Nee maar ik voel me echt heel anders deze keer. heb ook gedroomd dat ik zw was. (hoewel de gyn eerst dacht een vleesboom ) Maar ik durf nergens op te hopen. Had een giga laat ei dit keer dus moet tot donderdag wachten anders had ik dinsdag NOD.... Maar..... zodra ik goed nieuws heb kom ik jullie meteen vervelen met mijn verhalen dat beloof ik
Hoi Dames! Hier nog mijn echo van vrijdag! (in album zetten lukt niet, want mijn laptop loopt vast met uploaden in een album! ) Kindje lag een beetje gek, maar je ziet heel goed het ruggengraadje en het "snaveltje" zijn de kaken die je echt zag bewegen! Echt gaaf was deze echo weer! Alleen foto is wat minder! Nog geen nieuwe baby's?! Hoe is he thier?
wat gaaf om te zien dat alles al aanwezig is! terwijl t nog zo klein is. heb je meerdere echo's? als ik vragen mag. want zie bij je naam staan dat je over 2 wk ook 1 hebt.
@ Sam: ja was lekker weekend, veel familie bezoeken gedaan, maar is ook wel eens leuk! haha! Wel vermoeiend! Vooral dat reizen, maar goed! Hoe is het met jou? @ Jojo: ik heb nu al 5 echo's gehad! Heb met 7,9,11,13 en 18 weken! Ik heb ook een medische indicatie, omdat ik een stollingsafwijking heb, daardoor loop ik bij de gyn, die strooit sowieso al met echo's, maar nu willen ze de groei goed in de gaten houden! Over 2 weken mijn 20 weken echo en daarna krijg ik nog minstens 2 groei-echo's. Die eerste paar echo's trouwens gekregen doordat ik 3 miskramen heb gehad! wanneer mag jij?
lola super die echo liesje is denk ik al bevallen vede niet zoveel bij gelezen weekend weg geweest ik heb ook weer 7 nieuwe echo's 1 ervan in mijn album (geslacht foto eruit gehaald
Lola, hier alles goed hoor.. Morgen naar vk.. Ben benieuwd of ze kan voelen hoe het ligt ! Bengeltje. ik zeg niet weer dat Liesje al bevallen is Had ik 2 weken geleden ook al verwacht Maar hoop het echt voor d'r !
*** Ego ex bericht *** Sorry heb weer even de behoefte om over die eikel te praten. Hij smst de hele tijd, wil mij terug bla bla.. Heb hem gezegd dat ik dat niet wil, omdat hij gedaan heeft wat hij heeft gedaan! Krijg ik net: Weet je laat het maar! Je hebt nu wat je wilt zonder mij, maar je red het wel alleen. En met je familie en degene die jou lief hebben. Ik geeft het op! Stakker, rot ie toch op! Arm kind, zijn/haar vader keert nu al zijn rug toe! Nou als ik ooit nog wat over hem zeg willen jullie dan mijn mond snoeren! Want hij is het niet eens waard! meneer die zo graag een kind van mij wou maakt wel hele rare sprongen! *** Einde ego-bericht! ***
Nou idd.. GRRRRR... Meid goed van je dat je bij je besluit blijft! Komt wel goed met jou en je kleine! Nou ik ga mn bedje opzoeken dames.. Tot morgen allemaal! X
thnx zeg had gister echo van geslacht erin maar gisteravond er weer uitgehaald weet jij het geslacht al of heb je niet ff stiekem bij een echo mogen kijken ? oja doe ik me bh uit zit er een pluisje op wilde ik weg halen wilde niet dus knijp ik wat in me tepel komt er nu al wat uit nu al schrok me rot hahaha