Goedemorgen nieuwe meiden: welkom hier! liesje: veel succes vandaag met het strippen meid! Mone: 40 weken jahoe! en nu maar bevallen! hier weinig nieuws! vandaag weer even naar de vk!
het is nu weer vrij rustig...ik denk als het zo blijft dat ik wacht tot vanmiddag...mannetje wil er ook graag bij zijn
ik ben net ook weer eens in de boeken gedoken om te lezen wat er bij mij nou allemaal gaande is. Typische voorweeen dus. Nadeel: je krijgt er geen ontsluiting van voordeel: áls het begint schijnt het weer sneller te gaan. Nou ik zal de stopwatch indrukken als het zover is. Ik heb trouwens om 15 uur een afspraak.
damens eventjes jullie mening/ hulp nodig; ik heb gisteren en vandaag getest wel 26/06 heb ik een mk gedaan, twee weken later kruitvattest gedaan negatief (ok denk ik hcg is weg) mijn eisporg 11/07 goed gevoeld en geklust!(ervoor erna de hele week) nu ben ik zo ongeduldig dat ik niet tot vrijdag kom wachten op mijn NOD gisteren getest met sensitest (gewoon) heel heel licht teststreepje (kan ik niet in album plakken want als ik er een foto van neem zie je het niet meer) vandaag opnieuw getest matcare (ultra sensitief) die kan je terugvinden in mijn album (licht positief) ik weet dat die van matcare vanaf 10HCG postitief tekend maar die van sensitief weet ik niet? ik vroeg me nu af zou het hcg hormoon nog in me zitten van die mk (misschien lage waarde die ik met kruitvat niet kan testen maar nu na 2 weken nog es later met matcare wel en sensitest?) pff ik weet niet meer wat ik ervan moet denken! ik zou zo graag hebben dat ik zwanger ben maar weet het nu niet meer, is ook niet slim geweest van mij om nu al te testen maar ik kon het weer es niet laten né! weet er dus iemand hoeveel hcg dat je moet hebben om voor de dipstick van sensitest positief te testen? pff is een hele boterham want ik zit er toch wel wat mee! groetjes ps ik heb wel geen symptomen ofzo, buiten moe zijn maar kan ook vant werk zijn;
Ik heb wel eens gehoord dat dipsticktesten niet zo super zijn! Mat Care zijn wel goed, maar aangezien je een mk hebt gehad in juni zou ik nog even afwachten en een kruitvat test doen. Aangezien die negatief aangaf 2 weken na je mk.. Hoeveel hcg je nodig hebt, weet ik dus niet. Sorry! Hoop voor je dat je gewoon lekker zwanger bent
Succes Liesje! Hoop dat het vandaag je dag gaat zijn! Luna succes met je afspraak, gaan ze evt ook wat doen, of gewoon controle? Victortje, ik begrijp je ongeduld helemaal, maar maak jezelf niet gek meid! zou gewoon vrijdagmorgen als eerste zo'n kruitvattest gebruiken... Makkelijk gezegd natuurlijk, maar ik vrees dat je voor die tijd toch niet echt duidelijkheid krijgt met zo'n recente mk
HEEY MARISS.. Ook al 37 weken Gaat ook maar weer snel! Liesje en Luna hoop dat jullie niet lang meer hoeven te wachten
Lindaa, mooie buik! Hartewens, wat zijn die eerste weken zenuwslopend hè, en jij hebt hier zo lang op gewacht...... veel sterkte meid! Aha Sam, bij jou dus ook de spieren van aanhechtingsplaats baarmoeder. Naar gevoel hè, maar idd niets aan te doen. Fijn dat beebje al aan het indalen is! Wat een lief gedichtje op jullie geboortekaartje Ischa! Dreamerfly, welkom hier en ik hoop dat je dit kindje 8 maanden lang bij je mag dragen@ Anna, ik duim en denk aan je! Nog geen baby-actie bij Mone + Liesje, en Luna ook bijna 40 weken, Inez nog 1 week...... dat wachten maakt het wel extra spannend zeg. Hier mag je de VK bellen bij om de 3 à 4 minuten fikse weeën die elk 1 minuut duren. Of bij ongerustheid, dan mag je tuurlijk altijd bellen. Gelukkig doen voorweeën meestal wel wat voorwerk, dus helemaal voor niets is het niet.
HEE NATAS .. ja wordt hier echt spannend .. Ja echt een rot gevoel. En helemaal als t al zeer doet en de kleine dan ook nog even fikse trappen in je ribben geeft ! Zie nu al wel beetje op tegen volgende week. Moeten 3,5 uur in de auto als we op vakantie gaan.. Maar heb al moeite met een half uurtje.. Pfff.. Maar goed, niet te veel achter mn stoel plaatsen dan kan ie wat verder achteruit.. Want liggen gaat wel goed..
Ja het gaat nu wel erg hard in een keer! Zeker omdat ik weet dat ik nooit over de 40 weken zal komen (ik heb het met je te doen Liesje!) Behalve wanneer uk eerder wil komen zal het nog zo'n 2-2,5 weken duren... vindt het nu wel erg spannend worden hoor!
hier ook hoor...vanmiddag moet ik er toch heen ivm strippen maar nu is het weer aardig rustig dus ik wacht gewoon tot vanmiddag
Sam, neem een paar kleine kussentjes mee voor in de auto. Ik hoop dat het strippen je gaat helpen Liesje!
ps Sam : bij mij is dat nare gevoel van die aanhechtingsspieren nu weg, beebje is denk ik genoeg ingedaald of die spieren zijn eraan 'gewend'. Het gaat dus over!
Ik houd mijn vingers gekruisd voor je Liesje, vandaag lijkt me een hele mooie dag, zeker als het komende week zo warm gaat worden! Sam, als er wat leuks op je staat te wachten gaat het autorijden dan niet veel beter? Je hebt vast alles al geprobeerd, maar een kussen achter je rug? Ha Natas! Al een beetje klaar er voor?
dat hoop ik ook Natas...ik klaag normaal haast niet maar nu vind ik het wel mooi geweest ik wil mijn beeb in de handen hebben
Zo is dat liesje.. ! T gaat gewoon vanavond beginnen! Moet gewoon ! Als ik jou was zou ik straks nog maar ff een beetje slapen ! Mariss.. Ja kussens al geprobeerd.. maar lekkerste is gewoon liggen of staan. Zitten is het minst