Ischa, fijn gevoel is dat he? Als je uit de naam bent. Ik was er zelf in ieder geval erg blij mee. En het was ook nog de naam die ik zelf van het begin af aan erg mooi vond. Dus was ik dubbelblij. Sam, tja, of je al dan geen zin hebt om na de geboorte nog te freubelen met een kaartje dat is natuurlijk persoonlijk. Ik vond het met Alyssa geen probleem en ook nu zal er na de geboorte gefreubeld worden. Maar ik moet zeggen, het geeft wel veel voldoening om de kaartjes zelf te maken. Zeker wanneer je van iedereen complimenten erover krijgt. Liesje, jammer dat het allemaal nog steeds rustig is. Hopelijk komt daar snel verandering in.
Hmm geen babynieuws .. Kom op baby's ! HIHI Neej Inez zie mezelf dan ff niet freubelen.. Heb dan wel genoeg aan alles hier denk ik! Maar wij hebben ff geshopt Nieuwe lamp voor in de keuken, cd-rek.. Ennnnuh het interessantste... matras voor beeb, badset, standaard en regenhoes voor kinderwagen ! Nu zijn we toch al een heeeel eind op weg
Nou het zonnetje is hier gelukkig ook doorgebroken. Ben vanochtend nog ff naar het dorp geweest met de kinderen, wel bijna 2 uur! Heb een goeie dag vandaag dus. Lekker relaxed was het. Heb nog wat kleertjes voor beide gescoord. En twee potten met plantjes (kadootje voor mezelf), en nog wat leuke haardingetjes voor mijn dochtertje, dat begint ze nu leuk te vinden. Heb ook nog een poging gedaan om voor mezelf een leuk spijkerjackje in de uitverkoop te scoren, maar ik kon niet slagen, volgend jaar zomer maar weer eens kijken (ben al jaren op zoek naar een zomerjack, blijkbaar ook niet echt nodig dus ). Verder krijg ik van steeds meer mensen te horen dat ik zeker niet zo lang meer hoef, nou zelf vind ik 2 maanden nog best lang hoor! Maar ze vinden mijn buik dus al behoorlijk zwaar, ja ik weet het Ga nu even vliegen vangen, word gek van die beesten! Liesje, je bent wel een stuk rustiger op het forum...... Zo Sam, wel lekker geshopt zo te lezen. Het enige wat ik nog op mijn 'lijstje' heb staan voor de beeb is zo'n maxicosi met easybase, maar dat wil ik eerst testen of het echt zo praktisch is als ik denk. Lijkt me wel makkelijk als je iedere ochtend drie kids in de auto vast moet zetten dat het zo simpel mogelijk gaat. Verder misschien nog een pakje, heb namelijk nog helemaal niks aan kleertjes gekocht
Dames, morgenavond gaan Chrisje en ik lekker uit eten want....... dan zijn we 10 jaar getrouwd! Tien jaar alweer, en we kennen elkaar nu 11 1/2 jaar, wat vliegt de tijd. We doen geen groot feest of zo, zou ik nu ook niet aan moeten denken, gewoon lekker met z'n tweetjes en dromen over hoe de komen tien(tallen) jaren zullen gaan. Maar eerst morgenmiddag naar de kapper om m'n grijze haren weer weg te laten werken Sam, wij hebben ook zo veel boeken met geboortekaartjes doorgenomen, duurde best lang voordat we iets vonden wat we allebei leuk vonden. Hoop dat je bij de volgende 3 boeken slaagt! Waarom heb je een dekentje voor de kinderwagen gekocht, je hebt toch net als ik dat dekbedje erbij? En met een hoesje, dus ik heb ook geen bovenlaken gekocht. Als hoeslakentje om het matrasje heb ik een hoes voor voedingskussen gekocht. Hé Danjo, wat leuk dat je hier even kwam inbreken. Ik zie in je onderschrift dat jullie in augustus gaan beginnen met IUI en medicatie...... meid, ik wens je ontzettend veel succes! Wens, lekker luieren naast de kids op de bank is ook een hele nuttige bezigheid om de dag door te brengen Nou Liesje, 'jammer' om je hier vandaag te zien En Mone ook een beetje aan het rommelen, spannend! Wat leuk Ischa dat jullie nu de naam hebben uitgekozen. Mariss, nee er is nog geen verbetering in Chris z'n oog. In die zin dat het laseren wel heeft geholpen wat de na-staar betreft maar zijn netvlies moet nog verder helen en de achtergebleven druppeltjes olie zitten hem dwars. Hahaha, mijn to-do-lijst wordt ook steeds langer! Als ik jou was zou ik toch maar es je ventje bij de kladden pakken en de naam gaan kiezen
Natas.. Ik heb een lakentje en dekentje gekocht voor kleine omdat we het eerst in de kinderwagen op onze kamer laten slapen s nachts .. vandaar ! Verder idd gewoon het dekbedje! Zo ff aan de stofzuig en dan even de boeken in duiken !
