Sam: leuk kamertje! en mooi buikkie! Pffff, ben echt lui, moet nog douchen! Pas om half 4 bij de gyn zijn! Liesje, ik hoop dat het strippen niet nodig is!
Heey allemaal! Ik ben weer terug van een weekje weggeweest Ik heb niets bijgelezen, want dat zijn nogal wat paginas Ik zou in eerste instantie een weekendje weg, maar het was er zo gezellig ondanks het wisselvallige weer dat we de hele week zijn gebleven! Heb het ontzettend naar mijn zin gehad.. maar ben ook wel weer blij om lekker thuis te zijn! Wat betreft de zwangerschap: geen vuiltje aan de lucht hier! nergens last van gehad de hele week! het enige vervelende was dat veeeeeellllleeeee plassen hihihi! Sam: nog bedankt voor je smsje, maar die heb ik pas vandaag ontvangen.. omdat ik midden in het bos zat (drenthe) had ik ontzettend slecht bereik.. toen ik weer wat meer bereik had onderweg werd ik overspoeld met voicemail berichten, en smsjes hihi!
Sam, mooie buik hoor! En wat een leuke kamer! Lindaa, gezellig hoor zo'n weekje weg! Nou van het waggelen is niet veel gekomen, kreeg harde buiken tot en met, en vervolgens belde vriendlief dat ie kwam lunchen, dus dat was erg gezellig, wel fijn hoor dat ie zo dichtbij werkt!
Hai dames...Hoe is ie hier? Sam: nice pictures Ik moet ook weer heel wat foto's erop zetten van de babykamer enzo..Zal ik snel doen! Hier gaat alles wel goed, dacht alleen gister dat het ging beginnen....Kreeg echte krampen onderin mn rug en buik, maar gelukkig is dat al weer over...volgens mij waren het voor/oefenweeen Liesje: hoop dat de kleine dit weekend komt voor je, je zal het wel zat zijn...Ik wel in ieder geval, ik wil niet meer
Dank jullie wel dames ! Gezellig Mone dat mannetje kwam lunchen.. Dat hoef ik door de week iig niet te verwachten .. Maar nu lekker nog 3 weken samen lunchen ! Latoya nog even meid, dan heb jij het er ook op zitten.. gaat echt snel!
HAhA ja, dat zit er eerder in inderdaad ! Deze dame met haar 'grappige bolle buikje' gaat even bij vriendin aan en daarna even naar schoonouders. Dus kom vandaag ofzo wel weer eens aanwaaien! Fijn weekend allemaal en bevallende dames! ZET HEM OP!
Ik heb vandaag, ondanks erge pijn in mijn rug en hoofdpijn, een geweldige dag . De vk heeft de navelstreng nog goed bekeken, duurde wel een half uur voordat ze het goed in beeld had (vond ik niet erg, kon ik ook nog even van ons babytje genieten) en ze kon in het begin de 3e ader ook niet vinden maar na lang zoeken (ze had ook nog de gyn opgepiept, maar was later niet meer nodig) was ie daar uiteindelijk toch. Ze heeft het ook afgedrukt en het was echt duidelijk te zien, 2 kleine en 1 grote ader. En tot slot was ook nog eens mijn bloeddruk 130/78 dus ik ben helemaal gelukkig. Ben nu wel echt helemaal kapot want normaal lig ik s'middags te slapen maar nu moest ik werken. En nu heb ik lekker 2 weken vakantie . Mijn dag kan niet meer stuk. Sam leuke kamer en mooi buikje hoor Linda fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Liesje ik ga duimen dat ze je niet hoeven te strippen.
Haha en jij maar denken aan krampen als het toch weeen zijn! Wens er zit ook een positieve kant aan dat jekindje straks naar school gaat. Je hebt dan de laatste weken nog even wat meer tijd voor jezelf. Ik hoop dat je wel iemand in je buurt hebt die kan helpen met wegbrengen of ophalen straks wanneer de baby er is. Hij (of is het zij) kan ook al eventjes wennen voordat er thuis zo veel veranderd. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet, hoor! Ik heb lekker al een paar uur vakantie! Heerlijk 6 weken lang. Dit is mijn eerste echt vakantie als leerkracht. En bovendien weet ik dat ik straks weer dezelfde groep heb + een vaste aanstelling, dus alles is helemaal geregeld. Nu alleen nog een beetje zomerweer!
Nou Ischa, dat is helemaal geweldig meid. Pfff, wat een extra zorgen zeg omdat ze het niet goed hebben gezien bij die ene echo.