Met mij ook hoor! 8) Wordt wel spannend bij je hoor! Beastie van het smep-topic is al sinds gisterochtend bezig, maar het wil niet vlotten! Hoop dat het bij jou wat voorspoediger gaat!
Wij hadden het de ouders en een paar vrienden die heel dicht bij stonden en ook wisten van de miskraam het meteen verteld. We vonden het na de mk ook heel fijn om er met deze mensen over te kunnen praten. Ondanks dat sommige het zelf niet mee hadden gemaakt.
Jippie 39 weken....gaat echt hard nu! Nou ik ga snel de enveloppen ophalen, en dan krijg ik weer visite, al die mensen die m'n dikke buik nog een keertje willen zien, is maar goed dat ik verlof heb
Idd, sinds gisternacht al heftige weeen en nu nog amper ontsluiting! Hoop voor jou dat het ook snel begint!
Liesje, al de 'trucjes' geprobeerd? Vanavond Chinees halen bijvoorbeeld, je weet maar nooit... Sterkte met wachten. Kom net bij de VK vandaan. Jahoeee! Koppie zit onder! Kan nog alle kanten op want zit nog zo los als wat, maar toch. Verder alles oke, bloeddruk en ijzer ook, dus de Floradix doet goed zijn werk want dat is echt een zwak punt bij mij.
is dat wat nieuws? Chinees halen? heb ik nog nooit gehoord hihihi Fijn dat alles goed was bij de vk en dat het koppie beneden ligt!
pfff doet me denken aan mijn eerste bevalling 26 dec met avondeten begonnen, 28 dec 04.00 uur bevallen. 1 cm per uur zeggen de boeken, nou me hoela, ik had 4 uur per cm nodig! de tweede was er overigens binnen 4 uurtjes. 18 uur gestript, al 3 cm, en om 23.44 bevallen.
jaaa chinees halen , alhoewelop mijn andere forum het eten van friet wonderen doet fijn trouwens dat die kleine bij jou ook met koppie naar de uitgang ligt. Da's niet vervelend
Wens fijn dat alles goed was bij vk Nou Liesje.. Vanavond maar aan de chinees en misschien nu als lunch ofzo ngo een frietje halen ?
Voelt ook een stuk prettiger, zaterdag voor het omdraaien (en tijdens denk ik) had ik echt gigantisch last van mijn buik. Friet werkte bij mij ook goed bij de eerste trouwens! Om 19:00 stond ik friet af te halen, om 19:30 aan tafel braken de vliezen (na een portie raspatat en 1 hap broodje kroket), 5 uurtjes later was mijn zoon geboren!
misschien moet ik dan ook maar eens een ananasje halen, shit ben ik terug van appie... nou ik ga vandaag niet weer weg