Slaap lekker Liesje. Wens wat fijn dat je vandaag een goede dag hebt . En laat die mensen maar praten over je buik. Bij mij durven ze volgens mij niet eens te vragen of ik zwanger ben ik zie de mensen al denken "die is dik!". Inez ik vind het knap als mensen het geduld hebben om zelf kaarten te maken. Mijn moeder doet het namelijk ook echt super mooi maar zelf ben ik dus echt helemaal niet creatief. En zo'n 50 kaarten gaat toch heel veel tijd in zitten. Mone dat zou inderdaad wel grappig zijn als ie morgen geboren wordt Bijna het hele dorp is hier afgezet . Militairen zijn bezig om een brug over de maas te maken zodat vrijdag de 4 daagse lopers over de maas kunnen. Op vrijdag komen ze namelijk door ons dorp heen. Ik heb na het werk de boeken omgeruild met geboortekaartjes en ze hadden net een nieuwe map van Intercard binnen gekregen. En meteen op pagina 2 zag ik een heel mooi kaartje. Mijn vriend maakt het niets uit dus ik ben er waarschijnlijk nu al uit. Ik ben inderdaad blij dat we er al uit zijn wat de naam van onze zoon wordt. De 2 namen die het niet worden zijn Sven en Robin. Ik had me eigenlijk voorgenomen om te proberen om s'middags niet meer te gaan slapen maar ik kan mijn ogen niet meer open houden en ben echt helemaal op dus ga toch maar even op bed liggen. Tot straks.
Natas alvast gefeliciteerd met jullie 10 jarig huwelijk en als we jou hier niet meer spreken ook alvast eet smakelijk morgen en veel plezier.
Zooo de stofzuiger is weer klaar ! Ischa nou laat ze maar mooi denken hoor.. Bij mij heeft het ook lang geduurd, en nu zien ze het dan eindelijk ! Hier ook iemand die nu bekaf is.. ff wat kaartjes bekijken en dan even lekker bankhangen ! Jij geluk dat je waarschijnlijk je kaartje al hebt gevonden.. Nu wij nog ! Tot straks allemaal. X
kom je hier ook ff stofzuigen? zelfs dat mag ik niet doen van nziekehuisen therapeut ja erg he voel me soms net een invalide persoon want mag echt amper wat doen oke het lukt ook amper ma dat is wat anders
Dank meiden! Ah Sam, ja dan heb je wel een dekentje en lakentje voor de kinderwagen nodig. Ik ga weer wat nuttigs doen, doei!
hahahaha ik durf wel hoor nee ventje doet stofzuigen hier. mag die vanavond doen. vind het echt erg dat ik rust moet houden en niets mag doen want je verveeld je echt snel. najah hiervor deed ik zoveel ik kon met me rug maar nu al sinds zaterdag dat ik met me gat op de bank moet hangen leuk is anders
Kan ik me voorstellen.. Hoelang moet je zoveel rust houden? Want je bent er ook nog niet ... Ooh nou wordt het moeilijk.. meer leuke kaartjes
zoiezo tot vrijdag en dan hoor ik veder moet dan na me eigen gyn . oh toch 2 leuke kaartjes al gevonden? das beter dan niets nu je mannetje nog overhalen dat die ze ook leuk vind
Die laat ik de map zometeen gewoon bekijken als hij terug is met de honden.. En dan ben ik benieuwd ! HIHI mn zin is meteen een stuk beter