Dag allemaal, Ik wil mij hier ook melden. Ik heb een zwangerschap met complicaties gehad wat uiteindelijk resulteerde in een curretage op 7 Januari dit jaar. Een lange herstelperiode gehad en Mei/Juni zijn we weer begonnen met proberen zwanger te worden. Mijn cyclus van Mei/Juni was erg raar, een week overtijd en is misschien een vroegtijdige afbreking geweest van een zwangerschap. 2e ronde is het raak! Erg blij en daarnaast natuurlijk wel onzeker en in afwachting hoe de zwangerschap zich gaat ontwikkelen, het is nog erg pril...
Hi Dames, ff kort een computer, @ Voor de nieuwe dames welkom! @ Voor de wachtende ik hoop dat het niet meer te lang duurt.. Niet echt bijgelezen sorry.. Hier alles redelijk, ben met de kinderkamer bezig, en het wordt wel wat. Alleen wel veel last van mijn bekken dus moet het rustig aan doen... Jooze
Dreamerfly welkom hier en ik hoop voor je op een goede zwangerschap en een mooi gezond kindje over 8 maanden ! Hi Jooze en Lola
Hartewens, dat is zo herkenbaar meid. Het is ook erg moeilijk, maar echt, dat vertrouwen gaat komen. Nu lijkt de tijd nog voorbij te kruipen, maar achteraf zul je zien dat het allemaal best nog wel snel is gegaan.
Thanks voor je reactie Inez, ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die zo onzeker is (geweest). Jij al met je laatste dagen bezig, wat gaat de tijd toch snel dan he. Dreamerfly, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend he.
Dreamerfly, welkom hier, van harte gefeliciteerd en hopelijk mag het deze keer goed blijven gaan. Hartewens, ja, de tijd gaat echt snel nu. Nog 1 week tot de uitgerekende datum. Maar eens zien hoe het allemaal zal gaan de komende week. Vanochtend ben ik voor een extra bloeddrukcontrole bij de spoedpoli geweest. Ik mocht ook gelijk bloedprikken en een plasje inleveren en ik heb nog even aan het CTG gelegen. Bloeddruk was weer wat omhooggegaan naar 130/90. Nog net binnen de perken, maar ik heb wel een vermoeden dat wanneer hij deze week nog verder stijgt er wel weer actie zal worden ondernomen, aangezien ik inmiddels ook weer met hoofdpijn rondloop en me niet echt lekker meer voel sinds vandaag. Woensdag weer naar de gyn en dan maar eens zien wat de bloeddruk dan doet. De laatste tijd was het met m'n eigen metertje 's ochtends nog zeer acceptabel met m'n bloeddruk, maar naarmate de dag vorderde steeg hij toch behoorlijk. Sorrie, verder weinig onthouden. Hoe heet die ziekte ook al weer, waarbij je alles vergeet?
Inez, Ik hoop dat de bloeddruk niet verder stijgt. Zou jammer zijn nu vlak voor het einde, als je daar nog medicatie voor zou moeten krijgen of iets dergelijks. Dreamerfly, welkom en vooral GEFELICIZWANGER! Hopen dat nu alles goed gaat! Hartewens, Het aantal onzekere dames in de beginperiode vd zwangerschap stijgt vanzelf weer he! En iedereen is hier goed nerveus geweest natuurlijk die eerste weken. En het is fijn te merkenen dat je daar vanzelf overheen groeit en je dan kunt bezighouden met kamertjes en wagens. Hopelijk is het voor ons ook snel zo ver!
Anna.. dat hoop ik ook meid! Inez.. Hmm das idd net binnen de perken. Wel vervelend zeg! Rustig aan dan maar en van hier een dikke knuffel! Krijg net mail van m'n collega die 6 weken verder is en haar kleine ligt in stuit en is al te ver ingedaald om nog te draaien. Ze krijgt volgende week donderdag een ks ..
Anna, ik hoop ook dat hij niet verder stijgt, maar medicatie krijg ik er eigenlijk de hele zwangerschap al voor en sinds een week of 10 ook nog een verhoogde dosis. En het klopt inderdaad, iedereen hier is in de beginperiode flink nerveus geweest en heel ongemerkt gaat dat over in genieten en moet je zelfs een beetje om jezelf lachen omdat je in het begin zo'n onzekere muts was. (tenminste, ik heb dat zelf wel zo ervaren). En inderdaad, voor je het weet begin je vooruit te denken, naar kamertjes en kinderwagens te kijken, de babykamer in orde te maken, enz.
Sam, thanks. En wat naar voor je collega. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat je liever voor een ks gaat dan een stuitbevalling.
Ja ik geloof het ook wel. Weet het niet zo goed.. Maar ze had ook weinig vruchtwater dus het moet niet te lang meer duren..
Hmmm Neem mannetje niet weer mee naar vk ! Had het over maagzuur en ze gaf nog even wat tips.. Nou Sam krijgt dus nu ipv een koekje een droog crackertje want die zijn licht verteerbaar... En ik krijg dus voortaan ook het kleinste stukje vlees.. Zo zorgzaam die man.. !
Hartewens: die onzekerheid heb ik nu nog! Ik hoop voor jou dat het bij jou niet zolang blijft! Ik probeer wel te genieten in ieder geval! Sam: Wat naar voor je collega zeg! Inez: vervelend van je hoge bloeddruk! Nou ik ga slapen, ben de hele dag al beroerd! Gatsie!
Sam, leuke kerel zeg! Fijn dat ie zo goed voor je zorgt... ;-( Zet ie dan ook wel lekker een kopje thee voor je af en toe?