zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Ben ik ff snel..

@ Liesje, Schiet niet echt op hé. Kan me voorstellen dat je shrikt als je de kleine zo'n tijd niet voelt.. Misschien stilte voor de storm. Enne hoe meer je tegen het strippen op ziet hoe meer het uiteindelijk dan weer zal meevallen. Maar laten we hopen dat je voor die tijd al hard aan de gang bent..

Eigenlijk voor de rest niet bijgelezen (schaam) dus niks te melden... Prettige dag allemaal!

Jooze

2. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Enne Lien welkom!

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,
    helaas is de kleine geen pietje precies....

Liesje, jammer dat het strippen en pijn deed en niet lijkt te werken... Maar al wel 2 cm ontsluiting, dus dat wil zeggen dat je volgende week echt wel je kindje vast hebt, want de baarmoedermond hoeft in ieder geval niet geweekt te worden!

Hier is de kleine helemaal aan het "wroeten", voelt ofdat hij de uitgang zoekt en heb dan alleen onder in m'n buik een harde buik, wat erg pijnlijk is, maar de rest van m'n buik is niet hard.....weet iemand wat dit is/kan zijn? Wordt er helemaal gek van.....

Verder zag ik voorbij komen dat loncocacola een jongen krijgt, gefeliciteerd. heb ook de lijst geteld, en zag dat er maar 8 meiden staan hoor......dus is het nu toch gelijk?

Whish had ook een goede echo, gefeliciteerd.

Heb een nieuwe zwangere voorbij zien komen (naam vergeten sorry!), Alvast voorzichtig gefeliciteerd.

Ben vast heel veel vergeten....sorry, is een probleem van concentratie en zwangerschapdementie ben ik bang....

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Mone.. Helaas ;)
    Nou helaas kan ik je niet helpen met die harde buikpijn onderin.. HIHI maar dat had je vast ook niet verwacht ;) !
    De lijst staan meiden en jongens op.. Maar er staan ook verrassingen op.. Dus gelijkstaan, ja dat is nooit zeker :p !

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    gloeiende gloeiende... en ik had nog wel goede hoop voor je!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    vertel mij wat zeg

vieze tegenvaller, maar misschien dat er vandaag nog wat gebeurt

duimen jullie voor me

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Meid het is niet verplicht om je te laten strippen hoor! Als jij het te pijnlijk vindt dan doe je het toch niet? Ik zou wel aangeven dat het je flink zeer gedaan heeft.
    Hou je wel in de gaten dat je meerdere malen per dag de baby voelt! Je loopt nu al even overtijd dus dan is dat echt een aandachtspunt. Het kleintje wil er misschien zelf nog niet uitkomen, maar dat wil niet automatisch betekenen dat zij het nog naar haar zin heeft! Sterkte meid.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    enigste pluspunt idd al 2cm ontsluiting

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, zwangerschapsdementie? Wat is dat ook al weer?

Had vorige week allemaal boxpakjes in de was gehad, opgevouwen en opgeruimd. Maar waar ook al weer. Gisteren de hele dag lopen zoeken en piekeren waar ik ze had gelaten. Gelukkig kreeg ik vlak voor het slapen gaan nog een ingeving, dus ... gevonden en hoefde niet verder te piekeren.

Liesje, meid, het wil niet opschieten he? Maar wat hoor ik nu, toch al sprake van ontsluiting? Schrale troost, maar het begin is er in ieder geval. Hopelijk hoef je nu echt niet lang meer te wachten.

Mone, bij jou ook nog niks? Hoop dat het bij jou nu ook een beetje gaat doorzetten.

Anna, heeeeeel veel succes vanmiddag met je echo. Natuurlijk ga je een prachtig kloppend hartje zien. Daar heb ik nl heel erg voor geduimd.

En hier? Het klussen op Alyssa's kamer is op het leggen van de plintjes na nu klaar, dus kan ik daar vandaag even stofzuigen en dweilen en dan kan het verdere inrichten en inruimen beginnen. Leuk Leuk.

En verder ... tja, hier ook nog geen gedonder in het vooronder om het maar zo te zeggen. Wel vanmiddag weer op controle bij de gyn. Ben erg benieuwd wat de bloeddruk nu doet. Heb nog wel steeds hoofdpijn, maar voor de rest gaat het redelijk. Ben ook erg benieuwd of ze inderdaad alvast zou willen gaan proberen om een en ander los te gaan wroeten.
    Want ik kan me op zich ook niet voorstellen dat nu de bloeddruk toch weer stijgende is en de kleine nu toch wat achterop dreigt te gaan lopen dat ze me overtijd gaan laten lopen. Zeker gezien onze voorgeschiedenis. Spannend hoor.

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb dat gisteren ook aangegeven dat ik haar pas laat voelde maar vandaag heb ik haar vanmorgen al een paar keer gevoeld dus dat is al beter als gister.
    Nou ik laat het strippen morgen nog 1 keer proberen en als het idd te pijnlijk is moet ze ophouden en dan moeten volgende week maar naar de gyn

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee het wil idd niet opschieten hier...zie mezelf volgende week nog in het zh bevallen ook nog

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, inderdaad goed in de gaten houden of je de kleine nog goed voelt. Dat wordt hier nu ook duidelijk minder dus dat ga ik vanmiddag wel aangeven bij de gyn.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je hebt gelijk Liesje..

HAHA Inez dat herken ik.. Iets opruimen en niet weten waar ook alweer :p HAHAH :D

Pff allemaal dames die al 39 weken en verder zijn.. Wil deze week nog wel wat kindjes hoor.. Maandag gaan we paar dagen weg ;)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    doen we, was gisteren wel geschrokken dat ik haar de hele dag al niet gevoeld had en heb haar echt moeten plagen voordat ze reageerde

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Weet toevallig dat mijn broertje twee dagen voor de bevalling zich helemaal stil had gehouden, een echte stilte voor de storm...hoop dat dit dat nu ook bij jou is liesje! en dat ze vandaag/vannacht gewoon gaat zorgen dat ze komt!

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    He Dames,

Niet bijgelezen, maar wou Annna veel succes wensen met haar echo!

Fijne dag allemaal!

Ik ga snel weer aan het werk!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop het maar Mone, maar begint het bij jou ook al te rommelen

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wel grappig trouwens, in het begin dacht iedereen inclusief ikzelf dat we een meisje kregen, en de buurvrouw, nee hoor wordt een jongen (bijna als enige, m'n vader had tegen m'n moeder ookal gezegd dat hij een kleinzoon kreeg). Maar die vertelde doodleuk gisteren dus donderdag komt het? Ik zo, nou dat weet ik niet, ben vandaag uitgerekend, zij zag 24 steeds voor zich als ze aan mij en de kleine dacht, dus zij is ervan overtuigd dat het morgen komt....hoop nu dat ze gelijk heeft....

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zou wel geweldig zijn Mone

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    De kleine blijft "wroeten", en dat is pijnlijk, maar overdag gebeurd er niets, als papa weer thuis is begint hij weer.... voor de rest heel veel harde buiken, maar niets bijzonders, heb het idee dat ik daar last van heb omdat ik echt overal in die buik de kleine voel en dat dus ook elke beweging die ik maak ervoor zorgt dat ik een harde buik krijg omdat die kleine dan weer ergens tegenaan komt ofzo...

Deel Deze Pagina