zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen!
    Nog geen nieuws? :(

2. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Linda wat een verhaal **brrrr** Je kon niet uit een raam roepen dat hij weg moest gaan? soms willen ze alleen weten of je thuis bent....zodat ze evt kunnen inbreken. Bah wel aangifte doen hoor! Misschien zie je dan nog wat terug. En als het vaker gebeurt in jullie buurt zullen ze wellicht wat vaker surveilleren.

Zo ik mag lekker voor controle zo.... Maar ben er pas vanavond weer, dus zal dan eens kijken of er nu eindelijk wat babynieuws is!

Annna hoop dat alles goed is meid!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dametjes....

hier is nog steeds niks aan de hand, gisteravond wel hevige steken van onderen maar verder niks.....vannacht heb ik goed geslapen en ik voel me verder goed, zo goed dat ik straks nog maar eens even ga shoppen voordat ik vanmiddag naar de vk ga om 13.50 uur.

Ik heb wel veel last van bruinverlies sinds dat ik eergisteren gestript ben, maar sinds vannacht met erg veel slijm.....we zullen het vanmiddag wel horen of er nog meer centimetertjes zijn bij gekomen sinds dinsdag.
    Ik verwacht in ieder geval dat er een afspraak gemaakt gaat worden voor maandag bij de gyn.

Lindaa, wat vervelend dat je kleding zo van de waslijn gestolen wordt, je kunt ook voor niemand meer de deur open doen he...
    's avonds doe ik al geen deur meer los hoor....

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    goedemorgen meiden!

he liesje nog steeds geen beeb? :(
    mariss veel succes met je controle!

zo ik was vannacht best wel een beetje nerveus in bed, en dacht van alles te horen.. gepruts aan de deur, mensen in de tuin.. zal wel gewoon wat angst geweest zijn maar leuk was het niet!
    Heb gisteren wel 3x de sloten gecheckt hahaha!
    wij zullen vandaag even een dagje naar het dolfinarium! en maar hopen dat als ik thuis kom dat alles nog in me huisje staat hahah! gelukkig ben ik iig goed verzekerd! ;)

liesje ik hoop dat het wat voor je vlot nu! knuff

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey Lin,

Dolfinarium...leuk joh! ik ben helemaal weg van dolfijnen maar ja met zo'n dikke toeter ga ik echt niet meer weg

maar nog steeds geen beeb dus ik verwacht dat ik volgende week nog wel in het zh terecht kom en ik ingeleid word...als het maar geen kz wordt

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    och meissie, nee dat hoop ik ook niet voor je!
    zal blijven duimen dat het kleintje van jullie nou toch strakjes denkt van nu moet ik de wereld maar eens bekijken! een kzs lijkt me helemaal geen pretje!:( Dikke knuffel meid, en kop op!

HIHI nee lijkt me idd ook niet zo verstandig meer voor jou om nu naar het dolfinarium te gaan, voor het zelfde geld breken je vliezen terwijl je daar bent.. bah! dan maar liever in je eige huisje en tuintje!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop stiekum dat het vandaag nog gebeurt voordat ik vanmiddag naar de vk moet maar dat zal wel niet gebeuren.
    deze beeb blijft gewoon zitten tot volgende week ben ik bang...
    het enigste wat het strippen eergisteren heeft gedaan is zorgen voor veel bruinverlies met slijm (sorry)

Dolfinarium is zooooo leuk he...maar ik vind het nog wel een dure liefhebberij

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames!
    Weer een "heerlijk" rustig nachtje gehad :rolleyes:
    schiet toch niet op zo.....

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey mone,

bij jou wil de beeb ook nog maar niet komen he

hier ook nog niet hoor!

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nee, en de afgelopen avonden is het zo aan het rommelen, maar in bed val ik in slaap en wordt tussndoor alleen maar wakker om te plassen....echt zo irritant!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is ook het enigste wat tot nu toe heb gehad

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    vraag vandaag maar even aan de vk of ze hier ook strippen of niet....

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dan weet je tenminste waar je aan toe bent
    hier doen ze het niet eerder dan 41w...

en dan ook nog 2 keer :(

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Bij een vriendin van ons heeft de 1e keer alleen harde buiken opgeleverd, en de 2e keer kwam idd de kleine..... dus heb goede hoop voor je hoor!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    bij mij heeft het idd alleen een paar harde buiken en bruinig slijm opgeleverd, dus ik stel me er opin dat het strippen van vanmiddag ook niet helpt. Dan kan het alleen maar meevallen als ik toch thuis kan bevallen

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Helaas is hier de rust weer teruggekeerd. Geen gerommel meer in m'n buik, helaas. Had ook eigenlijk niet anders verwacht, maar zeer zeker wel gehoopt.

Baal wel vreselijk dat ze m'n bloeddruk met 140/98 kennelijk toch nog niet hoog genoeg vinden om stappen te ondernemen, terwijl ze toen na de geboorte van Alyssa hadden gezegd dat we het bij een eventuele volgende zwangerschap niet meer zover zouden laten komen.

Maar goed, voor morgenochtend staat in ieder geval weer een CTG, een bloeddrukmeting en een echo gepland om vruchtwater en de doorstroming van de navelstreng te meten.

En verder hoop ik dat er alsnog spontaan wat zal gaan gebeuren, maar hoewel de kleine al wel goed was ingedaald lag hij nog zo hoog en zat m'n baarmoeder nog dusdanig potdicht dat ik daar niet zo heel veel van verwacht nog.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOH Liesje ik ga heel hard voor je duimen hoor! En voor jou ook hoor Mone! Jullie moeten gewoon die kleine deze week nog in je armen krijgen! :D
    Liefst vandaag nog!
    Lin fijne dag vandaag.
    Mariss succes bij vk..

En verder.. uuh ik niet meer weten.. Anna waar blijf je?

Verder hier ook heerlijk nachtje gedraaid.. :D
    Om 10 uur naar boven gegaan, half 11 gaan slapen en iets voor 9 wakker :p ! Heerlijk :D !
    Zo maar ff bij kennis op de koffie en verder lekker rustig aan ;)

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje en Mone, ook bij jullie nog alles rustig.

Liesje, hopelijk komt er toch nog spontaan wat op gang bij je en anders succes met strippen vanmiddag. Eens zal die kleine er toch uit moeten komen, dus waarom niet vandaag.

Het schijnt weer een warm dagje te gaan worden. Joepie de poepie, maar niet heus. Zal vanochtend maar met dochterlief buiten onder het zonnescherm doorbrengen. Zij lekker in een badje, ik met de voetjes omhoog op de stoel en vanmiddag zal het wel een middagje airco worden.

Meiden, fijne dag vandaag, geniet van het mooie weer.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inez balen meid! :( Noh waar blijven die baby's toch!
    Rustig aan Inez in dit hete weer ;)

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja Inez, alles hier nog rustig jammer genoeg behalve bruine slijmerige afscheiding/ oud bloed van het strippen van eergister

Deel Deze Pagina