Ischa: veel plezier met je ouders! zoooo, jij hebt echt een lekker vooruitzicht, gaat dan hard he met al die vakanties er tussen! Ik wil na mijn vakantie in augustus ook nog een weekje vrij anders duurt het zolang tot verlof! haha!
Elissa en Lief, welkom hier en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. En jullie staan op de lijst meiden! Nony, wat leuk, een pretecho. Geniet ervan meid! Tjee Luna, jullie winnen ook altijd van alles, eerst een reisje Legoland, nu een fotoshoot van je buik. Wauw, leuk hoor. Ik ga geloof ik ook maar eens aan prijsvragen enzo meedoen. M'n schoonzusje doet dat ook altijd en die wint ook nogal eens wat.
Ik heb zo'n broer die van alles en nog wat wint! en ook echt mooie en grote prijzen! Zo ik ga weer even naar bed, ben kapot! Nu alweer... hahahaha! Echt erg!
Slaap lekker Lola. Ik heb echt nog nooit iets gewonnen. Een aantal jaren geleden viel de postcodeloterij bij ons in de straat maar wij hadden geen lot .
Sam, balen hoor, weer een blaasontsteking. Beterschap en goed blijven drinken meid! Heel belangrijk. Gisteren zijn we even lekker wezen shoppen. Scapino leegekocht met schoenen voor Alyssa. Die hadden 2e paar voor niks, dus maar even met 4 paar naar huis gegaan. (wel alvast wat mooie winterschoenen erbij meegenomen). Ook deze keer maak ik de geboortekaartjes zelf en gisteren hebben we daar ook nog even voor geshopt. Ik was al wel uit de tekst voor het kaartje, maar ik wist nog niet hoe en wat qua vorm en kleur. En toen ik daar zo rondliep in de hobbywinkel vielen ineens de puzzelstukjes op hun plek. En wat een mazzel, het papier wat ik mooi vond was nog in de aanbieding ook. Dus maar even lekker ingekocht. En nu maar knutselen en nog een mooie foto maken voor de voorkant van de kaart. En ... we zijn nu ook definitief uit de naam. Mannetje moest even wennen aan de naam die ik heel erg mooi vond, maar hij heeft het even laten inwerken en nu vindt hij deze naam toch ook wel heel erg mooi.
Dat kan nog erger. Een oud-collega was verhuisd en deed wel mee aan de postcodeloterij, maar hadden het lot mee overgeschreven naar hun nieuwe adres. En wat denk je ... valt er een ton op hun oude adres. Of was het nou andersom. Het lot nog niet overgeschreven en een ton op het nieuwe adres. In ieder geval, in beide gevallen heel erg l*llig. Wij doen al jaren mee aan de staatsloterij en het hoogste bedrag wat we ooit hebben gewonnen was 200 gulden.
Oh dat is inderdaad heel erg Inez. Wat leuk dat je de kaarten zelf maakt, ik ben echt niet zo creatief. Daar zal wel veel werk inzitten, ben nu wel erg benieuwd naar jullie naam hoor . Inderdaad mijn ouders zouden ook naar scapino gaan gisteren, wij hebben die hier niet in de buurt zitten helaas.
Maar even vraagje aan onze ervaren dames ! Is er kans dat m'n borsten nu elke dag lekken? (of ééntje dan? )
Inez.. Ja baal er ook wel van. Gelukkig werken die pillen goed en reageerde ik er de vorige x prima op, dus hoop dat dat nu ook weer gewoon het geval is. Maar lekker geshopt dus ! LEUK! heb je het kaartje van Alyssa ook op foto ofzo? ben wel benieuwd En mooi dat jullie uit de namen zijn !
Goedemorgen allemaal! Wij hebben ook nog noooit wat bijzonders gewonnen.. maar ach.. wie weet ooit Da's balen Sam.. ik heb het zelf nog nooit gehad.. dusse geen idee.. maar volgens mij hoeft het niet te betekenen dat je nu blijft "lekken" Wat creatief Inez, zelf kaartjes maken.. wel leuk.. ben er zelf helaas niet zo goed in.. Ik heb wel een leuke slinger laten maken op www.feestslinger.nl Met HOERA(NAAM)ISGEBOREN en dan met ballonnen ertussen en zo.. we hebben al gekregen..erg leuk! Hier alles rustig verder, erg slecht geslapen.. heb last van carpale tunnelsyndroom in mn handen..werd vannacht om het uur wakker van de pijn.. zo vervelend.. maar ja.. het is niet anders.. Rustig dagje verder.. hubby is naar nederlands elftal en ik ga een beetje rotzooien.. Tot later!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Totaal 8 jongens 8 meisjes 5 verrassingen 5 :-# afspraken: 03 juni Anneke vk+echo, Liesje VK 04 juni Jootje VK, Lola1982 intake VK + echo 05 juni Pippo 25 weken echo 05 juni Rebbel gyn 10 juni Sam vk, Luna vlk, Ischa vk, Willeke vk 12 juni Mone VK, Lindaa VK, Bruidje VK 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik 16 juni Noni pretecho 18 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 09 juli Ischa pretecho 14 juli Inez gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa mijn afspraak was op wonderbaarlijke wijze verdwenen Nieuwe meiden, van harte trouwens!
