoi meiden! @inez: ja dat vind ik idd erg belangrijk, die weken dat hij in het ziekenhuis lag willen we nu lekker inhalen! @bengeltje: heh wat naar meid! rustig aan! liefs rebbel
nee op het moment dat ik net aan het genieten bent gebeurd er dit en ndan val ik dus weer keihard na beneden. en geniet ik niet meer. ik doe zeker rustig aan heb de pc verplaatst na de bank dus scherm op tafel en toetsenbord op schoot zo kan ik ook ff liggen. ben me inderddaad rot geschrokken mja dan krijg je te horen garantie heb je nooit het kan zo mis gaan bij iedereen ja of je dat wilt horen dus hoop echt dat het goed blijft gaan
Goedemorgen dames, Liesje, gefeliciteerd met je vent! En natuurlijk 40 weken! (of ben je al bevallen?) Bengeltje, heel veel sterkte, en doe het rustig aan, het komt vast goed!
Hi, @Bengeltje, dat is schrikken hey, inderdaad duimen dat het goed gaat. En zo'n tekst als "garantie geven kan je nooit"daar heb je niks aan! @Lola, rustig aan doen hoor! @ Willeke lekker genieten hoor van je kindje! Klinkt in iedergeval goed, en dat gewicht niet te druk om maken hoor, Tycho is al 2 jaar te licht, maar heeft er zelf geen last van Voor de rest wachten op de vogende baby zou ik zeggen! Jooze
Goedemorgen iedereen. Liesje gefeliciteerd met je man ik hoop dat het feestje gisteren gezellig was. Bengeltje wat is dat schrikken meid. Sterkte. Zo nog 1 weekje werken en dan lekker 2 weken vakantie . tot straks
Liesje Gefeliciteerd met je man! En hopelijk nu ook met je tweede man Of anders de 40 weken ! Zo hier met honden uit geweest. Nu even lekker achter de pc. Even wat dingetjes doen .. Mannetje is al druk met de kozijnen beneden in de weer !
goedemorgen dames, bedankt voor de felicitaties! vandaag is ie eigenlijk pas jarig maar gisteren kwam beter uit om te vieren, was ook lekker rustig in totaal maar 8 mensen en ze waren allemaal tegen 20.15 uur weer vertrokken. Vannacht een hele slechte nacht gehad, om 23.30 uur op bed en om 00.15 uur bijna in bed overgegeven, om 2 uur er weer uit naar de wc en wel minstens een kwartier erop gezeten met hevige buikkrampen en om 5.15 er weer uit en weer zolang op de wc gezeten. Ik had echt het idee dat het nu echt ging beginnen, maar nu is alles weer rustig! Ik heb verder niet bijgelezen, sorry!
Hmm Helaas Liesje. Kan me voorstellen dat je hoopte dat het ging beginnen! Maar klinkt wel hoopgevend.. Wie weet over een paar uurtjes!