Ik heb trouwens nog iets grappigs te vertellen. Eergisteren lag mijn vriend zo heerlijk te slapen met zijn voeten onder het dekbed uit. En ik zag zijn teennagels mooi lang (had ie eigenlijk moeten knippen). Dus ik dacht ik ga ze mooi lakken. Dus zonder dat hij het gemerkt heeft heb ik ze bruin met glitter gelakt. Maar ik was al weg toen hij wakker werd en had een briefje neergelegt van hoe vond je de creatie. Hij snapte er helemaal niets van. Dus ik belde hem s'middags op vroeg hij wat was dat nou met die creatie. Ik heb je je sokken met je ogen dicht aangedaan dan. Hij zijn sokken uitgetrokken en lag helemaal in een deuk. Nou had ik geen remover meer in huis dus de nagellak zit er nog op en vanmorgen vroeg stond de post aan de deur maar hij lag nog in bed en ik alweer. Dus maakte hem wakker en hij snel naar beneden zonder sokken aan te trekken, de postman zal ook wel gedacht hebben
HAHA ISCHA.. Geweldig.. Hoe kom je er bij om dat te doen ! Zelfs mannetje moest lachen .. YEAH LUNA .. zo is dat !
Ik snap ook niet dat hij er niet wakker van geworden was want ik lag helemaal in een deuk mijn gezicht liep gewoon rood aan.
HAHAHAHHA.. SUPER ! Zoo nou de pannekoekjes zijn op en ze waren heerlijk .. En dat op dit tijdstip ! Zo even met de hondjes naar kale vlakte en even bij vrienden langs .. ..
Nou ik ga even naar de markt. En eigenlijk Sam heb je mij op een idee gebracht ik denk dat ik voor het avond eten pannekoeken ga maken.
ede da was idd niet ver weg heb dus 19 jaar in wageningen gewoon kom er nu ook vaak heb familie in wageningen dodewaar en ede en veenendaal en elst wonen hahahaha heb erg grote fmailie
Hai hai...was ik ook weer ff Hoe is het hier? Liesje: nog niet bevallen? Ik word nu al gek, maar wat word jij nu wel niet....
als ze met de vingers in de baarmoedermond kunnen komen dan maken ze de vliezen los van de baarmoeder waar door de bevalling zou kunnen beginnen...nou bij mij dus mooi niet he dus morgen mag ik weer