zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar dan vraag ik me af of je wel een mk hebt gehad. Je kant niet 2 weken na mk zwanger zijn en dat ook al op de echo te zien zijn.

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Volgens de vk is het zo.. dat de miskraam begon ben ik bij de vk geweest.. want de huisarts zei ah het is maar nestelingbloed.. maar blijkbaar was het dus miskraam ik had ook geen pijn.. en de vk zei dat het volledige miskraam was en zei dat ik meteen weer zwanger kon raken.. dus en nu zei ze op 26 april dat ik al vijf weken was vandaar.. daarom zeg ik dan twee weken na de mk.. anders klopt t toch niet?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm heb de kalender er even bij, maar volgens mij ben jij zelf niet helemaal bij met die 2 weken. Want als ik kijk naar 2 weken terug dan was het 23 mei. Toen had je je echo en was je 5 weken. Dan zou dat kunnen als je cyclus gewoon normaal was. Maar dan klopt het niet dat je 2 weken later alweer zwanger was. Want je krijgt 2 weken cadeau!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    vaag.. Nou ja, volgende week heb je weer echo tocH? dan zul je het wel zien!

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    oeps ik tik het verkeerd. het moet 26 mei zijn.. ik leef nog beetje in april sorry.. maar ik had miskraam op 14 april en 26 mei kreeg ik de echo.. klopt t dan wel?

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ja inderdaad.. heb hem maandag om tien voor vier in velserbroek :)
    ik hoop echt dat alles goed is....

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja zie dan zou het idd net kloppen.. HAHA.. Maar dan was je 2 weken na je mk niet zwanger hoor ;) ..
    Maar iig gefeliciteerd :D

8. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    dank je wel! ik dacht al moet het nou al misgaan.. :( met de berekeningen bedoel ik.. maar dank je wel !:)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja vond het zo lullig dat het niet zou kloppen, maar het kan idd wel kloppen als je cyclus gewoon weer normaal na mk was en je meteen erna weer zwanger bent geraakt!

10. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Ja idd.. k schrok beetje van.. maar ben weer rustig.. moet ook rustig blijven.. :)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo is dat :D !

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    op die maniewr kan het wel maar niet zoals jij zij 2 weken na je miskraam dus

ff andere vraag
    als ik dus bijvoorbeeld moet lachen of opsta van de bank als ik lig voel k steken links onder me navel en soms naast me navel kan dat kwaad? weet wel dat beepje onder me navel zit door de echo maar die steken wat houd dat in heb het dus niet de hele tijd alleen als ik dus opsta of moet lachen enzo

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sjo, weer alles bijgelezen van de afgelopen 2 dagen :D

Lola, ontzettend gefeliciteerd met je goede echo!
    Het lijkt me zwaar om dit alleen te moeten doen. Je kunt alle hulp krijgen van iedereen maar je mist je maatje, je partner, de vader. Niemand anders kan dat vervangen.

En Sisqa, ook van harte!

En het wordt eentonig, maar ook Derona gefeliciteerd!

Maar verdorie, Rebbel weer in het ziekenhuis..... heel veel sterkte meis, en ik duim voor jou en je kindje!

Mooi buikje Sam!

Ik ben gistermiddag weer naar de VK geweest.
    M'n bloeddruk is iets omhoog (onderdruk nu 70) en dat voel ik denk ik ook wel aan m'n energiepijl, dus dat is mooi. De baby is waarschijnlijk ietsje klein maar niet te klein, zal zeker geen 8-ponder worden (*zucht van verlichting* ;)). Koppetje ligt omlaag, nog niet ingedaalt of zo maar wel al een beetje klem in het bekken.

Bij het hartje luisteren hoorde ik het zelf meteen, dat ging langzamer dan anders. Vond de VK ook, ze heeft even meegeteld en kwam uit op 110 per minuut. Dat is voor tijdens de zwangerschap vrij laag.
    Ze heeft langer doorgeluisterd dan normaal om te horen of er wat variatie in zat. De hartslag schijnt iets te moeten wisselen in snelheid als in een soort golfbeweging. Dat deed het gelukkig wel, ietsje sneller, weer iets langzamer, ietsje sneller, etc.

Dan was het goed zei de VK, wel rustig aan doen en goed letten op het leven wat ik voel. Zodra ik daar verandering in merk direct aan de bel trekken.

Chris wordt morgen voor de 3de en hopelijk laatste keer aan z'n oog geopereerd in de kliniek in Hilversum, dus maar weer duimen dat dat goed gaat.

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hey meiden!

had vorige week ook nog even een buikfoto gemaakt! nou ja vriendlief dan! heb em in me album voor de nieuwsgierigen hoor! ;) :)

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Natas, succes morgen voor jou en Chris!

Zo tot over een paar dagen wij gaan er hier lekker even tussenuit, wel van het warme noorden naar het nu koude belgie (relatief dan) nog even lekker met zijn tweeën!

16. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Lotus dat had ik ook... ik had een miskraam op 21 januari na 6 weken zwangerschap... en de maand derna was ik meteen zwanger zonder ertussen een menstruatieperiode te hebben gehad... :) en dat is nu mijn klein meisje dat in men buikje ant groeien is :):):):)

voor de rest ben ik het weer vergeten :oops: sorry meiden
    xxxxxxxx

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Natas, succes met Chris morgen!
    Gelukkig dat alles goed was met je kleine!

Mooi buikje Lindaa :D

Mariss geniet ervan :D !

Bengeltje. Kan geen kwaad! De boel is aan het groeien en als je lacht/ niest komt er meer druk op!

Zo, nou ik heb hele avond bij jury in de auto gezeten, zitten schrijven (dressuur).. Dus ben nu dan ook wel kapot.. Was ik al toen ik er heen ging :p Maar was wel gezellig ! Nu lekker naar bedje. Tot morgen allemaal!

Liefs SAM

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen Dames,

Natas, succes en sterkte voor en met Chris vandaag!

Linda en Sam: mooie buikjes!

Zo hier alweer 12 weken! Helaas ligt mijn 'magische grens' 3 weken later, maar dit is toch ook wel een mijlpaal hoor! :D
    Over 3 weken kan ik genieten en dan schreeuw ik het van de daken!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Alleen mijn banner is op gister blijven hangen! Beetje jammer! ;)

20. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Hai meiden

Gisteren verloskundige gebeld, ik heb al een paar dagen vocht verlies en ik maakte me een beetje zorgen. Veel twijfels gehad om te bellen :( maar oke uiteindelijk toch gedaan. Maar het was gelukkig geen vruchtwater.

Spanning viel meteen van me af........

Op naar het eind van de zwangerschap.

gr Willeke

Deel Deze Pagina