Leuk die slingers Bruidje ! Hmm vervelend meid van je hand. Lijkt me erg pijnlijk! Maar vanaf 12 uur vannacht mag jij thuis bevallen .. Wij wachten vol spanning !
Sam, wat jammer nou dat je weer blaasontsteking hebt Gefeliciteerd met je mannetje! Elissa en Lief, welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Inez, wat leuk dat jullie ook uit de naam zijn. Bruidje, wat naar dat je zo'n pijn aan je handen hebt, sterkte! Wij hebben ook veel onweer gehad vannacht. Ik heb een logeerhond en die was bang. Het kwartje landde eerst niet bij mij want mijn hond geeft niks om onweer. Dacht dat ze extra uit moest maar bij de deur zette ze zich schrap. Ah gosh, toen snapte ik het wel. Heb haar maar bij ons op de slaapkamer laten slapen want ze wilde echt niet alleen zijn. En de baby was druk tijdens het onweer, hebben jullie dat ook gehad? Ze bleef maar bewegen, aan 1 stuk door. Met alleen onweer had ik wel geslapen maar m'n babymeisje hield me op een leuke manier wakker. Gisteravond zijn we het eindelijk eens geworden over de 1ste naam! Alleen de 2de moet nog, hiihihi. Maar nu gaan we ons storten op de 6 dikke boeken die we hier hebben liggen met geboortekaartjes. Ik had mijn moeder dezelfde foto gemaild als dat ik hier in m'n album heb gezet. Ze heeft me vorige week zondag voor het laatst gezien en volgens haar was mijn buik alweer gegroeid. Lijkt me stug want deze foto heb ik donderdag genomen, ik denk dat ze het gewoon graag wílde zien.
HAHA Natas, die moeders ook ! Nou succes met de geboortekaartjes OOh arme hond, ga jij maar even naar buiten .. Dank je wel voor de felicitaties
Wat sneu zeg, al die bange honden. Geen idee of het hier geonweerd heeft. Ik sliep! Al moet ik zeggen, dat toen mijn man vanmorgen om 5 uur opstond, er een feestje gaande was in mijn buik en meestal is ze pas 'savonds actief. Dus als ik het verhaal van Natas zo hoor, zal het best wel is geonweerd kunnen hebben. Ik ben beoorlijk beroerd geweest afgelopen week. Luchtweginfectie. Zo benauwd en hoesten en koorts. Maar gisteren sloeg ineens de antibiotica aan en ik voel me weer stukken beter! Ik hoest zlfs bijna niet meer. Alleen nog ontzettend moe! Maar goed, dat gaat wel over. Over namen. Wij zijn eruit. De eerste naam hou ik even voor mezelf, maar de tweede naam wil ik wel verklappen. Dat wordt Hannah, vernoemd naar mijn vader die Johannes heet. Ik heb de hele namenlijst van de svb doorgespit, daar een lijst van gemaakt van wat ik leuk vond. Kwam op ongeveer 25 leuke en wat minder leuke namen. Daarna man-lief een dikke zwart stift gegeven en alles waarvan hij niet dacht van Ja leuk, gelijk af laten strepen. Daar wkamen een stuk of 5 namen uit. Ton ben ik gaan strepen. Hielden we er nog drie over en daaruit hebben we gekozen. Nou, ik ga maar is even douchen. Hoogste tijd!
Hey meiden, Hier gaat het helemaal niet goed Sinds een kleine week staat mijn buik 'stil', ik voel en zie dat ik niet dikker word, mijn buik krimpt eerder. De bandenpijn en honger zijn verdwenen. Mijn borsten zijn niet meer gevoellig. Ik weet dat het mis is, het lijkt wel een herhaling van de vorige keer. Alleen ben ik me er nu bewust van wat het betekend. Donderdag heb ik mijn echo. Ik hoop zo uit de grond van mijn hart dat ik het mis heb en dat alles goed is. Maar ik ga uit van het ergste Sorry dat moet ik even zeggen
Ach meisie..... dat voelt idd erg kl... dan he. hopelijk kunnen ze snel uitslag geven, of het wel of niet zo is. dan weet je het in ieder geval zeker. Ik wens je heel veel sterkte met dikke knuffels. gr Willeke
Ik heb ook 2 honden, de jongste is niet bang de oudste wel maar die is een keer zo erg geschrokken van vuurwerk dat het gewoon niet meer uit te krijgen is. Dus een angstige hond naast me bed en ik ben zelf ook al niet zo'n held op sokken hahaha. Met loten heb ik altijd pech, soms proberen we wel eens een staatslot maar daar winnen we ook niet zo veel mee. En de namen voor onze kleine Uk hebben we al. We hebben al een proefdruk van het kaartje! nog 5 weken te gaan! gr Willeke
Dank je, Heb ook opeens pijnlijke steken in mijn buik als ik opsta. Gisteren de hele dag verdrietig geweest, de pijn van de vorige miskraam kwam opeens weer naar boven. Mijn vriend is er erg nuchter onder en toont niet veel begrip. Wat een rotdag! Ik snap het niet, hoe kan het nou weer verkeerd gaan?
@ Sisqa: oooh klote dat je je zo voelt!! Maar je buik hoeft toch niet te groeien?! de mijne groeit in ieder geval niet! maar ik herken het wel dat die bandenpijn opeens over is, had ik vorige keer ook en toen was het einde verhaal! maar toch duim ik heel hard voor een goede afloop, deze week meot je voor een echo toch?