HAHA Bengeltje.. Nou ik zal heel eerlijk zeggen dat ik de geslachtecho's moeilijk vind, maar ik denk idd wel een jongen
Hoi Allemaal, Het is echt een hele tijd geleden dat ik hier op het forum ben geweest. Ik wil jullie even laten weten dat onze kleine meid met 35 weken en 4 dagen besloot om geboren te worden. Haar naam is Isis en ze is op 3 juli geboren. Ze was bijna 6 pond en 49 cm lang. Ondertussen is ze alweer 2 weken oud en na een weekje in het ziekenhuis genieten we volop van haar lekker bij ons thuis. Alle anderen veel succes en veel geluk met jullie laatste lootjes en babies! Veel liefs van treintje
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 1 mk in april 2006, 1 mk in februari 2008 en 1 bbz in maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Totaal 7 jongens 9 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 21 juli Sam vk 22 juli Wishgirl 1e echo 23 juli Inez gyn, Anna 1e echo 24 juli Mone vk 29 juli Inez gyn 04 aug Lindaa zw. verlof! 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ), Jojo8 vk 06 aug Pippo Echo 34 weken 11 aug Sam intake kv 13 aug Lola1982 gyn 14 aug: Jootje vk 15 aug Jootje pretecho 20 aug Jojo8 echo 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna) Luna <-----> Jerl Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
Hallo allemaal... Hieralles goed en na een paar dagen prutsen is nu ook de klamboe klaar! Ben er wel veeeel langer mee bezig geweest dan ik had verwacht... Maar hij is wel naar mijn zin! Verder alles goed vrijdag controle gehad, bloeddruk wordt alleen maar lager (105/55) zou zo langzamerhand eens moeten gaan stijgen. En deintake van anesthesioloog en verpleegkundige gehad met rondleiding over de afdeling. Ofwel helemaal klaar voor de ks.... Wel raar idee dat het zo dichtbij begint te komen... Liesje het wil niet echt opschieten he! Gelukkig kan het nu echt geen weken meer duren.
treintje van harte met jullie dochter. Wat een schrik dat ze zo vroeg kwam, maar gelukkig maken jullie het allemaal goed en kan het genieten nu beginnen! Veel geluk samen!
treintje van harte gefeliciteerd! maris, jij weet in ieder geval straks zeker dat je kindje dan komt! sommige babies hier laten btje op zich wachten geloof ik. dankje bengeltje, om eerlijk te wezen is t de 1e keer dat ik zo'n echo foto zie... dus doe geen uitspraken. maar t is natuurlijk wel helemaal super om t te weten en dat alles goed lijkt! sam, nog droog de hondjes uit kunnen laten? t shoppen viel btje tegen! niet echt leuke schoenen enzo, en wil graag nette sportschoenen. ondertussen had mn ma alweer van alles gekocht! haha
HIHI zullen we het maar niet over m'n wandeling hebben? Had regenbroek aan en regenjas in de hand. Nou was de straat net uit en toen kwam het met bakken naar beneden en het is dus ook niet droog geweest. Maar goed.. M'n humeur is na de tijd aardig opgeklaard.. alleen nog maar op bank gehangen en even gestofzuigd ! Balen dat shoppen tegenviel.. Ik heb daar ook altijd last van !
Treintje gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan! Bengeltje het is echt wel een jongetje, bij ons mannetje ziet het er precies hetzelfde uit. Gelukkig heb ik vanmorgen nog wel even kunnen slapen maar schrok wakker doordag onze Jack van de trap gevallen was. Mijn vriend heeft niet in de gaten gehad dat ze naar boven was gelopen en weer naar beneden en waarschijnlijk is haar poot dubbel geklapt waardoor ze van de trap gevallen is. Een paar jaar geleden heeft ze volgens de dierenarts waarschijnlijk een lichte hersenbloeding gehad waardoor haar pootje nu regelmatig, als ze loopt, dubbel klapt. Ze lag dus onderaan de trap op haar zij heel hard te piepen en ik wist niet hoe snel ik naar beneden moest lopen, mijn vriend hoorde het ook en was al eerder bij haar. Waarschijnlijk is ze alleen heel erg geschrokken want ze huppelde 5 min later al weer vrolijk rond maar ik was zo geschrokken kon alleen maar huilen. En nog even een vraagje ik heb sinds 2 uurtjes echt zo'n ongesteldheidsgevoel in mijn buik en rug, zou dit zijn omdat mijn baarmoeder weer aan het groeien is? Ik had dit in het begin van de zwangerschap ook heel erg maar eigenlijk vanaf een week of 12 niet meer gehad.
Ischa zou idd kunnen door het groeien. Ik heb het ook wel eens even gehad.. Al was het niet zo lang.. Ooh jeetje dat klinkt wel eng zeg van jullie Jack.. Die van ons was toppunt van zielig vandaag.. mannetje zou even haar nageltjes van haar klauwtjes zeg maar knippen want die worden wat lang.. Nou hij had niets gedaan en ze begon me toch te janken.. HAHA en eerst kreupel lopen.. Maar nageltje zit er nog steeds hoor MUTS
hahaha dit komt mij heel erg bekend voor Ik heb vanmiddag maar een traphekje gekocht kunnen ze niet meer naar boven.
HIHI JAAA das wel handig ! Onze jack ligt ook wel eens op de trap te slapen als ik boven ben maar ze komt eigenlijk nooit boven. En die andere gaat de trap niet op want hij durft er niet meer af .. Dat heeft ie 1 keer per ongeluk gedaan, maar was een hel om m beneden te krijgen.. Want ik ga m heus niet tillen ! 36 kg DAAAG .. HAHA..
ja kunnen aanstellers 1e klas zijn! zien we ook altijd bij onze katten... eerst janken van hier tot tokio en paar minuten later is er alsof er niks gebeurd is. maar mss 1 geluk! mn zusje werkt in een schoenenwinkel en ik zag mooie esprits (koop ik werkelijk nooit, haha) hebben ze die niet meer... en nu gaat ze kijken of ze ze nog kan bestellen, met korting natuurlijk
hoi meiden! hoe is het hier? bij luna wordt het spannend zie ik! alvast veel succes meid! en hoe is het met Liesje? is ze al bevallen? hier gaat alles goed! vind het alleen moeilijk om het hier bij te houden nu! milan doet het goed, heeft alleen wat last van krampjes! hij drinkt zijn fles ook veel te snel leeg! maandag naar de kinderarts op controle! liefs rebbel
Ik kan het begrijpen Rebbel dat je het moeilijk vind om het hier nu bij te houden. Geniet lekker van Milan joh. En fijn dat hij het goed doet