ik heb idd gisteren wel kraamweek eten gekocht Slimme meid... Ik ga nog eens nadenken over iets te eten wat we met de kinderen (zeurzakken als het om eten gaat) niet zo snel eten. Manlief komt om 14 uur thuis. Dus hij kan na ons vlk bezoek ook wel even wat eten regelen (en gras maaien haha)
juist vooral dat laatste hihihihi mannetje komt hier eerder thuis om mee te gaan naar de vk voor het strippen...wou hij graag bij zijn
Ik vind het wachten ook maar niets.... heb m'n huis nu al tig keer helemaal gepoetst, kan geen poetsdoek meer zien. Heb ovenschotels klaargemaakt voor in de kraamweek, hoeven dan alleen maar uit de vriezer en dan de oven in Enveloppen zijn geschreven, papieren liggen klaar voor aangifte, bellijstje is klaar. alleen nog geen agenda uitgeprint voor wanneer mensen mogen komen, maar dat doen we samen wel als de kleine er is....kan nu moeilijk plannen 1e dag ouders, 2e dag....zonder anderen hun agenda te kennen....
Heb hier nog een tijdje zitten piepen, met als idee dan weet de kleine dat ie uit de oven mag. Maar mannetje lacht me hard uit en zegt dan zal de eerste kalkoen zijn die zelf uit de oven klimt..... wordt je ook niets wijzer van.... Ga zo maar even in bad liggen met een boek.....
Hebben al wel een scheiding gemaakt wie er wel in de 1e week mag komen en de "rest" hebben namelijk (vind ik zelf) een grote familie en vriendenkring....heb niet voor niets 150 kaartjes.....
ik ben heel selectief geweest met de kaartjes..heb wel een grote familie waarvan ik de helft niet zie dus die krijgen ook geen kaart oeh lekker in bad..nee dat is toch te ver
Hier is het aan beide kanten het eerste kleinkind dus daar zijn ze dan ook erg trots op, en krijg je dus je stuurt die en die toch ook wel een kaartje, als het te duur is betalen wij wel hoor..... dus sturen we de hele familie maar een kaartje, kan niemand zich gepaseerd voelen, en zijn m'n ouders/schoonouders ook blij....
Maar we denken wel dat we een aantal mensen na een maandje ofzo met een stel tegelijk uitnodigen hebben we dat ook gehad....maar daarvoor moeten we nog maar even zien hoe en wat tegen die tijd, en hoe wij ons met ons drieen voelen....
Nou spreek je zo, en anders heel veel succes bij de vk! duim heel hard dat het vanavond/vannacht doorzet en dat je morgen jullie meid in jullie armen mogen houden! en stiekem hoop ik natuurlijk dat ik ook begin.....
Liesje, succes bij de VK. Hier heerst nu ook schoonmaakwoede. Alleen doe ik het niet zelf, maar is m'n schoonmoeder druk aan de poets. Ben wel op m'n gemakje bezig de kasten van de baby en Alyssa in te ruimen. maar durf niet te hard van stapel te gaan vanwege m'n bloeddruk. En eten ... ben hier ook druk mee aan het voorbereiden. Afgelopen weekeinde al een ovenschotel gemaakt waarvan een gedeelte is ingevroren, vanmiddag maak ik er nog 1 en vorige week nog allemaal macaroni en rijstschotels ingevroren. Hoezo voorbereiden?
Goedemiddag iedereen. Liesje ik wil je even heel veel succes wensen vanmiddag bij de vk. Verder heb ik niks te melden alleen dat ik een heerlijk rustige vakantie heb. Niks moet alles mag