Wat spannend hier! Bij mij begon het ook met heel veel harde buiken... ik duim heel hard voor jullie... Dat voorgevoel dat ze eerder kwam is niet uitgekomen dan he Liesje.. jammer! Maar binnen een week ligt ze in je armen moet je maar denken... Hopenlijk vandaag nog! Dikke knuffel voor jullie
Joehoe, is ikke ook weer! Whish, gefelcitieerd met je prachtige kloppende rijstkorrel \/ Leuk filmpje en mooie foto's Luna! Anna om 14.00 de echo...... wat zal ze in de rats zitten. [-o< Liesje, wat jammer dat het strippen nog niets geholpen heeft en dat het bij jou zo'n pijn deed. Dat je door al het voorwerk al 2 cm ontsluiting hebt is wel fijn om te horen! Dat zal veel schelen in de aanloop als het echt begint, het verweken en de eerste centimeters duren het langst. Mone, sterkte met het gewroet!
ach jawel.. Verveel me gewoon wat zeg maar.. ja vervelen.. er is genoeg te doen, maar zijn allemaal grote klussen of dingetjes waar ik nu ff geen zin in heb HAHA.. Voel me gewoon beetje bleagh Maar verder wel oké
Is het bij jullie nu mooi weer? Hier wel, de lucht is helemaal blauw en ik zie een heerlijk zonnetje.... ik ga zo lekker naar buiten, eerst met hondje wandelen en daarna een beetje prutten in de tuin. De klussen komen later op de middag wel weer.
hahahahahahaha nee dat isa wel erg dicht op elkaar maar had toch stiekem wel gehoopt maar hellaas mja het is nog vroeg he mischein komt onze zonnetje nog mocht die er bij mij eerder zijn stuur ik hem naar jou toe
HAHA zielig hoor .. Hier is het lekker ! geen kou te vinden :dance; Ik ben lekker aan t pannekoeken bakken
hoi meiden! nog niets gebeurd liesje? en bij mone ook nog niet? jullie ukkies houden het spannend zeg! annna succes met je echo!