zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HE Mariss.. Ooh dat gevoel ken ik.. Bij mij is die uitweg ook nog steeds het proberen waard ;) ! Voel m ook veel bij mn navel. En dan rechts in mn ribben nog even natrappen. Hoe hij/ zij het allemaal doet snap ik ook niet... ;) Ben erg benieuwd naar hoe het ligt.. NOu hier net ook een dutje gedaan ;) !

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik ben bij de vlk geweest. Ben al 3 dagen aan het rommelen. Dat gerommel is een goede indaling geweest want de kleine zit nu vast in het bekken. Oh mén wat deed het zeer toen ze daar naar ging voelen. Elke aanraking deed zeer. Ik ken dat niet van bij de jongens hoor. het is nu allemaal zo gevoelig!

De bloeddruk was ook iets aan het stijgen dus ze sloot niet uit dat er wellicht een bevalling op hande was. Nou ik kan het me haast niet voorstellen. Ik had gedacht dat ik over zou lopen en daar ga ik nog maar gewoon vanuit. Maar goed, alles staat wel klaar in elk geval.

Nog 1 dagje hebben we de schilder hier in huis (buitenboel) en dan is dat ook klaar. Dan kan ik écht zorgeloos gaan bevallen. De kids zijn vanaf woensdag bij opa en oma, dus ik zou zeggen, waarom nog wachten? Kom maar kleintje!

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, gefeliciteerd met je mannetje!

Lola, wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld.

Bengeltje, dat was even schrikken zeg.

Natas, mooie mijlpaal voor jou, vanaf vandaag mag je bevallen.

Luna, SPANNEND. Ben benieuwd of de kleine zich inderdaad snel aandient.

Vanochtend op controle geweest bij de gyn. Bloeddruk was wat hoger en de groei leek wat achter te blijven nu. Moest het goed in de gaten houden of ik de kleine goed bleef voelen de komende tijd. Zo niet, meteen aan de bel trekken. Maar ik hoefde niet eerder dan volgende week weer terug te komen, dus het zal allemaal nog wel meevallen. En ach, een kleintje zijn we al gewend, dus heel erg zou ik het ook niet vinden als deze uk niet al te groot is. Zolang hij maar gezond is. Da's het belangrijkste.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Luna.. Fijn dat de kleine vast ligt, klinkt wel pijnlijk.. Nou kom maar op dan kleine ;) Wij willen baby's ;) !

Inez.. Fijn dat je je niet zoveel zorgen maakt. Ach ja, jullie waren al een kleine gewend he ;) ! Komt vast goed :D !

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ons mannetje kan geboren worden op de verjaardag van jullie allemaal :D :D :D ;) ;) :D :D :) :) :confused:
    4 oktober.

Inderdaad zoals Sam ook al zegt wij willen hier baby's zien :D ;) . Kom maar op kleintjes!

En klinkt inderdaad pijnlijk Luna.

Wat gaaf Lola dat je de kleine hebt gevoelt :D .

Fijn Natas vandaag 37 weken :D

Inderdaad Inez klein maar fijn als ie maar gezond is.

Zo over een half uurtje weer naar de gym les ben benieuwd.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

Mijne op de verjaardag van Jezus! (nou ja, flauw, sorry!)

Ik gaaaa!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Ischa :p

Ja Lola ga jij maar gauw, je niveau daalt :p ;)

8. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    pfffff wat een geklets :D haha
    net eerst ff btje bijgelezen en heb geprobeerd alles een btje te onthouden... maar ja, denk dat ik nog wel wat vergeten ben...

maar inderdaad: kom maar op met die kleintjes! je hebt je mama nu wel lang genoeg geschopt denk ik! ;)

wel grappig, de een is bijna aan t bevallen (of is bevallen) en de ander zit nog maar in het begin. Voor ons beginners is t makkelijk! jullie kunnen ons btje tips enzo geven... andersom niet...

hebben jullie t stil gehouden tot je de 3 maand voorbij was of zo snel mogelijk verteld aan iedereen?
    hier weten alleen een aantal belangrijke mensen het. maar zitten nu wel hel erg in twijfel of we t vertellen of niet. Op zich wil ik wel want iedereen mag t weten denk ik dan, maar aan de andere kant wacht ik liever nog, gaat t mis hoef ik niet alles uit te leggen.

probeer nu wat vaker te kijken, wat iedere keer een aatal pagina's bijlezen is ook niks ;) haha

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jojo:
    Gezellig hier he ;) !
    Wij hebben het eigenlijk aan de ouders en paar goede vrienden meteen verteld. Maar omdat er een vrijgezellenfeestje aan zat te komen wisten de vrienden het eigenlijk ook al vroeg. Maar de verdere familie hebben we het na de echo van 9 weken verteld. Maar ja, dat is toch voor iedereen anders denk ik ..

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hahaha 1 ding weet ik zeker (ook flauw) de kleine wordt op zijn/haar verjaardag geboren. Bij jullie allemaal!

:) :) :)

Ooooh mén wat heb ik een nesteldrang nu ik me realiseer dat ukkepuk er morgen al kan zijn. Alles moest opeens schoon en opgeruimd worden. En het stomme is ik telkens denk dat het klaar is en dan bedenk ik weer een nieuwe klus (en in het huishouden kun je natuurlijk telkens op nieuw beginnen).

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA MUTS :p !
    Nou LUna lekker poetsen dus :p ! Kom je hier ook nog even? ;)

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi, dat was ook een stukje tekst dat we bij Alyssa op de kaart hadden staan:

Hoera, het is gelukt, ik ben op m'n verjaardag geboren!

