gespoten moet je daar speciale spuitbus voor hebben bedoel voor ledikant wel handig dus de tips spuiten de spijlen en idd dat verf meot toch ook kind vriendelijk zijn ja de pooh figuren zag ik ook bij nde kwantum
Vervelend hoor liesje! Heb het ondertussen ook wel gehad. En om nou te zeggen dat het nuttig is voor die kleine om lekker te blijven zien Ze moeten er gewoon uitkomen! Zullen we vanavond/vannacht afspreken?
ik was zo chaggie toen ik compleet nat thuis was...moest me inhouden om niet met de boodschappen te smijten.... *schaam*
Nou kan het me wel voorstellen Liesje.. Heb ik ook wel eens last van. En in jou situatie helemaal! Ja dames..Vannacht lekker beginnen met bevallen Bengeltje. Hij heeft het met verfspuit gedaan op de compressor aangesloten. Verder geen idee hoe dat werkt. Niet met een spuitbus verf. Verder hebben we verf op waterbasis. Loodvrije verf moet je hebben!
ja hallo zo ding heb ik niet om dat aan te sluiten whahahahhahahaha kan ik mijn ledikantje ook nie komen brengen lol whahahahahahhahaha
Nou dit is weer vaag... Moet m'n website updaten op pc met xp.. Gedaan.. Als ik daar het adres intype is het klaar.. Type ik op de oude m'n adres is, krijg ik de oude versie zeg maar.. Dat vind ik toch weer knap van mezelf
HAHA je kunt er wel een plakboek van maken ! Maar moet je ze wel even inscannen en af(laten)drukken want de fotootjes vergaan op een gegeven moment... Denk dat jij in iedergeval recordhouder echo's bent hier op dit topic
hahaha oh maar is dat zo dan? dat ze vervagen dit wist ik niet ik heb ze op 3 na op mijn pc dan ga ik ze zeker ff aflaten drukken. ja kwam doordat ik bij de nekplooimeeting 7 echo's mee kreeg en afgelopen vrijdag bij echobureau 7 mee kreeg inplaats van 4 ik had een combi pakket genomen dus 2 keer echo met 15 minuten dvd + 4 foto's per keer + geslacxhts bepaling maar dus de eerste keer toen ik ging afgelopen vrijdag dus had ze net 11 minuten op de dvd toen de tv uitviel waardoor wij groot mee konden kijken ze kreeg niet meer aan dus dat was domper maar daardoor mocht ik inplaats van 15 mintuen echo 30 a 45 minuten kijken veder op de echo apparaat + 7 foto's nu krijg ik met 26 weken een volledige echo consult van gelijk 30 minuten inplaats van nog 15 whaha dus wel super overeenkomst door haar fout ze zij dus goedmakertje dus die 15 minuten extra volgende keer is gratis en de rest van de echo's ja sommige waren minder leuk om er na toe tegaan vanwege bloedingen en de andere controles. zo moet ik dus 2ste terug gaan ze weer met echo kijken en dan uitstrijkje doen dan heb ik 15 aug de 20 weken echo (als ik 21 weken ben) heb er ook erg veel idd
wil iemand van jullie even deze site bekijken? (haal link zo weer weg) .. En dan wil ik graag weten of je een foto van ons trouwen ziet of plaatjes aan de rechterkant.. Dan weet ik genoeg ..
HAHA oké.. dan weet ik genoeg ! Snap er geen hol van, maar je hebt dus de update-versie HAHA... Ja mooie jurk he ! Wil je ook wel in trouwen of niet