Ja, ik ga nu echt het konijnenhok even doen. Tot zo (ben hopelijk zo klaar als mijn buik niet te veel in de weg zit)
ik kan heel goed tegen de warmte, maar als ik net bevallen ben, dan zweet ik vreselijk en als het dan ook nog eens warm is, raam niet open mag, nou dan word ik niet blij.
zo meiden, ik heb de laatste administratie weg gewerkt. Nu is het tijd voor ontspanning. Ik ga naar de kapper en daarna boodschappen doen. groetjes!
Dacht even ook een struik te snoeien met de heggeschaar. Hij was namelijk een beetje groot geworden. Maar ik ben wel moe nu en een bloedblaar rijker bij mijn trouwring...
ik ben er nog hier wel me rot msn doet het niet kan me al sinds half 12 niet aanmelden dus verveel me weer eens
Is kei fijn Linda rolluiken, wij hebben ze ook overal hangen. ff vraagje Ik heb net zo'n goedkoop bloeddrukmeet ding gekocht zou dat wel goed meten? want dat zou betekenen dat hij erg laag is 110/64. Alleen maar goed natuurlijk weet alleen niet of het betrouwbaar is.
bij mij klopt die over het algemeen altijd ik hebn die van de blokker zo witte doosje en laag is dat niet hoor 110/65 mijn gyn zeg altijd dat dat netjes is
Precies dezelfde inderdaad heb ik ook. Nou laat ik het zo zeggen voor mij is hij heel erg laag. Ik ben in de zwangerschap begonnen met 160/110 maar ik gebruik ook medicijnen hiervoor. En de laatste tijd is hij bij de gyn 130/78 ongeveer.