we kunnen niet meer zoveel he. Huisje is spik en span, nagels gelakt, administratie bij, fotoalbums en plakboeken bij gewerkt, enveloppen geschreven, kinderkamer klaar, tja, wat nu nog? Om de tijd te doden ga ik straks maar naar de kapper. Je moet wat he. Haha eigenlijk hoefde het nog niet, maar ach.
Tja, dat is het verveldende met die uitgerekende datum... Je bent er eigelijk op aan het wachten, maar je weet nooit wanneer het daadwerkelijk komt! Als je de datum weet kan je jezelf er op instellen, dan is het niet zo erg als je 'over tijd' gaat.
Ik ben ook saai hoor! Ik had alleen een paar eierkoeken met een glas melk (had geen zin om iets klaar te maken).
Mijn schoonzus is ook gestript, en bij haar begon het de dag erna. (niet dat je daar wat aan hebt...)
ik doe anders nooit mijn teennagels....misschien straks eens lekker met de voetjes in een badje..en dan gewoon blanke nagellak erop
ik heb ook overal blanke lak op hoor. en bij de pinken heb ik zo'n polijst borsteltje. Dus die glimt bijna net zo goed als de rest. Valt niet op in elk geval dat daar geen lak zit. (anders kan ik de baby met zuigbehoefte niet 'pinken')