Het is ook geen garantie dat het de bevalling op gang komt. Maar had bij jou echt wel goede hoop! ! Ooh kleine Liesje kom nou ....
Niet prettig dus...nou, ik hoop echt dat je kleintje snel komt..Misschien vindt ze het veels te fijn in je buik
is ook geen garantie maar de vk had ook hele goede hoop want ze gaf het zelfs door aan degene die vannacht dienst had
Ja helemaal omdat je al 2 cm ontsluiting hebt... Grr .. Nou ja.. we moeten nog maar even wachten ! En voor jou is dat nog het minste natuurlijK! Succes meid! Wij gaan er even vandoor.. Tot straks
en dan laat iedereen me zomaar alleen...snik nou dan ga ik zo maar eens op de bank liggen eens kijken of er wat op tv is
He Sam! Met mij alles prima! Ben gestopt met borstvoeding en gaat stukken beter.. alleen het jammere is dat die kleine nu krampjes heeft.. echt zo zielig! Hoop dat het snel weer overtrekt.. Hoe is het met jou? x
Ben er ook nog wel hoor.... heb net lekker zelfgemaakte patat gehad met een frikandel speciaal...Ben bij mn ouders en mn paps komt altijd tussen de middag thuis en dan maakt mn mams altijd wat lekkers...dus zit weer lekker vol
Patat met frikandel speciaal? Ehhhh, geef mij maar de pannenkoeken waar jullie het eerder over hadden...