Luna, inderdaad spannend bij jou nu. Ben zo benieuwd naar jullie kleine man! Het is inderdaad weer tijd voor babynieuws. Voor jou, voor Liesje. Ik wacht liever nog even minimaal een weekje tot mannetje is uitgeklust. Maar ja, we hebben het allemaal niet voor het zeggen he? Het komt wanneer het komt.

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hier geen nieuws. Zelfs wel goed geslapen eigenlijk, dus Liesje, alle pijlen zijn nu op jou gericht!

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Goedemorgen iedereen.

Go liesje liesje liesje liesje :D

Wie weet Luna, de dag is nog lang ;)

pffff ik kon niet op staan ben zo moe. Ik had 2 weken geleden gevraagt of ik a.s. vrijdag 3 uurtjes vrij mocht nemen omdat ik dan naar de gyn moet en heb ik daarna meteen vakantie en moet ook eerlijk zeggen dat het echt te veel is als ik en s'morgens naar het ziekenhuis moet en daarna nog moet werken. Dus ik gisteren gevraagt aan mijn baas of ik vrijdag dus vrij mocht zijn. Nee zegt hij je komt s'middags maar 3 uurtjes werken. Maarja dan lig ik altijd te slapen vooral als ik dus s'morgens al weg ben geweest. Maar volgens hem zou dat wel meevallen want ik was toch niet aan het werken s'morgens. Ja zegt hij je kan ook geen vrij nemen want je werkt op therapeutische basis, ik heb weleens vaker vrij gevraagt als ik naar de arbo-arts moest om een tijd dat in die 3 uurtjes viel dat ik moest werken en hebben ze nooit moeilijk over gedaan. Ik wist trouwens niet eens dat ik die 3 uurtjes op therapeutische basis werkte. Nou lekker zo net voor de vakantie. Maar als het niet lukt vrijdag ga ik gewoon na 1 uurtje naar huis (kan ik dan ook in principe zelf bepalen als ik op therapeutische basis werk toch?).

Nou ik ga werken. En als ik straks thuis kom hoop ik wel babynieuws te zien :D .

doei

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen allemaal!
    Hmm geen babynieuws.. Wordt toch wel eens tijd weer hoor ;) !
    Ischa wat vervelend allemaal zeg.. Ik heb er verder geen verstand van maar leuk is anders natuurlijk! Nou iig werske!
    Hier ook wel lekker geslapen, heb alleen zo'n last van m'n rechterschouder/rug.. Denk dat er wat in de knel zit.. Maar goed.. Verder gaat het goed met Sammie ;) ! :p Zo ff boodschapjes doen en verder niet zoveel in de planning eigenlijk ;) !

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    haha ischa nou je baas heeft zijn eigen glazen ingegooid door te zeggen dat je therapeutisch werkt. Want therapeutisch dan mag je doen wat je wilt. Je hoeft dan zelfs niet eens te komen. Als het niet lukt dna lukt het niet.
    Alhoewel ik wel denk dat het jullie niet nader tot elkaar zal brengen als je morgen niet komt, maar wel op vakantie gaat. MAar een uurtje ofzo is misschien wel een slim plan :)

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Het is hier erg spannend met alle bijna uitgerekenden zeg!
    Ik heb moeite om het hier bij te houden, ga in mijn verlof (nog 3 weken) beter mijn best doen hoor!

Alle nieuwe zwangeren ook van harte gefeliciteerd.

Straks weer naar de vk, ben benieuwd waar het koppie zich vandaag bevindt.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier is nog niks aan de hand hoor! ik wil zo graag en de beeb heeft gewoon geen zin om te komen. Vrijdag moet ik pas weer naar de vk....
    Vorige week had ik de bloeddruk ook hoger dan normaal dus zei de vk ook van dat kan een teken zijn, maar ik denk het niet.....

Lola, als je denkt je beeb te hebben gevoeld dan is het ook zo hoor! Leuk he!

Mijn schoonmoeder komt eraan...ben er straks nog wel weer!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Jeetje, na de geboortegolf is het nu wel lang stil idd....

Komt vanzelf goed, er blijven geloof ik nooit kinders zitten! (hoop ik)

He Liesje lekker niet de verjaardag van je mannetje geworden! nu kun je ontspannen en wie weet....

Ik weet niet meer wie het vroeg van het vertellen (zwanger?!) maar ik moet het op mijn werk zo ongeveer tegelijk met de positieve test vertellen ivm gevaarlijke stoffen, en daarom wisten de ouders broers en zussen het ook al heel snel. Hele goede vrienden hebben we het ook verteld. We hebben na de M.A. van de eerste zwangerschap toen ook veel steun aan ze gehad, en anders hadden ze het achteraf ook gehoord.
    Wat ik wel de kop heb ingedrukt is dat mijn moeder de 1e keer al haar mond aan iedereen die het horen wilde voorbij had gepraat (puur enthousiasme) en nu heb ik heel duidelijk gezegd dat tot de 12 weken echo er verder niemand geinformeerd mocht worden. Is goed bevallen zo...

Ik ben weer helemaal bijgekomen van gisteren dus zo maar eens de stad in! :p kijken of ze nog wat leuks hebben voor uk!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik had mijn vent ook beloofd dat het niet zijn verjaardag zou worden :)

ik wou dat het maar begon, ben het wel een klein beetje zat aan het worden maar het bevalt daarbinnen denk ik nog te goed

Deel Deze Pagina