Hmm vervelend Bengeltje.. Bij jou gaat de tijd langzaam omdat je ook niets mag doen he? Ik huppel wel wat rond !
ja denk dat het dat ook is omdat ik niets mag doen dat het daarom dubbel zo lang duurt voor mijn gevoel en dan verloopt ook niets zoals je verwacht of gehoopt had
maarja kan er nietsd aan veranderen hopen dat het alleen allemaal beter word oke betwijfel het maar het kan en wat ga jij vanmiddag nog doen? of weet je het nog niet
Opruimen,poetsen, stofzuigen en dweilen.. Vanavond naar paard wat ik reed. Komt een nieuwe bijrijder proefrijden. Niet dat ik er wat aan heb want omdat ik straks waarschijnlijk geen wedstrijden meer kan rijden (ivm tijdgebrek) word ik gedegradeerd tot bijrijder van de bijrijder geloof ik.. En aangezien ik dat echt niet ga doen.. Ben ik straks denk ik paardloos ! Nou ja. Er zijn grotere drama's op de wereld. En heb vriendinnen genoeg en ook al aanbieding gehad dus komt vast wel goed.. En anders met de tijd maar een eigen
goh je heb het dus druk vandaag oh das m inder straks paard loos mja idd zijn ergere dingen op de wereld maar als je allang dezelfde paard heb ga je je er toch wel wat aan hechten . ja denk ook niet dat je straks tijd over zult houden
Nou dit paard is 6 en de eigenaren vonden het altijd geweldig dat ik m reed. Werd niet gepushd ofzo En in de wedstrijden ging het wel aardig maar veel hoger dan dat we nu zijn gaat hij niet redden. Maar het is hun nu in de bol geslagen en zoeken ze een bijrijder die wedstrijden met m wil rijden, e-rijbewijs heeft en zelf met hem op weg kan.. Maar de meeste mensen die dat hebben hebben zelf een paard. Ze hebben dan ook maar 1 reactie op advertentie gehad ! Plus nog iemand van stal die het wel ziet zitten, maar die heeft 2 paarden en kan voor geen meter rijden.. Maar goed.. Ik kan mn mening geven maar ze doen zelf toch waar ze zin in hebben .. Ook al hebben ze er geen reet verstand van.. Ach onze kleine is me net iets belangrijker.. Als dit nou een topper zou worden was het wat anders geweest!
ja wel jammer dat ze niet willen luisteren en ja sommige mensen denken dat het een wonder paard is die alles maar kan wat dus ook niet het geval is ja je kleintje is toch wat meer belangrijker
Beetje wel ! Ach klink nu wel vrij luchtig maar baal er wel van. Vannacht wel mee bezig geweest in m'n hoofd. Maar goed. Eerst onze kleine uk maar eens op de wereld zetten straks ! Als ie wel wil komen ! Nou ik zal even wat doen..
Even snel een berichtje. Ik ben zo blij! Mijn verlof loopt begin oktober af. Ik zou dan nog vakantie opnemen en pas begin november beginnen. Maar ik ben net op mijn werk geweest voor een gesprek met mijn baas en heb afgesproken dat ik ook nog ouderschapsverlof opneem voor mijn groepswerk. Dat betekent dat ik in nov en dec maar 6 uurtjes per week hoef te werken voor de financiele administratie die ik voor ons huis doe (huis voor verstandelijk gehandicapten) en dat ik pas weer in januari op de groep begin! Hiep hoi! Das lekker lang vrij, lekker lang geen weekenddiensten, lekker geen feestdagen dit jaar die ik moet werken, maar heerlijk genieten van mijn mannen!
Luna, da's nog eens mooi bericht voor je. Lekker hoor, zo'n lange tijd geen onregelmatige diensten. En inderdaad, extra lang genieten van je mannen. Heerlijk. Sam, jammer joh, van je paard. Maar inderdaad, de kleine in je buik is nu net even iets belangrijker.
Heerlijk Luna Lekker genieten dus ! Inez. Ach ja, wel beetje balen. Maar goed nu met vaste baan en genoeg paardenmensen om me heen hoef ik me straks vast niet te vervelen .. Daarbij vriendin van mij heeft hele mooie Fries waar ze zelf toch niet echt aan toe komt, ga ik daar eerst wel op rijden .. Mooi lux paardje
OOh dames... Trouwens.. M'n gordijnen zijn ook al binnen.. Vandaag of morgen even ophalen ! Onze polo staat in garage daar waar de leenbakker ook is ! Dus als we die ophalen haal ik de gordijnen ook op
Een troost sam, er is er nog nooit een blijven zitten Dus hoe dan ook komt het op z'n/haar verjaardag.....