Heel goed meid, huilen LOST niets op, maar jemig het LUCHT wel op! Dus ik geef altijd aan elke huilbui toe!
anna grappig hoe die data zo overeenkomen he. Fijn dat de test bij MvM ook weer eruit knalde. Nu dus piesen op het potje. Tja is niet fijn, maar wel belangrijk natuurlijk. Wishgirl alles goed met je? Je bent zo stil?! Lola fijn weekend!
Goedemorgen dames, Heb niet alles onthouden, maar hier toch een poging (als ik wat vergeet Sorry!) Mieke, gefeliciteerd en welkom, hopelijk mag je over 8 maanden jullie kleine uk vasthouden! Lola, fijn weekend! Wens, fijn he huilen! Ik heb soms van die momenten en dan moet ik gewoon even huilen, niets aan de hand, maar effe lekker huilen en dan voel ik me meteen weer een heel stuk beter... Annna, wat grappig dat je op dezelfde dag bent uitgerekend! Succes met de MvM! Hier weer heerlijk uitgeslapen, en gisteravond ook weer om 9u naar bed, ik weet niet waar ik zo moe van ben...doe de hele dag niets anders dan een beetje lezen, computeren, foto's inplakken, enveloppen schrijven (die zijn nu klaar) en dan ben ik toch moe, val gewoon om....dus ja dan maar slapen he...... Liesje, hoe was het bij de vk?
bij de vk was alles goed, als ik voor dinsdag nog niet bevallen ben dan gaan ze strippen....helpt dat niet dan doen ze dat donderdag of vrijdag weer en anders die maandag erop naar de gyn
Hoop idd Liesje dat het niet nodig is! Zoo de gordijnen hangen ! Dan zal ik nu even wat foto's maken Zijn jullie hier ook weer blij
ik ga eens de vaatwasser uitpakken en de bovenverdieping stofzuigen is het tenminste weer netjes mocht de beeb dit weekend komen