zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Bij ons is hier niets open! Nationale feestdag vandaag!

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, goed dat baby al met hoofdje naar beneden zit. Ik denk dat de mijne nog steeds hier aan het zwemmen is aan alle kanten! ;)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI maar die van jou is niet de eerste.. Dus kan nog wel :p !
    Hmm nationale feestdag.. Gezellig? ;)

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik ben er dan maar eens mee weg!

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Gezellig?! Tis hier niets te doen! Enkel Gentse Feesten!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm dan heb je er ook weer niets aan ;) .. Helaas.. Ik zal ff kamer afdweilen en dan mn website ff updaten.. :D

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    super sam

ik heb afspraak 28 juli voor uitstrijkje

weet iemand of dit kwaad kan ? en ja weet ik veel geen miskraam veroorzaak? ze willen dit doen om te kijken waar mijn bloed verlies nu vorige week vandaan kwam

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lieve schat als dit is om te kijken waar je bloedverlies wegkwam, weten zij natuurlijk van je zw.schap en veroorzaakt dat natuurlijk geen mk! Anders hadden ze dat niet gedaan ;) !
    Kan verder geen kwaad !

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Bengeltje,
    Als ze weten van je zwangerschap en de afspraak gepland hebben, dan zal het waarschijnlijk wel goed zitten. Waarom vraag je de huisarts of assistente niet even?
    Bij een uitstrijkje halen ze alleen bij de bmm even wat weg via de vagina. Daar zit een VK of gyn ook wel eens te wroeten, dus het zal waarschijnlijk geen kwaad kunnen.

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja de gyn zelf doet het ook maar haha weet dat ik daarna nog bloedverlies kan hebben maak me dan weer te ongerust van is het wel goed enzo :oops:

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoals je zegt.. Kan je na uitstrijkje bloedverlies hebben dus denk dat het wel goed komt, niet zo zenuwpezig.. Is ook niet goed voor de kleine ;) !
    Waarom ben jij eigenlijk onder behandeling van een gyn?

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    door me eerdere MK en BBZ he en door bloedverlies en door me insuline die te hoog word tijdends een zwangerschasp(niet de suiker puur de insuline) daardoor kon ik ook nie zwanger worden en hoelanger hij hoger blijft hoe eerder ik zwangerschaps suiker of gewone suiker kan blijvend houden

dus zoiezo moet ik daar tot de 28ste nog blijven en na me uitsrijkje als die goed is mag ik mischedin voor aantal week vbij een VK maar mocht er weer snel verandering in komen qua bloedverlies of me insuline moet ik terug

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh ja, dat is ook zo! Sorry.. Wist ik eigenlijk wel.. Maar ja die zw. dementie :) ;)

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahaha geef niet heb er ook last van dus vraag soms ook dingen dubbel hahahahahhaha :p

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gelukkig ;) !

Zooo.. Buikfoto's weer even op de site.. Nu de foto's van de babykamer nog even en dan geloof ik het wel weer :p

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sam \zal ik je wat vertellen :p jij heb precies de zelfde baby kamer als die ik al jaren ingedachten heb ahahahaha dat groen met wit en winnie the pooh
    spullen

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI leuk he ;) ! Nou handig toch zo'n voorbeeld :p !

Alleen mijn meubels zijn uniek :p !
    Was een grenen commode en ledikant met blauw en die heeft m'n vader helemaal opgeknapt en geverfd etc :D !

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    aangezien ik ook een grenen ledikant heb die wit moet worden heb je tips over hoe ik dat moet doen?
    ja makkelijk deze voorbeelden whahahahahahaha ik moet toevallig oom grenen wit maken lol erg toevallig hoor weet alleen niet hoe dus als je tips heb graag

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wij hebben als kleur vanillewit gedaan. Verven heeft m'n vader gedaan. Maar ledikant (spijltjes) verven is best vervelend, omdat je het er gauw met de kwast er weer af strijkt doordat ze rond zijn. Hij heeft het ledikant dan ook gespoten (de spijlen dan) .. Verder uuuh... Zou geen tips weten :p .. En de poohfiguren hebben we bij de praxis weg. Zijn foamstickers. Erg leuk ;)

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo douche weer schoon, boven en beneden met de stofzuiger gedaan en morgen maar dweilen...kan ik me nu niet meer toe zetten
    ben net nog zeiknat geworden toen ik met mijn fietsje terug naar huis wilde van de supermarkt :((((

verder een paar harde buiken maar niks meer....ben bang dat het morgen wel strippen wordt....

Deel Deze Pagina