Hallo dames, mag ik hier meeschrijven? Ik ben net zwanger. We zijn er nu 6 jaar mee bezig waarbij vorig jaar 2 spontane zwangerschappen die helaas uitliepen op een miskraam. Nu bij de 2e IUI zwanger geraakt. Ben zo onzeker. Heb vanaf 2 dagen voor nod to nu nog steeds bruinverlies. Dat maakt me vreselijk onzeker. Vannacht ook buikpijn, dus dacht meteen aan een miskraam. Mijn zwangerschapstesten worden wel steeds donkerder, dus misschien maak ik me zorgen om niks. Annna wees me op dit topic, zou wel mee willen kletsen als dat mag.
Hartewens welkom meid! Kan me voorstellen dat je nog erg angstig bent. Helemaal als je al zolang bezig bent en dan ook nog eens bruinverlies hebt! We zullen hier met je meeduimen dat jullie over 8 maanden jullie wondertje in de armen kunnen houden.
Hi Hartewens, Welkom hier! Tuurlijk mag je meekletsen! En ja het is heel eng. Je weet per slot van rekening nooit wat de toekomst brengt, en je wilt zo graag. Misschien dat het helpt, maar hier hebben al meerdere dames in het begin bruinbloedverlies gehad, en daarvan heeft 1'tje nu een gezonde zoon in handen. Hoop en duim voor je dat dit bij jouw ook het geval zal zijn! (mag ook een gezonde dochter zijn natuurlijk )
Welkom Hartewens, ik ga heel hard voor je duimen dat alles gewoon goed blijft gaan en jij over 8 maanden een mooie baby in je armen hebt .
Wat zijn er veel meiden in de laatste week/dagen zeg! Wat megaspannend. Vind het wel heel bijzonder terwijl ik zelf ook nog maar net aan het begin zit. Nou ja, de eerste twee weken zijn al bijna weer om, maar het is nog een lange weg voor de boeg. Ik wens jullie allemaal een spoedige en snelle bevalling van hele gezonde kindertjes. En ik kijk uit naar de eerste foto's. Vandaag over een week hoop ik heel vrolijk te zijn na mijn eerste echo. Ik ben bang dat de spanning nu echt toeneemt hier! Ik ben gelukkig nog wel een paar dagen heel druk, maar na het weekend heb ik het rustig, ivm vakantie. Misschien moet ik maar eens flink gaan soppen of zo. En ik heb ook nog wel wat vakantie-inkopen te doen. Oh ja, en we hebben hypotheekgesprekken, ivm een nieuwbouwhuis wat we op het oog hebben. Op zich nog genoeg te doen en te overdenken, alleen ik ben bang dat de gedachten maar 1 kant uit gaan. Gelukkig naast Wishgirl nu nog een recent zwangere erbij. Leuk Hartewens! Ik hoop dat jij je spanningen hier ook kwijt kunt.
Ha Meiden! Hartewens heel veel succes, we duimen met je mee hoor! Haha Natas, je hebt gelijk hoor, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat we na de geboorte de kleine er eens goed op aan kijken welke naam nu het beste past! Gefeliciteerd trouwens met jullie 10 jaar! Op naar de volgende 10! Ik ben uitgerekend op de dag dat we elkaar 13 jaar kennen vind ik ook best bijzonder. Verder het hele huis weer aan kant en aan het klussen geweest met de klamboe... is nu bijna klaar! En dan ben ik bijna door mijn wensenlijstje heen voor de babykamer... tja en dan?!
Hartewens, gezellig dat je hier komt meekletsen. Je onzekerheid is zo herkenbaar meid. Ik hoop echt van harte dat deze keer alles goed mag blijven gaan en dat jullie over een kleine 8 maanden een prachtig wondertje in jullie armen mogen krijgen.
Anna, geloof me, het lijkt nu nog megaver, maar voor je het weet zit jij ook in die laatste weken/dagen. Maar voor nu is het allemaal nog spannend en eng. Ik ben blij voor je dat je in ieder geval wat afleiding hebt, maar je zult zien, jij komt volgende week helemaal blij terug van die echo!
Hi Dames goedemorgen, Alles goed hier, hoop dan maar dat vandaag de baby's komen! Hier alles goed, ga vandaag echt beginnen met de babykamer (muurschildering maken) ben mega benieuwd of ik het kan... Wel ook veel last van mijn bekken dus ik moet rustig aan doen, maar het zal allemaal wel goed komen. Ook nog aan het afwachten op een mail. Ben natuurlijk al 18 weken ziek maar het contact met mijn werk verloopt slecht (ik heb de arbo arts 1x gezien, mijn werk is niet te bereiken, heb nu 5 weken niks laten horen en ik wordt ook niet gebeld dus tja wat moet ik nog?) dus heb ik mijn baas maandag gemaild. Ben benieuwd wat voor reactie hij heeft. Prettige dag allemaal. Jooze
Joepie weer een mijlpaal bereikt 28 weken. Sam jij ook 30 weken vandaag alweer . Ben een beetje laat mijn bed uitgestapt dus moet nu snel naar het werk toe. Ben helemaal lek gestoken vannacht . Babynieuws : Tot straks
Goedemorgen dames.. Jahoe Ischa gefeliciteerd .. En bedankt Schiet nu lekker op ! Nou ik geloof dat we uit ons geboortekaartje zijn ! Verder nog steeds last van m'n rug/ schouder.. Wat het ook moge zijn.. als ik loop is er niets aan de hand, maar als ik lang zit en vooral ergens tegenaan zit dan is het mis.. BAH ! Nou ja, zal wel weer overgaan.. oooooooit .. EENNNNNNUUUH Al babynieuws?
goedemorgen dames, tot nu toe nog steeds geen babyactiviteit hier...ben benieuwd wat de vk morgen gaat doen, zou ze morgen al proberen te strippen? Natas, gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum en de andere dames gefeliciteerd met jullie mijlpalen! Hartewens welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. De onzekerheid komt iedereen heel bekend voor. Was ik in het begin zo bang dat het niet bleef zitten, nu wil de beeb er niet uit
HIHI Liesje, wat omschrijf je dat weer mooi ! Zit best kans in dat je vk morgen gaat strippen.. Hoop het voor je! Wachten duurt lang he!
wachten duurt inderdaad lang ja...maar goed het is wel aan het rommelen maar er gebeurt verder gewoon zo weinig en daar baal ik best wel van, want ik moet eerlijk toegeven dat ik het toch nu wel aardig zat begin te worden.
HIHI dat had ik wel door idd ... Ja rommelen is één ding. maar als er dan niets gebeurd duurt het wachten nog veeeeel langer ..
maar ja de beeb luistert niet ....heb hem ook al gezegd dat ie niet direct hoefde te werken...hielp ook niet