Och ja, ischa, blij dat alles toch goed is met de navelstreng. Ongerust gemaakt voor niets. Maar zo zijn sommige dokters wel he!
Zoooo hier is het toppunt van chaggie-heid bereikt.. Kijk ik net op de buienradar en zie ik dat de dikke buien er nog aankomen ! En hier dus nog geen nieuwe paraplu en dus regenpakkie aan En... Helaas geen honden die met 20 minuten wandelen toekunnen
dank u! oh, 5 aug weer naar de vk, maar gaan ze nog wat bijzonders doen? hartje luisteren ofzo? ben dan ong 11 wk. zijn 2 wk geleden voor de 1e keer weer geweest, intake gesprek. je bent op je vrije dag actiever dan mij! ik ga actief schoenen kijken haha! en tosti eten bij de kroeg! maar denk dat ik morgen ff met je mee doe! mn vriend heeft t hele weekend middagdienst, dus mooi de tijd voor mezelf. en aangezien we 22 sept sleutel krijgen van ons niewe huisje, kan ik dozen gaan pakken.
VK? Ooh dat stelt vast niet veel voor .. ff buik meten en voelen, bloeddruk, misschien gewicht en misschien hartje proberen te vinden.. Zoals ik al zei, ben niet zo'n stilzitter ! Maar goed.. Heb m'n rust ook wel nodig dus is het niet verkeerd hoor om even op de bank te hangen.. 22 sept.. Hoop dat ik dan bijna bevallen ben of dat het de goede kant op gaat ! Maar leuk, verhuizen ! Wij hebben 10 april sleutel gekregen van ons huis .. Heerlijk
Nou... dat kan ik wel vergeten .. HAHA bij actieve mensen horen actieve honden... Nou ja, die vanochtend al de hele ochtend actief hebben liggen slapen ! Maar goed.. Ze moeten er straks wel even uit.. Nou ja.. Er is nog nooit iemand gesmolten van regenwater dus dat zal mij ook wel niet overkomen
lekker is dat dan! voordat de kleine er is! wij liepen tegen die woning aan 2 wk ong nadat ik gecurreteerd was. en ja, t is groter dan dat we nu hebben, dus de knoop doorgehakt. want liever nu, dan straks met een kleine! en toen hadden we een hele positieve week! woning gekocht, verkocht en positieve test! beter kon gewoon niet. hebben jullie t hele huisje al klaar of moet je nog kleine dingetjes doen?
hmmm....ook ik moet nog wandelen met de hond. Het is hier al aardig donker weer aan het worden buiten. zal wel weer een dikke plensbui aankomen. ik wacht nog wel even....
Ja idd.. heerlijk.. Nou wij kunnen hier ook wel even mee vooruit ! Ons huurhuis hadden we een grotere tuin, maar hier is het binnen veel groter ! Kan wel 4 kinderen kwijt hier en dan elk een eigen slaapkamer ! Hier is verder wel alles klaar, op wat plinten en kabelgootjes etc na.. Wel moeten we de hal en de trappen nog doen. Maar goed. Dat kan met de tijd wel. Ziet er nu ook niet erg uit, maar moet nog wel een keer !
Wel bos, maar dat is nu te ver lopen voor mij. Ja er heen niet, maar terug wel ! Ben ik minimaal uur onderweg. Kga wel wat door de parkpaadjes. staan wel bomen Het hoost hier nu weer even lekker ...
oh kijk! das wel lekker. en op naar de 4 dan maar of niet? haha! wij hoeven eigenlijk alleen maar te sauzen, verven en behangen. op den duur willen we een andere keuken en andere tegels in de wc en douche, maar dat is nu nog allemaal netjes. alleen niet onze kleuren. maar valt heel erg mee. dus we zijn van plan om binnen 2 wk er ook in te gaan. t leuke is dat mn zusje er naast woont, bij dr vriend en schoonouders in!
Oké gezellig.. Ja dat dachten wij ook dat we dat alleen maar hoefden.. Dat moest ook maar viel ons toch nog wel tegen.. Was blij dat mn vader heel veel geholpen heeft. Anders hadden we er niet zo snel in gekund.. Nou hier zeg ik nu nog steeds idd 4.. Maar mannetje is nog bij 2 misschien 3.. Maar ik zeg eerst.. Eerst maar eens 1 eruit persen
t is hier nog vrij droog... maar niet voor lang. scheelt weer dat t grootste deel van t winkelcentrum overdekt is! maar ja, kan me goed voorstellen dat t te lang is. heb je geen lieve buurvrouw die ff de plu uit wil lenen?
Nou we zitten hier op het moment erg eenzaam moet ik zeggen.. Allemaal op vakantie hiero ! lekker rustig .. Maár doe mn pakkie wel aan.. een plu en 2 honden aan de riem is ook niet handig Ooh joepie ook nog onweer
haha en dan komt de rest wel. ze zeggen vaak dat de 1e t drukst is, omdat alles nieuw is. dus wie weet. wij willen sowieso 2. maar laat de 1e maar gezond op de wereld komen! ga nu ff douchen en dan komt mams met een uurtje. laat je niet te nat regenen he!
jojo welkom in mijn album staat het vermoedelijke geslacht foto wat denken jullie heeft ze gelijk ik haal alleen de foto er vanavond weer uit