Zo ik ga eens wat doen, effe lekker naar het tuincentrum, heb ik zin in..... tot later! Als ik je niet meer spreek liesje (weet niet hoe laat je de afspraak hebt). Heel veel succes bij het strippen! Inez, wat vervelend dat het niet heeft doorgezet!
Hier weer alles goed! (kan nog niet zeggen dat dat saai wordt) Wat een gerommel zonder einde dames! Inez ik zou het ook gewoon zo zeggen tegen je gyn, jij maakt je zorgen en met goede reden, dus waarom zou je alles moeten accepteren wat ze zeggen?!? Als je er toch bent voor CTG en de hele poppenkast laat ze dat dan ook maar meenemen in hun overwegingen. In het ergste geval kunnen ze je tenminste geruststellen toch? Liesje, als je al naar het zh moet om te bevallen krijg je nog niet meteen een ks, ook daar bevalt het grootste deel gewoon! Succes vanmiddag! Mone veel plezier! lijkt me heerlijk op zo'n dag! Nou ik ga lekker bijkletsen in de tuin met een vriendin die ik al veel te lang niet heb gezien! Kijken hoe haar koters lekker rondscharrelen en verder weinig vrees ik.
om 13.50 uur moet ik bij de vk zijn ik ga even een spelletje spelen op de pc en dan ga ik eerst even naar de ah, want na de vk heb ik daar geen zin meer in...dat weet ik nu al
Heb ik gisteren al uitgebreid aangegeven, hormonen in de strijd gegooid (daar zijn wij zwangeren toch af en toe erg goed in) maar het mocht nog niet baten. Dus ondertussen probeer ik me maar een beetje rustig te houden en de kleine in m'n buik een beetje in de gaten te houden en als ik het niet vertrouw, dan weet ik de weg naar de spoedpoli zullen we maar zeggen.
nou meiden het wil nog niet echt vlotten he met die baby's. Ik heb vandaag de laatste kans om tevroeg te bevallen, maar aangezien ik werkelijk niets voel, zet ik die kans maar rap uit mijn hoofd. Straks ga ik lunchen met een vriendin in de stad en vanavond een bbq bij mijn ouders zodat we de jongens weer opgaan halen. Ik ga niet meer thuis wachten hoor, nog even wat leuks doen! liesje en inez succes vandaag! Is er al nieuws van annna? Zeg natas, ik hoor je weinig over stiefje. Houdt ze zich rustig?
bij mijn wilde ze het niet doen en aanstaande maandag ben ik 40+3d en dan willen ze het helaas ook nog niet doen. Ik zal dus gewoon moeten afwachten.
hey luna... we hopen dat het strippen vanmiddag wel gaat helpen nee nog niks van anna gehoord maar ik zag haar schrijven op een ander topic en ze heeft gewoon haar banner nog dus ik denk dat alles welo goed was
Goedemorgen iedereen, ik heb ook heerlijk geslapen Liesje nog steeds geen baby . Ik hoop dat de 2e keer strippen dan echt helpt hoor meid. Inez ik snap inderdaad niet dat ze geen stappen gaan ondernemen omdat je bloeddruk zo hoog is ik hoop dat de kleine bij jou ook snel komt hoor. Sam gefeliciteerd met je 31 weken Linda jee wat een verhaal zeg ook zou me ook niet echt veilig voelen in huis denk ik en s'nachts van alles horen. En inderdaad zoals al gezegt is aangifte doen misschien krijg je dan van de verzekering nog wat terug. En veel plezier bij het dolfinarium ontspanning zal nu even goed zijn voor jou. Mone ook voor jou ga ik duimen dat het kleine moontje snel komt.
Anna heeft op een ander topic geschreven dat ze een kloppend hartje hebben gezien, hiep hiep hoera voor Anna! Gelukkig maar dat je niet open hebt gedaan bij die engerd Lindaa Liesje nog niet aan het bevallen.... ben benieuwd of je vanmiddag weer gestript gaat worden en of je meer ontsluiting hebt. En Mone ook vandaag naar de VK. Zou je vanmiddag dan 'al' gestript kunnen worden? Inez, ik hoop dat het bij jou ook snel begint en dat je bloeddruk onder de grens blijft. Luna, ook geen verdere ontwikkelingen. Sjees, wat is het spannend hier! Alles is idd rustig rond mijn jongste stiefje ja, godzijdank. Ik zie haar weinig maar het lijkt alsof ze nu aan het idee gewend is. Oudste stiefje is dolenthousiast en heeft de kraammand al 4 weken klaar staan, hartstikke leuk! Wat een heerlijk weer vandaag! Jullie hebben nu toch ook zon? Las dat het gisteren veel bewolkt is geweest maar hier heeft bijna de hele middag de zon geschenen. Enig nadeeltje is wel dat ik meer vocht vasthou, maar ja elk nadeel hep zun voordeel. Ik las wat over verveling..... nou, ikke nog niet. Zat dingetjes te doen en ik voel me nog prima dus ik ga nog lekker zo even door Sterkte aan alle wachters en vervelers, niet leuk want dan duurt de tijd 2x zo lang. Ik ga er weer vandoor, doei!
Hi Natas, Fijn dat alles zo goed gaat! Ik denk niet dat ik vandaag gestript wordt. Weet niet eens of ze dat bij deze verloskundige doen.... maar we zullen het wel zien. Waarschijnlijk weer een 10 minuten bezoekje en wachtend weer naar huis Heb bij het tuincentrum ook leuk plantjes gekocht dus ga zo lekker effe in de tuin rommelen.
Dames die vandaag naar vk moeten/ gyn..Succes hoor! Zet hem op! Baby's willen we hier zien ! Anna super dat je een hartje hebt zien kloppen ! En verder.. ZWAAI
Vervelen hoef ik me ook niet. Genoeg te doen, maar hou me toch maar een beetje rustig vanwege m'n bloeddruk.
Ik verzin elke keer nieuwe projecten. Ik ben nu een album aan het maken van onze reis naar legoland afgelopen april. Is wel leuk dat de jongens daar een boekje van krijgen. het was immers zo'n groot avontuur. Hoe laat moet je weer naar het ziekenhuis inez?
ANNNNAAA ! Wat geweldig! Eindelijk heb jij ook een kloppend hartje gezien. Wat een onwijs mooi beeld is dat he. Hou dat beeld op je netvlies, ook wanneer je even dipt! Op naar maart!
Anna van harte meid! Super! Nog geen beebjes geboren meer? Het gaat hier best snel zeg, houdt het haast niet bij. Heb sinds gister geen bruinverlies meer gehad. Volgende week de echo, vind het erg spannend allemaal. Heb wel gewoon de zwangerschapskwaaltjes. Vooral erg moe en soms behoorlijk misselijk en even later weer enorme honger. Mijn darmen rommelen enorm, heb soms beste darmkrampen, dit had ik vorige keren niet zo erg. Hopelijk is dat een goed teken.
hey dames, hier was ik weer...wederom gestript en niet veel vooruitgang tov eergister...nauwelijks een cm erbij.... afspraak gemaakt voor as maandag bij de gyn en dan kan het best zijn dat dan al mijn vliezen worden gebroken en wordt ingeleid...maar dat weten we maandag pas dat is natuurlijk als dit kindje niet uit zichzelf komt voor maandag
Spannend Liesje.. Hoop dat het nu gewoon gaat doorzetten en dat jij iig je kleine voor maandag in je armen hebt! Heel veel succes in ieder geval!