Hmm trouwens dames.. Ff hulp nodig ! Had vrijdag wiegendeken en laken gehaald voro de kinderwagen en ledikantlaken en deken voor ja je raadt het al. het ledikant ! Maar wat zijn die dingen groot man.. Vooral die voor de kinderwagen.. Hoe doen jullie dit?
hum ik zit even te kijken hoe ik iemand tot buddy kan maken zonder jan en allemaal mijn 06 te geven. Ik heb tatty teddy en Jerl op de lijst staan. Jerl komt hier eigenlijk nooit meer. Teddy kan ik wel sms-en maar ik weet niet of ze zo snel hier online komt. Maaaar... ik heb dus een website. Staat het bevallingnieuws niet in het dagboek dan ga je het wel herkennen aan de feli's in het gastenboek. Ik weet dat inez de link heeft. Maar die kan tegen die tijd ook aan het bevallen zijn. Natas idem. Wie van de dames die minder ver is zal ik de link geven? (iedereen mag de link weten hoor, maar ik wil hem niet zo maar op een forum gooien). STUUR ME DAN EVEN EEN PB
Hi, Liesje, ik duim mee op morgen, (maar wie weet ben je al bezig ) Wat betreft een buddy, ik heb prive eigenlijk geen contacten met 1 van jullie, dus vandaar nog geen buddy. Daarnaast hoop ik voorlopig nog niet aan de beurt te zijn. En mocht er toch iets zijn zet ik vriend lief wel even achter de laptop... Jooze
Goedemorgen iedereen. Vandaag dan babynieuws : Nou ik ga zo weer even werken en na het werk meteen de boeken terug brengen met geboortekaartjes, ja Sam ik had ook 3 boeken maar nog niet echt iets naar mijn zin gevonden. Ik had een tijdje geleden via internet ook een paar proefkaartjes aangevraagt maar die zijn zelfs duurder dan gewoon hier bij de drukker en wel allemaal van dezelfde leverancier. Nou tot straks maar weer.
Hier is het kaartje ook klaar. Gisteravond beide versies (ja we gaan er nog steeds van uit dat het ook een jongen kan zijn) in elkaar geprutst. Er moet alleen nog 1 woordje weg op de pc versie en dan zijn ze helemaal klaar, inclusief printinstructie voor mannetje Ik ga tijdens mijn verlof nog wel wat voorbereidend werk doen: enveloppen schrijven, postzegels plakken, en de 'accesoires' voor de kaartjes op maat maken. Weet vandaag echt niet wat uit te spoken, het is geen lekker buitenweer, kids zitten nu voor de tv, en ik heb een paar huishoudelijke dingetjes gedaan, wat ik alweer genoeg vind voor vandaag. Pfff wat moeten we de rest van de dag nu eens uitspoken zonder dat ik helemaal gebroken ben halverwege de dag...... :-k
Goedemorgen allemaal! Ischa, hier ook boeken gehaald bij de drukker hoor. Vindt dat toch wat fijner kijken! Heb gister heeeel veel op internet bekeken maar ben er nog niet uit .. HIHI.. NOu ja heb nog wel even gelukkkig Maar wil het eigenlijk wel één dezer dagen klaar hebben.! Hmm wens, lekker een rustig hangdagje? Hier is het trouwens wel lekker weer nog ! Wij gaan zo ff naar de ikea in Groningen en daar zit ook nog grote babysuperstore, ook maar even kijken ! Tot vanmiddag maar weer
Hi Dames, Hier ook geen babynieuws.... Begon gisteren om een uur of 16u wel te rommelen, en heeft dat volgehouden tot een uur of 1 (ben zo blij dat ik verlof heb, en lekker tot 10u in m'n bed kan liggen). Anders zou ik er echt niet uitgeruster op worden. Ik heb ook geen buddy, vanwege de privacy die ik graag wil behouden, maar heb mannetje precies verteld hoe je hier dingen kunt melden (en ook welk forum). Dus die komt jullie vertellen als de kleine er is. Hoeven jullie niet zolang te wachten
Ook mijn wiegdekentje is erg groot voor de wieg die we hebben...maar heb hem gedeeltelijk onder het matrasje gedaan. Verder hebben we een wikkeldoek bij de prenetal gekocht (10 euro) van fleeche (heb er zelf een van katoen nagemaakt) en daar kan het kind dan ingewikkeld worden, is het warm, en dan kan het volgens mij ook zo in de kinderwagen.
goedemorgen dames, hier is nog niks aan de hand hoor! Dit gaat denk ik vandaag ook nog niet gebeuren...nog geen bloed verloren en ook geen vruchtwater en ook geen fatsoenlijke weeen....het blijft alleen een beetje rommelen vrijdagmorgen naar de vk en dan maar eens kijken wat ze gaan doen
Jammer liesje! Ik zou het fijn vinden vandaag te beginnen, als het kind namelijk morgen geboren wordt is dat precies een jaar nadat we de sleutel kregen van ons huis. Best grappig...
Mone, ik zie nog wel gebeuren dat je me voor bent met bevallen de enveloppen heb ik al in het begin van mijn verlof geschreven in de zin van je weet maar nooit
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 1 mk in april 2006, 1 mk in februari 2008 en 1 bbz in maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Totaal 7 jongens 9 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 16 juli Lindaa VK 17 juli Mone VK 18 juli Lola1982 gyn, Ischa gyn, Liesje VK? Bengeltje gyn 22 juli Wishgirl 1e echo 23 juli Inez gyn, Anna 1e echo, Sam vk 29 juli Inez gyn 04 aug Lindaa zw. verlof! 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ) 06 aug Pippo Echo 34 weken 14 aug: Jootje vk 15 aug Jootje pretecho 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna) Luna <-----> Jerl Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram