HAHA ja om 12 uur idd .. Wij eten dat hier vaker als brood dan als warme maaltijd .. Zal idd wel Fries zijn
nou ik moet zeggen ik ben half fries maar ik begrijp het niet tussen de middag pannenkoeken...nou ja het is idd tijd om zo eens wat te eten
Mijn moeder maakte dat vroeger ook weleens als we tussen de middag thuis kwamen van school hoor (en geen friesland maar brabant ) Heb net gebeld met het ziekenhuis voor steunkousen moet morgen even terug bellen dan is die mevrouw er die ze aanmeet en waarschijnlijk kan ik dan al meteen terecht. Anna veel succes vandaag met je echo.
Wij nooit. Vroeger thuis altijd op zondag aten we s'middags warm en daar waren mijn broer en ik nooit blij mee want dan lagen we net in bed na het stappen. En zaterdag was altijd boterhammen dag met een kroket of sate ofzoiets dergelijks.
ik kom eingelijk uit wageningen(bij ede/arnhem maar ook daar nog nooit smiddags warm gegeten ben sinds 3 jaar verhuisd naar hengelo maar nee hier ook nog nooit gezien
Ja best wel, maar mijn linker voet is het ergste en ook veel vocht in mijn benen en dat zal de komende dagen alleen maar erger worden als het zo heet wordt.
HAHA oké.. Ja wij ook alleen als het beter uitkomt..Anders niet hoor.. Bij schoonouders kregen we ook om 12 uur zondags warm eten.. HIHI kwamen wij brak en half nagenietend beneden
Hmm vervelend Ischa.. ! Nou hopelijk helpen de kousen dan wat! Weekends aten mijn ouders ook altijd warm tussen de middag. Maar dat had ook te maken met dat m'n broer moest melken s avonds en ik vaak paardrijles gaf. vandaar
De familie van mijn moeder in Groningen deden dat trouwens ook allemaal op zondagmiddag warm eten enz.