dat was ik sowieso van plan Sam aangezien ik vannacht door die harde buiken maar een uurtje of 3/4 heb geslapen
Kan me voorstellen Liesje, dat je er nu wel helemaal klaar voor bent. Ik ben er ook wel klaar voor hoor Mariss! Maar van mij mag ze nog 2 weekjes lekker blijven zitten. Ik heb weinig kwalen en ben niet topzwaar, dus ik ben nog lekker druk bezig met van alles. Ik geniet nog echt van het zwanger zijn, het speciale gevoel, de dikke buik en het getrappel. Ook met de wetenschap dat dit de enige en laatste keer zal zijn wil ik daar nog wel even van genieten, hoe nieuwschierig ik ook naar ons babymeisje ben. Jij ook alweer 37 weken!
ik hoop maar dat het strippen helpt... zou wel leuk zijn dat het morgen geboren wordt want dan is mijn schoonzus ook weer terug van vakantie....
Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet zat ben hoor, kan me ook nog niets voorstellen bij een lege buik straks... Maar dan heb ik gelukkig wel wat anders aan mijn hoofd (en handen)! Liesje groot gelijk nu even bijkomen en dan vanavond goed aan het werk!
Misschien ook wel een beetje aso... maar nu is de kleine nog lekker alleen van mij en mijn ventje... (al begroeten mijn ouders nu al eerst mijn buik en dan pas mij ) en straks zal iedereen ons wondertje kennen.
ik kan niet veel meer en kom haast niet meer in de benen van mij mag het nu wel (sorry voor het geklaag)
Ik vind dat je nog redelijk geduldig blijft hoor Liesje en je mag hier best een beetje van je af klagen toch? Ik moet maar weer eens in de veren, wasje ophangen en dan nog eens wat gaan schrijven... (moet nog voor september een artikel maken en denk niet dat ik er met de kleine echt aan toe zal komen)
ik moet straks ook nog even de was ophangen en als het kindje vanavond of vannacht besluit te komen heb ik alles tenminste schoon hihihi
Meiden tot snel en ik reken op babynieuws morgen Liesje! Of volledige stilte uit jouw hoek, dan weten we denk ik ook al genoeg!
haha twee zielen 1 gedachte. De ramen net nog even gedaan (was hard nodig want die schilders hebben ze behoorlijk vies gemaakt) Dadelijk nog even de laatste enveloppen schrijven en shampoo kopen (is op). dan kan ik écht geen klusje meer verzinnen, behalve grasmaaien. maar dat laat ik graag aan manlief over. Alles is verder spik en span. Ik ben er klaar voor!
ooh shit ik bedenk me nu net dat ik nog wel wat voor het avondeten moet bedenken. Nou ja, we trekken de vriezer weg open. Kids zijn toch wel. En anders lopen we wel naar de wok ofzo.