zo hè hè! eindelijk bijgelezen! dus nog steeds niks gebeurt liesje? moeten we maar hard gaan duimen voor je dat t morgen allemaal mee valt en dat t eindelijk begint! en mss zijn jullie straks wel tegelijk mone en liesje hoe was je echo anna?
He Liesje wat jamer dat het nog altijd niet wil vlotten... Ischa doen die steunkousen! Bij mij duurde het bestellen erg lang, maar ik ben zo blij dat ik ze heb, kan ik ook nog eens normaal op een stoel zitten. Zo nu eerst even eten, en dan wisschien later nog eens wat schrijven, wat een hoop gekletst weer zeg, je zou denken dat het regent!
Hee, nog geen nieuws van Anna? Vanmiddag zelf ook bij de gyn geweest. Bloeddruk was nu gestegen tot 140/98, maar ze vonden het verder nog geen reden tot ongerustheid. Voor een nieuwe groeiecho was het nog te kort op de vorige dus die komt de volgende keer. Vruchtwater was wel flink minder geworden. Omdat ik mezelf toch wel even flink ongerust maakte vanwege de weer hogere bloeddruk en de afgenomen hoeveelheid vruchtwater heb ik weer bloed mogen laten prikken, plasje ingeleverd en weer even geruime tijd aan het CTG gelegen. Hartslag van de kleine zag er verder goed uit en prompt toen ik aan het CTG lag begon het wat te rommelen en daar is het nog niet mee opgehouden. Ben benieuwd wat of het gaat doen. Ik wilde indien mogelijk gestript worden, maar alles zat nog potdicht van onderen dus daar was weinig mee te doen helaas en vanwege het lidtekenweefsel van de keizersnee willen ze liever niet inleiden. Viel dat even tegen. Nu maar hopen dat die harde buiken overgaan tot een mooie weeënactiviteit en dat ik snel in het ziekenhuis lig om te kunnen bevallen. Liefst dit weekeinde, want dan heeft mijn eigen gyn dienst. Dus kleine uk, als je luistert ..... je bent van harte welkom. Verder moet ik vrijdag weer terugkomen voor in ieder geval een nieuwe bloeddrukmeting en weer een CTG en dinsdag heb ik mijn 'gewone' afspraak weer.
Volgens mij om een uurtje of half 2. Hoop maar dat alles OK is en dat ze daarna gewoon naar de wederzijdse ouders zijn gegaan om het blijde nieuws te vertellen.
Jeetje wat spannend Inez.. ! Ik hoop dat het nu lekker door gaat zetten, want we hebben nu wel genoeg baby's die maar blijven 'hangen' ! Heel veel succes in ieder geval, mocht het vannacht doorzetten!
meiden, nu heb ik weer wat.. er belde rond half 8 continue iemand aan de deur.. maar diegene zag er voor mij onbekend uit en ik was alleen dus deed de deur maar niet open.. Hij klopte ook achter aan.. een half uurtje geleden, ga ik naar mijn tuin toe.. ommijn was van de lijn te halen.. wat zie ik? al mijn knijpertjes op de grond,, 2 spijkerbroeken gejat van vriendlief, 1 broek (net nieuw) van mij gejat en nog iets maar kan er zo niet op komen nog wat dat geweest was! ohh men wat baal ik nu!
Jeetje Lin Jij blij dat je niet open hebt gedaan! Jakkes... Wel een eng idee dat je kleren je gewoon van de lijn afgejat worden ... GRRRR .. Rare mensen op de wereld hoor
jaa idd sam, en omdat die persoon inderdaad zo indringerig aanbelde continue en naar achteren liep aan te kloppen.. bedacht ik me net ineeens, stel dat het een junk was dat me overvallen wou, maar omdat ik niet open deed genoegen nam met wat kleren eng ideee....