bevallen met het warme weer vind ik niet erg, maar om dan de hele week in een smoorheet kraambed te liggen terwijl je al zo hormonaal aan het zweten bent lijkt me echt niets. En ivm tocht mag het raam niet open enzo.
Ik heb nu geen nagellak op mijn nagels van mijn vingers. Maar dat van je pink wist ik niet. Het is anders nooit tegen mijn schoonzus gezegd, want die heeft altijd nagellak op!
baby heeft veel zuigbehoefte en dat kun je niet allemaal bevredigen met borst of fles. Dus kun je ze op je pink laten sabbelen. Maar dan mag er geen lak op zitten en het liefst zelfs een korte nagel.
Ik zal mijn nagels wel wat korter moeten gaan maken... Jammer, ik ben er net zo trots op (ben nagelbijtertje).
Nou, voor mij echt niet lekker...woon in een flatje en mocht het gebeuren, dan beval ik dus lekker in de hitte..mn vriend heeft gewoon met me te doen zei die gister toen die Piet Paulusma's weerbericht zag
Stom internet... Heb ik opeens geen draadloze verbinding meer! Labtop opnieuw opgestart en nu is het weer uitstekend... snap je toch niet?!
Zit trouwens lekker buiten! Alleen jammer dat het bewolkt is, de temperatuur is geweldig! Hoe is het bij jullie?
Ik kan trouwens goed tegen warmte, altijd al gehad. En ik zit niet op een flatje, dat scheelt ook. Hoewel ik nu 's nachts wel meer zweet dan normaal, maarja dat is ook logisch.
Moet eigelijk nodig het konijnenhok verschonen, maar ik heb er geen zin in... Erg he! Ik heb de konijntjes lekker in hun buitenren gezet, dus die vermaken zich wel!