aaaaaaaaaaaaaaaaah, wat gaaaaaaf! Duidelijk al te zien zeg! Gefeliciteerd! bij mij had ze het nog niet gezien! Ach, over 2 weekjes weet ik het ook! Maar wel vroeg idd hoor! hahaha, weet niet wanneer het er normaal gesproken uit komt!
ja dat verschilt nogal maar ik vind 17 week wel vroeg hoor wel vaker maar denk dat overkomt mij niet whahahaha ja duidelijk he die echo mja was van vrijdag avond bij echo bureau hij wilde het niet weergeven eerst maar doordat de dvd na 11 minuten uitviel mocht ik lekker 30 a 45 minuten kijken na ons wondertje en ja hoor bij 13 minuten ofzo zag je een piemeltje en daarna heel snel weer weg en daarna weer ff toen weer weg daarna gelukkig wat langer zodat het op de foto kon was echt ons aan het etteren
Whahahaha, geweldig hoor! Overduidelijk gewoon en wat gaaf dat julie zolang konden genieten van die echo! Ik heb alweer zin in mijn volgende echo! Moet trouwens gaan slapen, morgen weer werken! Truste!
is goed ga ik ook slapen ja goed he dat het mocht ze zij ook van ja goedmakertje omdat we 15 minuten dvd zouden krijgen maar bij 11 minuten deed de tv of dvd het niet meer dus dvd van 11 minuten gehad met inplaats van 4 foto's had ik er 7 + geen 15 minuten echo maar 30 a 45 minuten nou slaap lekker tot morgen
hey dames, nog steeds geen babynieuws hier hoor! De beeb laat lekker lang op zich wachten en ik vermoed dat ik morgenmiddag gewoon naar de vk moet om te laten strippen helaas... ik heb wel de hele tijd harde buiken en af en toe ook wel dat het in een golf komt opzetten en zeer doet maar dan is het weer voor een paar uur weg en ze doen ook niet elke keer pijn. Dit kindje wil gewoon niet geboren worden volgens mij Treintje gefeliciteerd met je meid! Ik ga even de lijst opzoeken want volgens mij is mijn afspraak eraf gevallen...
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 1 mk in april 2006, 1 mk in februari 2008 en 1 bbz in maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Totaal 7 jongens 9 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 21 juli Sam vk 22 juli Wishgirl 1e echo, Liesje vk strippen 23 juli Inez gyn, Anna 1e echo 24 juli Mone vk 29 juli Inez gyn 01 aug Ischa gyn 04 aug Lindaa zw. verlof! 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ), Jojo8 vk 06 aug Pippo Echo 34 weken 11 aug Sam intake kv 13 aug Lola1982 gyn 14 aug: Jootje vk 15 aug Jootje pretecho 20 aug Jojo8 echo 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna) Luna <-----> Jerl Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
Hmm Liesje.. Balen meid ! Nou ja, wie weet is dat strippen dan net het zetje wat even nodig is! Zo hier lekker in de regen gewandeld ! Nu maar even douchen..
Ach ja.. Altijd als ik met ze uit moet regent het Nou ja eigenlijk was gisterochtend mijn beurt maar toen mocht ik uitslapen van mannetje .. Hoe lief ! Maar nu dus weer regen... Nou ja.. Ben alweer niet vergaan door de regen
Goedemorgen, Liesje, jammer dat er uit zichzelf nog niets is gebeurd, maar idd zoals sam zegt is dat strippen misschien net dat ene zetje.. knuff iig! Lola en Bengeltje: mooie echos meidn! Hier gaat het verder wel goed.. was alleen weer eens in de war met wanneer ik naar de vk moest ik dacht echt dat ik woensdag moest, maar blijkt dus dat ik dinsdag moest.. pff hou het maar op zw dementie Ook is mijn humeur niet te peilen.. vriendlief kan het soms niet meer met me uithouden..ene moment is er niets aan de hand en zo op het andere moment kan ik str*nt chagarijnig uit de hoek weg komen.. waarom? weet ik veel.. hormonen?!?! #-o
HAHA Lin, hier ook wel eens last van hoor Ja Liesje dat kan ook. Maar die van ons hebben nogal vaste tijden en om uur of half 9 willen ze er wel uit. Wij gaan s middags samen als we beiden vrij zijn.. Normaal komt het ook al allemaal op mij neer.. En moet zeggen dat de rondjes van een uur me nu al zwaar vallen.. Laat staan over een paar weken.. Dus denk dat het dan 3x wat korter wordt voor mij overdag !
Liesje, jammer hoor, heb het hele weekend duimen zitten draaien voor je.... Lola en Bengeltje, mooie echo's! Iemand had het over af/uitscheiding borsten, heb ik al heel lang last van. Begint nu wat meer af te nemen, maar kan idd al zo heel vroeg. Lindaa, ook ik heb van die momenten, maar voel ze gelukkig wel zelf aan, en vertel dat dan ook aan mannetje. Misschien moeten we deze discussie over een uurtje of wat doorzetten, of ik moet even lekker huilen zonder reden of...etc en dat is wel gek voor hem, maar zo begrijp hij een beetje wat er aan de hand is en waarom ik raar reageer als ie toch verder gaat met de discussie etc. Ook hier nog steeds geen babynieuws, maar ja, hij komt morgen natuurlijk ook pas Heerlijk weekend weer gehad, lekker in huis gerommeld en buiten gewandeld (tussen de buien door) met mannetje...
HAHA Ja Mone.. Morgen komt die van jou ! Hier ook al lekkende tietjes ! Alleen heb ik het alleen s nachts of als ik er in knijp. Nog geen vlekken in mn t-shirts ofzo.. Alleen in mn nachthemd
ik heb er gelukkig niet veel last van .. van lekkende (.)(.) wel zie ik vaak opgedroogd melk in mijn beha of hempje.. maar gelukkig niet met knijpen of wat dan ook..
Mone ja mone dat was ik over dat er wat uit kwam wit vond het al wel wat vroeg met 17 weken. ik denk dat overkomt me niet mja wel dus veder wat een rot weer zeg en liesje balen zeg had het zo gehoopt voor je
Zooo hier huisje met mannetje gepoetst .. Vanmiddag nog even stofzuigen en dweilen en dan is het weer klaar ! Lieverd is het toch